Indlæg af Inn0c

    Hej. tak for svarene

    Har også sommetider problemer DR. Har I prøvet at skrue ned for streaming kvaliteten når I ser DR på nettet?

    Den pågældende roomate, som af og til nyder DR-programmer, er desværre uden for pædagogisk rækkevidde når det kommer til den slags :(

    Prøv at limit hvor meget DR appen bruger af jeres internets båndbredde via jeres router.

    Han ser det gennem browseren på hans computer. ville det stadig være muligt at begrænse hastigheden for DR´s hjemmeside?

    Jeg ved ikke hvad det er, der gør det. Vi er 4 voksne mennesker i den lejlighed jeg bor vi - vi kan se netflix, youtube, HBO, TV2play... men hvis der er en, der ser DR... så kan de andre INTET!


    DR´s streaming TV kan på en eller anden måde optage hele vores 100mbps båndbredde når der skal ses et afsnit af Taxa. Det er så slemt at hjemmesider ofte timer out eller jeg får besked om at jeg ikke har forbindelse til nettet.


    Andre der oplever det samme?

    Hej. Jeg sælger min gamer stationær da jeg ikke rigtig gamer længere og gerne vil have pengene til en bedre studie-bærbar.
    Specs er som følger:


    • Intel core i5 4670k
    • Asus gryphon z87 LGA1150
    • Gigabyte gtx 770 OC 2gb windforce edition
    • 16GB (4x4GB) Corsair Vengeance RAM 1600 MHz 8-8-8-24
    • 2x120gb OCZ vertex 3 SSD SATA3
    • 3TB harddiske (1+2 TB)
    • Corsair TX650 650W PSU
    • Corsair h105 CPU Vandkøling
    • Corsair Obssidian 350D kabinet

    [Blocked Image: http://i.imgur.com/5VH6xj1.jpg]


    Den kan køre de fleste nye spil på high settings og stadig holde over 60 fps. Jeg vil meget gerne have bud på hvor meget jeg kan forvente at sælge denne fætter for, hvis nogen skulle være interesseret må i selvfølgelig gerne skrive.
    Maskinen befinder sig i Århus

    86 var i Warhammer online, hvilket jo ikke er et spil der kræver så meget af ens GPU.
    ved ikke om den vil blive yderligere varm af fx Mass Effect eller Crysis

    Hej allesammen.


    Jeg har for ganske nyligt anskaffet mig nyt grafikkort, og har så netop i dag isntalleret programmet speedFan, da jeg synes kortet virkede meget varmt når jeg rører ved det. og ganske rigtigt viser speedFan at kortet kom op på 86ºC når det er belastet. har ingen anelse om hvad årsagen til dette kan være, men det ser i hvertfald ud til jeg skal have noget mere køling på den.
    så jeg kikkede lidt omkring på et par sider, men det ser ud til at de meste gpu køling er nogen man skal installere istedet for det originale.


    nogle råd / anbefalinger ville være meget velkomne!


    mit kort er dette:
    nvidia 260 gtx


    på forhånd tak, Inn0c

    har besluttet mig får at købe et nyt grafikkort da det ser ud til at de gamle er brændt af, men er ikke helt sikker på at den jeg har kikket på er kompatibel med resten af mit hardware. og aner ærligtalt ikke hvad jeg skal kikke efter, det eneste jeg ved er at socketet i mit bundkort er PCI Express x16


    er der mere jeg skal være opmærksom på? :O