Indlæg af phytoplankton

    Hej, jeg har et lignende problem i Crysis og BF2. Jeg holder "w" nede for at bevæge mig fremad men stopper op selvom jeg ikke har sluppet tasten. Problemerne opstod efter jeg opdaterede mine bundkort- og chipsetdrivere (hvilket løste et problem med lydkortet). Indtil da fungerede keyboardet fint i spil. Jeg har prøvet at åbne et tekstbehandlingsprogram og holde tasten inde og her repeterer det tegnet uden at stoppe op, så keyboardet fejler ikke noget.


    Hvorfor er duo bedre end quad - mindre varme/højere hastighed/bedre overclock? Er der ingen fordele ved en quad?


    De redlines har fået en mindre god bedømmelse inde på edbpriser - ikke at det behøver at betyde noget


    ASUS skærmen er 24" med 2 ms opdatering


    Sænker en 10.000 rpm HD ikke loadtiderne? Jeg har allerede en 500 GB SATA II liggende som jeg ville installere Vista og muligvis en partition til mediefiler og så havde jeg tænkt mig at installere spil på den hurtige HD


    Takker

    OK, nu har jeg været rundt og læse diverse guider og er ved at være med igen. Indtil videre er jeg nået frem til:


    CPU Intel Core 2 Quad Q9550
    MoBo Gigabyte GA-X48-DQ6
    RAM 2 x 2 GB Mushkin Performance XP PC2-6400
    GPU Sapphire Radeon 4870X2
    Monitor Asus MK241H
    HDD WD VelociRaptor
    OS Windows Vista Premium 64-bit
    Case
    PSU


    Tak for hjælpen

    Hej jeg er igang med at bygge en gamer PC og ville egen gerne have 2 x 2 GB (HyperX PC-9600 DDR2 1200 MHZ) ramblokke. Det ser desværre ud til at denne RAM kun findes som 1 GB. Er det noget problem at køre 4 X 1 GB eller kan i anbefale et andet mærke som alternativ.


    Har tænkt mig at bruge Gigabyte GA-X48-DQ6


    På forhånd tak
    phytoplankton