Indlæg af poppe

    Hej
    Har en WD Mybookworld NAS. På den har jeg en mappe med billeder som jeg gerne vil have taget backup af. Der kan sættes en USB stick bag på NAS og jeg vil gerne placere backup'en der.
    Kan jeg sætte den til automatisk at lave backup en gang imellem?


    Vh
    Carsten

    Hej
    Har ovenstående bærbar installeret med Windows 7 (32 bit). Der er 2 GB ram og Intel Core 2 duo processor installeret.
    Vil det give noget at opgradere RAM til eks 4 gb eller udskifte processoren til en hurtigere eller noget helt 3.? Alt inden for rimelighedens grænser rent økonomisk naturligvis.


    Vh
    Carsten

    Ved godt at det ikke er den sidste nye gamer pc - men når den nu engang kun bliver brugt til kontorarbejde, burde det vel ikke være sådan at den kæmper for at følge med, specielt ikke når den tidligere har været fint hurtig til mit behov.


    Hvad er der af opgraderingsmuligheder på sådan en - ingen?


    Vh
    Carsten

    Der fulgte en driver cd med pc (Fuijitsu Siemens recovery) som jeg kørte umiddelbart efter installation af XP.


    Der er 42 processer kørende i jobliste. Der er aktiv systemproces som ligger og svinger mellem 20 og 100 %. Når jeg eksempelvis skriver dette indlæg er der en forsinkelse på ½ sekund pr tegn jeg skriver. Jeg kan høre at HD ikke kører.


    Der kører 12 ikke Microsoft tjenester i MSconfig


    Ydeevne faneblad:


    Fysisk hukommelse
    Samlet: 2030064
    Tilgængelig: 1451196
    Systemcache: 330940
    Processor er en Intel Celeronj 3,06 ghz


    Der er ikke installeret anden på pc end officepakken og Win XP (altså ingen spil m.m.)


    VH
    Carsten

    Det er selve systemet der hænger. Jeg kan høre når hd kører og der er simpelthen bare lang ventetid imellem de gange den kører. Det er alle programmer. Hd er desuden skiftet da jeg troede der var den det var galt med.

    Hej
    Har lige formateret min pc. Der er Win xp på og årsagen til at jeg formaterede var at jeg synes den var meget langsom. Lige umiddelbart efter formatering, køret den meget fint, men nu er det galt igen (ca. 14 dage efter). Jeg mistænker derfor at der kan være tale om et driver problem - hvordan undersøger jeg det bedst muligt?


    Vh
    Carsten

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Hvorfor 150 gb? Køb en større til sata hvis du har sata porte på dit board. :cheers:
    Samsung F1 disce er gode. :idea:


    Har ikke brug for mere end 150 gb.


    er der ikke forskel på sata 150 og sata 300?


    Vh
    Carsten

    Hej
    Skal have udskiftet min hd (Samsung sp1604n) ud da jeg tror den er ved at gå kold. Hvilken vil I anbefale i størrelsen ca. 150 gb? Min nuværende er tilsluttet via Ide men jeg har et sata (150 - tror jeg) som den jo nok ville skulle tilsluttes.


    Vh
    poppe