Indlæg af hjælpmig

    jeg har et 7800GT inno3d kort ... som er mit ældre kort jeg har sat i, da mit grafikkort brændte sammen her for nogle måneder siden :) men nu er der jo kommet spil som Left 4 dead 2 og Modernwarfare 2 som skal spilles :D


    tak for alle bud ja må sige det der ATI kort dsjap forslog er lidt uden for pris klassen gider ikke bruge så mange penge på et nyt grafikkort :)


    krav skal bare være det kan trække left 4 dead 2 og modernwarfare 2 med rimelig fps :D


    jeg har kigget på følgende -


    http://www.komplett.dk/k/ki.as…A9-4643-8E9B-BB3EEB25CF18


    er det et fornuftigt køb ?


    tusind tak so far

    Hej.


    Jeg står og skal til at købe nyt grafikkort, og aner ikke hvad jeg skal anskaffe mig for et ... Det skulle gerne kunne trække nyere spil men behøver ikke være toppen af poppen. jeg har en 1000-1400kr jeg gider at ofre på det, er der nogen som kan hjælpe mig med at finde et kort jeg får mest ud af til pengene.


    min PC


    bundkort - foxconn g31mx
    ram - 4gb
    processor Intel core dual e8400 3ghz


    Jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig, kom med nogle bud =)

    Hej.


    Jeg har et Inno 3d Geforce 7800gt grafikkort liggende som jeg købte dengang det udkom til mange penge. Det har aldrig været brugt fuldt ud, og nu samler det bare støv - fordi det ikke kan passe ind i min nye arbejds computer og derfor vil jeg gerne sælge dette grafikkort til højest bydende.



    AFLÆST BAG PÅ PAKKEN:


    GeForce 7800 GT GPU; 400MHz core clock; 256MB 500MHz GDDR3 RAM; 256-bit memory interface; 2 x DVI-I; proprietary video in/out interface; 7 vertex and 20 pixel pipelines


    der medfølger driver osv til kortet. har kvitering hvis det ønskes.... Kortet befinder sig i Vestjylland, Hvis det skal sendes betaler køberen porto.


    Byd løs skal væk vil ikke have det liggende længere.



    [Blocked Image: http://img54.imageshack.us/img54/7507/spma0120hw1.th.jpg][Blocked Image: http://img54.imageshack.us/images/thpix.gif]


    [Blocked Image: http://img258.imageshack.us/img258/9643/spma0122px6.th.jpg][Blocked Image: http://img258.imageshack.us/images/thpix.gif]



    byd løs sælges til højeste bud ...

    Hej allesammen



    Jeg søgte hjælp herinde til en ny PC et stykke tid siden og blev anbefalet siden http://www.getmore.dk. Jeg bestilte så min nye PC og modtog straks en mail om at nogle af de software programmer jeg medbestilte var udgået og at PC'en jeg havde bestilt ikke var på lager, Men efter 3-4 dage skulle den være klar og sendt, som lovet på deres hjemmeside. 7dage efter modtager jeg så den første mail om at leveringen endnu er 3 dage udskudt pga de venter vare fra deres leverandør som åbenbart ikke kan levere dem de fornødne hardware (bundkort grafikkort osv) til tiden. Jeg venter de 3 ekstra dage og får så igen en mail om at min computer er forsinket 4 dage endnu. dem venter jeg også og så får jeg endnu engang en mail om at jeg skal vente 7dage. Efter denne lange ventetid føler jeg ikke det er værd at vente på mere, så jeg skriver en mail til Getmore om at jeg venligst vil have mine penge igen ! indenfor 1 time efter denne mail er sendt modtager jeg så en mail om at VAREN er sendt og pengene trukket på min konto. efter 2dage modtager jeg så pakken som jeg har glædet mig til i snart 1 måned ... Jeg sætter strømstikket i PC'en og kobler resten til PC'en (Mus tastatur skærm). Da jeg så endelig skal til at starte PC'en og vil til at installere windows tænder den simpelthen ikke !! Jeg trykker flere gange på tænd-sluk knappen på PC'en og ingen reaktion overhovedet ! ... jeg medeler straks Getmore om at jeg har en PC som ikke kan tænde, og om at det er meningen ?... ca 1dag efter modtager jeg en mail /COPY PASTE af deres reklamations - byt reperation halløj ... de skriver at jeg muligvis skal vente 2-4 uger (hvis jeg er heldig) på at varen er klar og at det muligvis skal koste 400kr for at teste evnt fejl i PC'en ....
    Senere hen har jeg fundet ud af jeg bare er 1 af 1000 utilfredsekunder som har handlet hos getmore !


    Derfor kan jeg varmt anbefale ikke at bestille en PC fra GETLESS.dk ... ;(

    Hey igen jeg ville bare lige høre hvilket operationssystem du ville anbefale mig at købe ?? jeg har hørt noget om et nyt Vista 64-bit som skulle være godt ? hvad kan du anbefale ?

    okay endnu engang tak for svaret jeg bestiller nr 2 istedet for så :) foresten er det muligt du kan se hvor mange USB indgange PC'en har ? det ville være rigtig dejligt at vide.


