Indlæg af yock

    Den køre stadigvæk uden problemer! :clap:


    Dog lugter den lidt mærkelig når den bliver varm men hvad pokker, hvis den dør er det det, jeg fik da noget extra tid til at spare sammen til noget nyt. :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Lol, er det en skrøne der er i omløb eller hvad ? :))


    Jeg trode det også men jeg havde jo intet at miste så tænkte jeg lige så godt kunne prøve.. Hvis ikke andet kunne jeg da finde ud af om det passede og ganske rigtig.. Det virker. :)


    Og nej, det virker sikkert ikke længe men nogen har reporteret at det har virket for dem i et års tid inden problemet kom frem igen.

    Vil bare fortælle en lille sjov, ved ikke om i kan bruge den til noget men sjov er den da.


    Min laptop (Dell M1710) døde for nogle dage siden.
    Min søster sad og hørte musik fra youtube og hun begyndte at brokke sig over at computeren gik i stå til tider.
    Pludselig gik den bare i sort og kunne ikke engang poste i BIOS efter et kold-boot.


    Her i dag læste jeg at man kunne "bage" GFX kortet i oven og det ville fixe det problem jeg havde.
    Jeg tog GFX kortet ud, satte oven på 200 grader og efter den havde varmet op smed jeg GFX kortet ind i oven i ca. 10 min.


    Jeg har nu samlet laptoppen igen og WOW skidtet virker endnu en gang..


    Jeg havde sgu aldrig regnet med at noget så tumpet kunne virke, jeg gjorde det faktisk kun fordi jeg var sur på maskinen og ville have hævn.


    Ved ikke med jer herinde men jeg syntes sgu det er den sjoveste og dummeste ting jeg har prøvet :)


    PS: Hvis du gør det selv en dag så husk på at der kommer nogle ret så giftige dampe fra GFX kortet når du gør dette..

    Jeg kan klart anbefale produkter fra Synology.
    Ikke alene er deres produkter rigtig gode men de er også nemme at få fat i hvis man har brug for hjælp.


    Jeg havde en blæser jeg skulle have skiftet i en gammel NAS server fra dem og det blev ordnet på under en uge.

    Lansomt svar, undskyld..


    Det er generalt alle spil det sker i.
    Har prøvet at ændre i snart alle settings, altså AA, Vsync og alt det der.


    SLI bridge sidder som det skal, tjekkede 2 gange for at være sikker. :)

    Undskyld hvis dette er det forkerte forum..


    Jeg har nogle problemer hvor min computer sløver utroligt meget ned i spil så snart der dukker nogen form for røg op.
    Er der en mulig fix for dette?


    Computer:
    CPU: I7-930
    Ram: 12GB
    GFX: 2 x 460GTX i SLI
    OS: Win7

    Quote

    Oprindeligt indlæg af sisyphos
    Hvor blev sælger af..?? :$


    Min søster skulle opereres, jeg havde lidt computer problemer og jeg blev tvunget til en fest.
    Jeg unskylder meget.


    Jeg er dog på sagen nu. :)


    Skal lige have fundet mit konto nummer og sådan, har det lidt senere.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Lyngze
    Er kortene solgt? Kunne muligvis godt være interesseret i hvertfald et af dem...


    Kan du leve med de 750,- plus porto ?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af sisyphos
    jeg er stadigvæk intra..


    Okay, hvis du kan leve med de 750,- plus porto er et af kortene solgt til dig så.


    Jeg sender en PM i morgen med konto nummer og sådan og så i morgen, har glemt dankortet hjemme ved forældrene. :/
    Send mig venligst en PM med navn og adresse og jeg sende dem afsted så snart jeg kan.