Indlæg af Disabledkudo

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Skjold


    Sjovt nok kommer sådan nogle oplysende kommentarer altid fra folk som pudsigt nok altid er på kant med politiet.


    Og hvor har du de oplysninger fra ? Bare fordi jeg har den mening at jeg syntes de fleste danskere er racister . Og nej er ikke selv en perle eller perk . Så klap lige hesten kammerat . X(

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil


    Jeg ville helt klart vælge et plasma.. Panasonics PX80 serie har fået ufattelig meget ros - og det prisen er det ULTIMATIVT. Hvis du er klar til at smide lidt ekstra knaster, er der dog også PZ-serien...


    .. uanset hvilken du vælger, vil jeg mene, du får noget mere for pengene end hos NAD :)


    Vil også sige at du skulle gå efter et pana px80 . Billigt og virkelig godt fjernsyn . Ellers vil jeg bare tilføje at du skal købe Pana eller Pio hvis du skal have det bedste ;D .

    Hvis du kun har 1 statisk IP adresse fra din udbyder , og trækker kablet ud af din router er den blevet låst i den router og du kan derfor ikke bare knalde din pc direkte i dit modem , der går lige 1 times tid, max. Dette burde dog ikke være et problem hvis du har tdc og 2 dynamiske IP adresser.


    Hvilken udbyder har du ?

    Fik nogle dejlige gaver.


    CoolerMaster HAF 932 kabinet
    Bjorkvin bluse
    En masse forskellige parfumer
    Kontanter
    Gavekort til Ikea og Quint
    Moccamaster kaffemaskine
    BB strømper



    Skøønt . :clap:


    Glædelig jul til alle .

    Quote

    Oprindeligt indlæg af krusokat
    Hvad er det bedste grafikkort jeg kan smide i min pc her... træt af mit andet ati radeon 4850 kort


    Smid lige en PM hvis du skal af med dit 4850 ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Merling
    Hvor gammelt er det ?? har det været océt ? eller softmodét ??
    Har du kvittering


    Mvh Merling :)


    Det er fra d.10/08-06 . Har desværre ingen kvitt. det fulgte med et system jeg har købt hos føniks computer. Det er vel et ok kort til en alm. kontor pc der ikke skal bruges til spil . Så i stedet for skrot så var der måske en der kunne bruge det .

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Det tør jeg faktisk godt sige det er hvis du slet ikke kunne oc noget. Det board og din cpu skulle med de rigtige ram og køling snildt rende 3,4-3,6 :idea:
    Så jo skaf du nogle andre ram hvis din køling oxo er fin. :cheers:


    Ok , takker . Og som alle herinde bliver anbefalet skal det være nogle Mushkin Redline pc8000 ram jeg skal have fat i ? .

    Hey Tweakere.


    Sad forleden og prøve at OC mit system. Men den bootede bare et par gange og gik tilbage til normal.
    Er det mine ram der gør at jeg slet ikke kan hæve FSB ?
    Det er nogle Samsung PC2 5300.



    På forhånd tak . //Dennis

    Hej . Problemet ligger helt sikkert i at du sidder på en ny DSLAM på tdc´s central . Sikkert en XDD eller XDA . Du skal over på noget gammelt XDL dslam , som har en mindre latency .


    PB sendt