Indlæg af TheManz

    Nå nu har jeg smidt en 500W PSU i og det er stadig det samme... opstart, blå skærm reboot.


    Nu ved jeg sku ikke helt hvad jeg skal prøve?


    De gode råd med at sætte mindre strøm til kortet kan jeg ikke bruge til noget, for det kan jeg ikke finde ud af :P


    Men hvis nogen har en god trin for trin guide jeg kan prøve så er jeg KLAR! Vil SÅ gerne have det kort til at virke!!!

    Nu har jeg prøvet at:
    1. fjerne de gamle drivere
    2. reboote i safemode
    3. køre driver sweeper
    4. lukke ned
    5. smide det nye kort i


    og stadig ballade, med den kendte BLÅ SKÆRM og reboot... Noget jeg har gjort forkert? eller glemt?


    Nogen der ved hvad der skal til?


    Kan den blå skærm skyldes for lille en PSU?


    Håber nogen kan hjælpe...


    Nu går jeg ned og smider en 500W PSU i og så ser jeg hvad der sker...

    Hey derude..
    Jeg har lige købt mig et dejligt HD5770 var super glad da jeg kom hjem og fik det sat i... MEN så sker det knap så fede... efter 30-60 sekunder så kommer der et hurtigt glimt af den berømte "blå skærm" og så genstarter den og sådan kan den så blive ved.. Har sat mit gamle GFX kort i igen og nu kører den fint igen, så det er noget omkring det nye GFX kort... Mangler jeg bare strøm eller hvad? Har en helt almindelig chieftech 350W PSU... Men har sku ikke rigtigt noget der bruger strøm-
    1 stk dvd drev
    1 stk harddisk
    2gb ram
    P4 3.0


    Nogen der har et bud på hvad der er galt?

    Jeg har fået et underligt problem med grafikken på min PC...
    Det er som om de store flader i fx baggrunden flimrer (lidt som var der konstant lyn i baggrunden)
    Har prøvet at smække et andet gf-kort i min maskine, hvilket ikke hjalp en skid ;(
    Så fik jeg renset alle blæsere osv for støv da jeg tænkte det kunne være det... men det hjalp ikke en hat... håber der er nogen der kan hjælpe så jeg kan få spillet noget WC3 igen..
    Det som undrer mig er at jeg intet har lavet om i opsætning osv.
    BTW...har selvfølgelig prøvet at inst. en anden driver til gf-kortet.. men der er stadigvæk sovs i det ... HJÆÆLP!!

    Jeg har fået et underligt problem med grafikken på min PC...
    Det er som om de store flader i fx baggrunden flimrer (lidt som var der konstant lyn i baggrunden)
    Har prøvet at smække et andet gf-kort i min maskine, hvilket ikke hjalp en skid ;(
    Så fik jeg renset alle blæsere osv for støv da jeg tænkte det kunne være det... men det hjalp ikke en hat... håber der er nogen der kan hjælpe så jeg kan få spillet noget WC3 igen..
    Det som undrer mig er at jeg intet har lavet om i opsætning osv.
    BTW...har selvfølgelig prøvet at inst. en anden driver til gf-kortet.. men der er stadigvæk sovs i det ... HJÆÆLP!!