Indlæg af leonhansen

    Hejsa.
    Har brug for lidt hjælp til noget vandkøling.


    1. Hvordan justere man temp?
    2. Hvor meget skal jeg ofre på det?
    --------
    Altså, er der nogen der kan anbefale noget til,
    Socket LGA1633.
    Chipset
    Grafikkort
    Plus alt det andet..

    Lydkortet skal bruges til alt. Musik, gaming.


    Er nemlig igang med at opgradere min computer, og er allerede oppe på 11000 uden køling, kabinet og ram.
    Så i kan vel gætte at det skal være noget at det bedste.
    Men hvis i SKAL bruge et svar, så kan jeg kun sige at det mest skal bruges til gaming..

    Hejsa, jeg står og skal til at bygge en computer fra bunden, så jeg er igang med at lede efter nogen ting jeg skal have..
    Er så gået lidt i stå ved processor.


    Er der nogen der har nogen idé?
    Helst så mange Ghz som muligt. Har ikke valgt nogen bestemt socket, så i kan bare komme med bud.
    Det bedste af det bedste, men heller ikke til helt vildt mange penge.
    Prisen skal du ikke tænke på.
    Håber der er nogen som vil hjælpe mig..

    Hejsa igen.
    Jaah, jeg skal hjælpe en ven her om en uges tid med at få hans computer til at slukke.
    Jeg har haft kigget på den før, men der fandt jeg ikke ud af hvad det var.


    Når man vil slukke computeren så pleger man jo gerne at gå ind i start, luk computer
    Så begynder den at lukke ned, skærmen bliver sort. Så starter den igen uden at man har bedt den om noget.
    For at man kan slukke den så skal man slukke for strømmen, eller sætte den i dvale, men med at slukke for strømmen det har den ikke så godt af :P Og dvale det ved jeg ikke, det vil han bare ikke. Så han har bedt MIG om det, men fordi jeg er så dum som jeg er, så aner jeg ikke en skid om hvad jeg skal gøre.
    Det er en bærbar han har.

    Hejsa, jeg har nu fundet ud af at mit messenger discovery ikke virker mere.
    Jeg har prøvet at opdatere, men det kan den ikke. Fordi den slet ikke kan noget, ikke gå ind i instillinger og alle de andre ting den kan. Hvis jeg så skriver en kommando (!failed, !imitate, !error ovs.) Så virker det heller ikke, og personen for bare hele beskeden.


    Jeg bruger ikke de der kommandoer til noget rigtigt, men jeg bruger nogen af instillingerne, f.eks. Den med at jeg kan se når en person ændre status, og så den kommer op i det hjørne man vil have.
    INTET virker mere.
    Men messenger plus virker.


    Jeg har så prøvet at installere det igen, men der ville den ikke, den sagde noget med forsøg igen, annullere. Og sådan noget. Heller intet der virkede. Så dagen efter der prøvede jeg så, der kunne den uden problemer Og heller ikke nogen besked.
    Men stadig virker den ikke.


    Tror det er mit virusprogram der spære igen.
    Jeg bruger McAfee, antitrojan, og så Ad-aware, alle sammen er den fulde version, ikke noget med 30 dage eller noget. Både med registrerings nøgle og det.


    Håber der er nogen kloge mennesker der ved det bedre end mig. Bare stil spørgsmål, jeg svare, når jeg ser det :)

    Hmm, nåår, så ved jeg det.


    Men selvfølgelig, altså det kan jo være at hacke. Fordi man kan bare gå ned i en butik (Merlin) Og så gøre det. Det er jo ulovligt, nok derfor, der ikke er lavdet nogen/noget sådan så man kan uden at have et program indstalleret.

    Hvis man skulle stå i det tilfælle at glemme sin kode til windows, kan man så skrive en kode eller noget, for at den kommer ind i windows igen?

    Kender en, han blev hele tiden sur over at jeg fik hans bærbar til at gå ud, når man lige fik ramt den.
    Der, der skyldes det bare en løs harddisk, når den så bevægede sig, så ramte den noget, og gik ud.

    Hejsa, ja, jeg er lidt ny her inde, så det kan sku godt være tråden ligger lidt forkert.
    Jeg er begyndt at game lidt Wow, her for snart en måned siden. Lige nu har jeg kun en skærm sat til, men tænker på om hvordan det vil være når man spiller wow? Kan jeg være på messenger også kaldet msn, samtidlig på den ene skærm? Mens jeg er på wow på den anden?


    Min mor, hun skal have en ny skærm, fordi at hendes er en af de første flatskærms. Det er sku fint nok til mig. Så hun har sagt at hvis jeg giver hende 400 kr. Til et spil hun gerne vil have. Så kan jeg få skærmen :)


    Nåår, men altså hvordan er det? Tænker lidt på om det bliver ligesom at minimere programmet?


    Ps. Jeg er lvl 18 gnome warlock