    Mvh Simon

    okay mange tak for de hurtige svar og hjælpen allesammen !


    valget står mellem de 2 her



    Processor Intel Core 2 Duo E8400 / 3 GHz / FSB1333 / 6 MB
    Bundkort Gigabyte GA-EG31M-S2 FSB1333 S-775
    Ram 2x2048 MB DDR II SDRAM PC2-6400
    Grafik 1024MB GeF 8600GT TV-Out PCI-E/DVI
    Harddisk 500GB 7200 RPM SATA
    Netkort 10/100/1000 Mbit netkort
    Lydkort 7.1-kanals lyd
    Backup 20x DVD Brænder +/- Dual Layer SATA
    Kabinet ATX Miditower, 400W Low Noise PSU Sort/Sølv
    Software Diverse drivere


    Samlet pris 3.070kr


    Processor Intel Core 2 Duo E8400 / 3 GHz / FSB1333 / 6 MB
    Bundkort Gigabyte GA-EG31M-S2 FSB1333 S-775
    Ram 2x2048 MB DDR II SDRAM PC2-6400
    Grafik 512MB GeF 9800GT TV-Out PCI-E/DVI
    Harddisk 500GB 7200 RPM SATA
    Netkort 10/100/1000 Mbit netkort
    Lydkort 7.1-kanals lyd
    Backup 20x DVD Brænder +/- Dual Layer SATA
    Kabinet ATX Miditower, 450W Low Noise PSU Sort/Sølv
    Software Diverse drivere


    Samlet pris 4.312kr


    Mit sidste spørgsmål er så hvis i skulle sammenligne de 2pc'er kan det så betale sig at købe den til 4.312kr og få et lidt bedre grafikkort ? eller kan den billige godt være med på nyere spil ? jeg var inde og se på specefikations og det lignede næsten hinaden med ydeevne. Men nu spørger jeg lige jer som har forstand på det er der mærkbar forskel på ydeevne på de 2 pc'er ??


    Mvh Simon

    Hej derude !


    Jeg søger en ny PC, og jeg har fået at vide jeg skal holde mig fra de færdige samlet pc'er man kan få i diverse butikker. Derfor vil jeg gerne spørge om der er nogle herinde som så kan komme med forslag til en PC inden for den angivne prisklasse. Den skal benyttes til arbejde & spil, derfor søger jeg en mellem pc, og ikke overdrevet high performance hardware pc, men den skal aligevel kunne yde lidt. Jeg håber i har lyst til at hjælpe mig med at finde noget ordentlig til pengende, sådan at jeg ikke skal gå ned i netto og købe en spand jeg kan smide ud 2 måender efter.


    prisklasse 4000kr hvis det løber op i fx 500 kr mere så gør det ikke noget (kom bare med forslag)
    Jeg har 1gb ddr ram extra (jeg jeg finder ud af fra hvilken producent osv det er fra hvis det har betydning for "bundkortet".)
    Jeg har et lydkort i forvejen - Creative Blaster audigy SE 7.1 64 bit ready.
    Skærm, tastatur, mus osv skal ikke medfølge ! kun en PC.


    Som i kan høre er jeg ikke den største IT ørn, så jeg har virkelig brug for noget assistance til køb af ny PC. Jeg håber i gidder komme med nogle gode forslag !


    Mvh Simon

    Hej derude for et stykke tid siden begyndte min PC at opfører sig rigtig mærkeligt ! musen frøs hele tiden og begyndte at gå amok, den bevægede sig og åbenede en masse ting i start menuen.


    Efter dette havde stået på i et par uger kunne jeg pludselig ikke starte min PC. hver gang jeg startede kom der dette frem på min skærm " No Signal ". PC'en "bootede" dog godt nok og jeg kunne hører der var gang i den, men ingen billede på skærmen. jeg prøvede at sætte skærmen til en anden pc og der virkede den fint, så dette var åbenbart ikke problemet. efter 230 genstarts sluk på kontakten, kom jeg endelig igennem og lige da jeg var så glad og skulle til at bevæge mig rundt på skrivebordet frøs musen. jeg måtte genstarte igen og efter 500 gange mere genstarten skete det samme musen frøs :S nu kan jeg slet ikke få gang i den mere og der kommer kun No signal på min skærm ... det er umuligt for mig at formatere windows pga ingen billede på skærmen. hvad kan der være galt med min PC ???


    min PC


    Inno Geforce 7800GT Pci Express
    AMD athlon 3600+
    300 sata harddisk
    onboard asus bundkort aner ikke hvilket :(
    1gb ram
    Creative lydkort - da jeg havde problemer med onboard.
    Windows XP sp2


    håber i kan hjælpe mig :O