Indlæg af Tonk

    Hej


    Jeg skal flytte oplysninger (beskeder, kontaktpersoner m.m.) fra en HTC S310 til en Nokia 3110.


    Det volder mig nogle problemer - er der mon et 'orakel' i gruppen som kan hjælpe mig?


    På forhånd tak :9xo

    Hej


    Håber det er rette tråd... - jeg skal flytte oplysninger (beskeder, kontaktpersoner m.m.) fra en HTC S310 til en Nokia 3110.


    Det volder mig nogle problemer - er der mon et 'orakel' i gruppen som kan hjælpe mig?


    På forhånd tak :9xo

    Hej dwmc


    Tak for tippet.


    Jeg måtte over på Amazon.com, og der så jeg at den første film i serien først bliver frigivet i maj i år. Så er der måske en forklaring på, at forretningerne heller ikke har den endnu :D

    Hej gruppe


    På Kanal 5 blev der i slutningen af året 2009 vist tre film med hovedtitlen "Fallen", og med undertitlerne


    - The Beginning
    - The Journey
    - The Destiny


    Der er tale om eventyrfilm som startede op i 2006. Hovedrollen som skole-eleven Aaron Corbett, spilles af Paul Wesley.


    Jeg har søgt og spurgt flere steder efter de tre film (Blockbuster, TP-Musik, Fona), me jeg kan ikke finde dem.


    Er der nogen i gruppen som kan hjælpe med et godt tip til, hvor jeg kan købe filmene?



    På forhånd tak :D

    Hej Overgaard



    Tak for svaret...



    Jeg er absolut nybegynder på området, men er ellers bare en almindelig teknik-nørd. Jeg kender ikke til analoger systemer, udover bas/diskant reguleringen på stereo'en :D


    Jeg har lige taget et hurtigt kig på dit link. Det ser spændende ud. Det virker umiddelbart som om de forklarer det bedre, end Yamaha gør i deres brugsanvisning, så jeg har downloadet og gemt materialet.


    Jeg studerer det nærmere, og vender gerne tilbage, hvis jeg har spørgsmål.

    Hej Tweak



    Håber jeg rammer den rigtige tråd...


    Jeg er nyudnævnt lydmand ved en lokal teaterforening, og skal lære at betjene en Yamaha 01V.


    Det er især equalizeren der har min interesse, aht. justering af skuespillernes stemmer.


    Jeg forestiller mig, at det var muligt at downloade forskellige stemmer (tale eller sang) som manglede lidt tilpasning (f.eks. med for meget 'bundmudder', for meget nasal, for meget s-lyd osv.) så jeg bedre kunne lære at bruge mixerpulten og equalizeren.


    Er der nogen som har kendskab til et sted, hvorfra man kan downloade sådanne filer?



    På forhånd tak!

    Hej Helmer



    Tak for svaret (beklager min egen lange svartid :O )


    Telefonummeret er ikke længere gyldigt, så den vej var der ingen hjælp at hente ...

    Hej Tweak


    Jeg har brug for hjælp vedr. et gammelt program - "Mine Film" fra Homesoft.

    Jeg har haft "Mine Film" version 2.0 - inkl. licensnr. - og den kunne oprindeligt fungere på en Windows 3.x, men jeg har også haft programmet kørende på en XP uden problemer.

    Mit problem er, at mine (to) disketter er forsvundet - men jeg har taget backup af alle mine data, og efter en formatering af harddisken, mangler jeg installations-disketterne :-)


    Har du programdisketterne liggende, kan du hjælpe med med link til andre gode hjemmesider, eller kan du hjælpe mig på andre måder med løsning af ovenstående problem, vil jeg blive rigtigt glad...


    På forhånd tak

    Hej Tweak.dk


    Første gang jeg prøver dette forum, og kan se at andre har haft samme problem som jeg har nu :crazyeyes:


    Jeg har formateret en bekendts pc, og installeret forfra.
    I enhedshåndtering får jeg to gule spørgsmålstegn
    - Skærmkort
    - Skærmkort (VGA kompatibel)


    Jeg har – som mange andre – prøvet at installere programmer til skærmkortet, men får beskederne om at der mangler en VGA driver osv.
    Jeg kan finde en ’VGA.drv’ både på pc’en og på XP cd’en - men Windows kan ikke finde driveren.


    Jeg har følgende data på den stationære pc:
    Grafikkort = Gigabyte, GV R955256T
    Bundkort = Gigabyte, GA 8S648FXM2
    Chipset = SiS 648


    Packard Bell, S/N 042884620062




    Håber nogen kan hjælpe - på forhånd tak...