Indlæg af highjumper

    Halløj tweakers.


    Som overskriften siger vil mig word ikke gemme, den skriver følgende når jeg prøver på at gemme (lige meget om jeg bruger funktionen gem som), jeg har også prøvet bare med bogstaver kun. Den fejlboks der kommer frem skriver følgende tekst: Der er opstået en filfejl. (C:\User\.....\dokument navn.docx. Det er en HP bærbar, den har Windows 8 som styresystem. Skriv hvis i vil have mere information. :)

    Det er 100% sikkert ikke et addon. jeg har kørt uden addons for at teste det.
    Dog tror jeg at mit problem er løst, da jeg har fundet ud af at der er nogle fejl med AMD's nye GPU drivere. så jeg afinstallerede min gamle driver og installerede en ældre version. Det har virket hele dagen nu. Så tyder på at det var der problemet lå.
    Mange tak for hjælpen :)

    Hey guys, jeg har et stort problem når jeg sidder og spiller wow. Pludselig fryser min computer, og jeg er ude af stand til at gøre noget, så den skal slukkes på den hårde måde.


    Jeg har for nyligt formatteret den og sat to nye harddiske i. men problemet er stadig ikke løst. Jeg har ingen anelse om hvad dette kan være. er der nogen der kan hjælpe mig?


    lidt Info:


    Operativsystem: Windows 7 Ultimate 64-bit (6.1, build 7601)
    Processor: Intel(R) Core(TM) i7 CPU 920 @ 2.67Ghz(8CPUs), - 2.7Ghz
    Hukommelse: 12288MB Ram
    DirectX-version: DirectX 11
    GPU: AMD Radeon HD 7900 Series



    Håber der er nogen der har foreslag /oplevet samme problem? som kan hjælpe mig :)

    Hej.


    Som overskriften siger har jeg lidt problemer med min fil server, jeg skulle gerne kunne komme på de forskellige mapper som jeg har lavet, og har givet de forskellige brugere de adgang som de skal have, men jeg vil gerne have sådan at når man skal komme på serveren, så beder den om et brugernavn og en adgangskode, så den ved hvilken bruger der logget på.


    Er ikke interreseret i brug af fjernskrivebord. Alle computerne er sat op på det samme netværk, de alm. computere kører med windows 7, og serveren kører med windows server 2008 std.

    Hej jeg har været ved at snuse mig lidt frem på nettet, men har ikke været i stand til at finde en løsning / det svar jeg leder efter, så derfor spørger jeg jer herinde til råds.


    Når jeg prøver at åbne et gemt dokument med Word stopper den med at virke, så venter jeg til at den siger jeg kan lukke programmet, hvorefter jeg kan åbne programmet i fejl sikret tilstand, og derefter kan jeg åbne det dokument jeg nu gerne vil åbne.


    PS: det er kun Word som opfører sig sådan alle de andre office programmer virker fint.


    Info: har Windows 7 Ultimate 64 bit


    Office pakken: 2010 modellen.


    Hvis der er andet i gerne vil vide så sig til.


    Hilsen


    Daniel

    ja er enig, men den anden måde er også en vej at tage, men måske lidt mere indviklet som du siger, men denne tråd er ikke lavet til at diskutere på ;) så lad os droppe det her :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM
    Det lyder som helt ude i hampen, en BIOS er specifik til bundkortet, det er absolut ikke standard vare fra fabrikanten af chipsættet, Intel kan f.eks. ikke tage højde for hvilke ekstra controllers der er på bundkortet.


    Man skal ind på fabrikanten af bundkortets hjemmeside (eller fabrikanten af computeren, hvis det er et OEM bundkort).


    Kan give dig delvis ret, men hvis der f.eks. ligger et intel chipset er det muligt at gå den vej ind og finde ud af hvilke bundkort disse chips ligger i, og det er derfor muligt at downloade BIOS den vej.

    hvis du kan finde frem til dit bundkort, og derefter chipsettet i den, går du ind på chipsets producentens hjemmeside og derinde vil der være en funktion til at opdatere til det nyeste BIOS som de har lavet. Det er den måde vi gør det når vi øver på skolen.


