Indlæg af woyer

    Fruitloop - alle bud er kvalificerede. Men det ikke den.



    Men I får lidt hjælp:


    Quote

    Person 1
    Good Lord, you know what this stew needs?


    Quote

    Person 2
    Dumplings?


    Quote

    Person 1
    Noodles. You eat yourself some noodle stew and your clock'll tick all night.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    Takker begge 2.


    Kenny, det med den lyse baggrund er helt med vilje for at han kunne falde lidt ind i den, men det er self. en smagssag om baggrunden skulle være lys eller mørk. :)


    Synes helt det samme kenny. Det første der slog mig, var de rigtige flotte øjne. Det andet var pelsen i forhold til baggrunden. Det kan godt være det er med vilje, men det er stadig synd at katten "fader" ud med baggrunden.


    Fik den en tur i badekarret inden, eller er den altid så fin i tøjet ?

    Ja, bare lidt skidt at jeg har set den så mange gange.. Når men her kommer der en ny, og man skal sige hvornår i filmen det bliver sagt som bevis ;)


    Quote

    "Boy, you got a big old pecker for being such a little squirrel."

    Self skal jeg med ! Det bliver sygt, selvom jeg er halv skuffet over deres seneste album. Især lyden irriterer mig - må være de lamme producerer der har pillet for meget ved det.

    Siden tatoveringer ikke siger mig en dyt, så jeg aldrig prøvet det, men på tv får kunden altid tegningen at se inden den bliver printet på ham. Det ville da oss være lidt 50/50, hvis det ikke var tilfældet. Og hvis du vil ha' lavet en personlig tatoo, så kan han sikkert oss hjælpe dig med det.


    Hvis jeg endelig sg' have mig en tatoo så skulle det være en signatur af min comp :T

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Synes ikk så godt om selve filmen, men kender nu ikke til lyden på BD :)


    Synes det er en god no-brainer, med meget splat og fine effekter ;) Skal da oss selv have den udgave på et tidspunkt !


    Og Svan, nu pakker du dit kamera frem din dovne bandit :)

    Ja det lyder sårn Link


    Man kan ihf. få den på axelmusic.com


    Prøv se The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford. Den film er genial på alle punkter, især lyden !


    Kommer der snart nogle pics ? ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Eneste jeg har købt hos hifiklubben er mine kabler... De er smidt på som midlertidige indtil jeg kan få skrabet nogle penge sammen...


    Hva har du planer om at handle ?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil


    Dali laver også nogle fine højttalere :)..


    Med hensyn til kmixer er det simpelthen ikke lykkedes mig at bypasse den endnu - har du en ordentli guide? Og er problemet egentlig så stort med den nye opbygning i Windows Vista?


    Ja Dali laver fornuftige højttalere, og nogle modeller til afsindig små penge. Ja, Vista har oss sin egen kmixer, lidt anderledes i opbygning, men ellers det samme. Jeg bruger Asio 067.7z plugin til Winamp. Og så bruger jeg EAC, når jeg ripper cd'er -> .flac-format. På den måde mister du ingen data under ripping.



    Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    ja har lagt mærke til det, folk herinde køber største delene af deres ting i HiFiklubben og dali er meget udbredt :)


    Ja, og det kan jeg seriøst ikke forstå - eller jo, men kan høre/se de forskellige ting - men man kan spare og prøve noget andet igennem nettet. Men det jo min mening.

    Egentlig utroligt så mange benytter Dali..


    Ang. brug af computer som kilde er ikke noget problem - overhovedet. Hvis man altså kan affinde sig med 16bit og har et godt lydkort (og self ikke benytter MS' kmixer).


    Macimuz - kan vi få pics ? :-)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Braindead
    Jeg ville forbinde hver enhed således;


    Det giver forstærkeren en modstand på 2 Ohm på hver kanal hvor vi, ud fra specs. på den, antager at den yder 2 x 360W. Og der står den er stabil helt ned til 2 Ohm.


    Ville jeg oss gøre og har jeg oss altid gjort.