Indlæg af unforgiven08

    Så skal stationæren sælges, og vil gerne have en ca. vurderings pris af de forskellige bruger herinde...



    Bundkort : Asus M3A78-EM HDMI AMD 780G /SB700


    CPU : AMD Phenom x4 9950 Black Edition oc 3.06 ghz


    Ram : 4x Kingston HyperX 2GB DDR2-800 (8GB)


    HDD : 2x Samsung F1 750GB diske


    HDD : WesternDigital Raptor 74GB 10000RPM 16mb cache


    ASUS 20+DVDRW


    Force3D HD4870X2 ATI/AMD grafikkort. 2GB GDDR5 + Arctic Cooling xtreme 4870x2 fans monteret!!!!! Rimelig ny, da den forrige fan var defekt.


    Strøm Forsyning : Chill Innovation CP-700M


    CPU cooler : Noctua NH-U12P CPU Køler


    Kabinet : Antec P180 Mini Black


    Skærm : SyncMaster 2232BW


    Styresystem pt. Windows 7 Ultimate 32 Bit.

    Da jeg venter med at få en ny køler til min 4870x2 engang i næste uge, har jeg valgt at tage den ud af computeren.


    Søger derfor en "erstatnings" gfx som kan spille Counter strike source sådan nogenlunde i flot og hurtigt grafik..


    Skriv hva i har
    ATI eller nvidia har interesse, bare den er PCIe x16


    Gerne omkring Ikast / Herning, skal nemlig bruge den hurtigst muligt...


    Jeg er helt sikker på at hvis du sælger den i dba, gu&gratis og qxl så ville du få lidt mere for den..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Invzr
    Man kan ikke se at den har været brugt, har original indpakning :)


    Okay... smid lige en pm med konto nummer... :) og beløb.. må gerne sendes billigt.. :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Gurk


    Jeps.. jeg har haft Razer Deathadder, men den var for glat på siderne til mine fingre. så jeg måtte købe et grip sæt fra steelseries for at kunne bruge den. Men design og funktionaliteten i Logitech musene som mx510, mx518, G3, G5, G500 synes jeg helt klart er toppen over de andre mus jeg har prøvet. Men inden folk hagler mig ned.. det er jo som sagt "min mening :clap: " . G9 var ikke en mus for mig.. den var for firkantet og lå ikke godt i min hånd.


    så lige nu bruger jeg G500 til min gamer pc, G5 til min laptop, mx518 på jobbet :)


    Tror sq ikke der er nogen der er ude på at hagle dig ned, er selv enig med at G9´ern er for firkantet, og klodset, men bruger nu ikke de grips der er med til det, og kommer nok aldrig til at bruge det. :)
    Før jeg havde G9´ern, havde jeg den klassiske mx518, men den gik så i stykker hvilket var rimelig nedern. Helt klart den bedste mus jeg havde prøvet før G9.. :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af !wfdi
    400kr og det er din - du kan jo afhente den iaften hvis du vil..


    nej tak... har selv kigget på edbpriser... så hellere købe en hel ny til den pris...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af MadsHilde


    Ja ok, det kan jeg godt forstå. Glæder mig til at få min G9.
    Men vil da gerne af med min G5, men jeg synes der er lidt problemer med sensitivitets knapperne, som om der er lidt løs forbindelse. Har ikke været ude for at den skifter midt i det hele, men den kan godt gøre det når jeg starter et program op. Lidt underligt.


    Smid skidtet ud.. Tror sq ikke at jeg kommer til at holde af andre mus end G9... den er simpelthen for nice til FPS games.. :)


    Gurk -> Har ikk lige prøvet den der Logi G500... har du den selv?