    PS: har selv lige gjort det med min stationær derhjemme, og den havde et bundkort med intel chipset, og det virkede uden problemer.


    hilsen highjumper

    Et screen shot kunne have været meget rart.


    Spil: det kan være fordi din opløsning i spillene ikke er sat korrekt, prøv at tjekke det.


    Film: det kan være en del af filmen(e) at de har denne såkaldte sorte streg fordi den ikke understøtter din opløsning.

    Jeg sidder på skolehjemmets net og i mange tilfælde er det, det samme som skolens eget netværk, og de har i mange tilfælde en 100 m/bits forbindelse og hvis i nu sidder f.eks. 80 mennesker på dette netværk vil det jo give omkring 1,1 m/bit pr. pc, men problemet er bare når der er så mange computere som henter / uploader data så fletter pakkerne sig sammen og derfor er netværket så langsomt, og der er desværre ikke noget at gøre ved det, udover at købe et såkaldt mobilt internet.


    PS: skolehjemmets egne computere som er i computer rummene vil have første prioritet på nettet, i hvert fald i mit tilfælde. Skal lige siges at jeg ikke ved om i har computerrum på skolehjemmet der hvor du er.


    Foxx, det er allerede ordnet på alle skolehjem som er koblet på skolerne netværk, at efter enten kl. 16 eller kl. 17 bliver de 90 m/bit lagt over på skolehjemmet og de 10 m/bit forbliver på skolen, det er nemlig et krav, efter hvad jeg er blevet fortalt. Så desværre vil det højst sandsynligt ikke virke, men eftersom jeg ikke ved hvor han bor henne er det ret svært at vurdere.

    Vil ikke ligefrem sige at han støtter dem eftersom han siger det spam posts og hvis folk herinde ikke læser trådene før de klikker på linket så er man da heller ikke alt for smart? ;)
    Men ja jeg får også spam mails fra alle mulige sider jeg aldrig nogensinde har besøgt og med hotmail kan du bare sortere disse såkaldte "spam mails" til uønsket post så ligger de derinde alle sammen, og så kan du bare slette dem når det nu engang passer dig, er helt sikker på at alle mail systemer har denne funktion. :)

    Ja, det sker på steder hvor der kun er de samme NPC's (non player character) og ikke andet, og de samme effekter som altid.


    Men jeg har dog fundet en løsning på dette problem, jeg genstarter bare min bærbar, selvom det ikke er en ultimativ løsning er det dog en løsning.

    Hej.


    Ligesom overskriften siger har jeg en meget svingende FPS når jeg spiller, nogle gange er min FPS på omkring de 130 - 170 andre gange er den på de 15-30 og det er på akkurat det samme sted i spillene.


    Info om min pc:


    Hp pavillion dv7 notebook
    Kører med windows 7 home premium (64 bit)


    1,8 GhZ CPU (amd quard core)
    8 Gb RAM
    Grafikkort (AMD radeon HD 6650M) computeren siger 3 GB hvilket jeg har mine tvivl på.


    Antivirus:


    Jeg kører med Avast antivirus
    Ad-aware som spyware & windows standard firewall.


    Hvis i vil have mere information er i mere end velkommen til at spørge.


    PS: de spil jeg snakker om er "WoW / League of Legends / HoN og Diablo 2"

    Tak for jeres hjælp, men fandt problemet, jeg havde helt glemt at man nok lige skulle finde netværks controller driveren inde i enhedshåndtering ;) KÆMPE BRØLER!! /facepunch


    Man igen TAK for jeres hjælp :cheers:

    Hej.


    Når jeg prøver på at installere driveren til min trådløse forbindelse kommer den op med noge tekst, hvor den siger at jeg skal insætte / genindsætte mit hardware til den trådløse netværkskort, hvad kan problemet være?



    Jeg har Windows Vista home premium "32 bit"


    Førhen havde pc'en windows vista home buisness "32 bit".


    Det er en Acer Aspire 7520G


    PS: det er den rigtige driver jeg bruger.


    PS: Den viser ikke i netværksforbindelser at jeg har nogen trådløs forbindelse overhovedet.