Indlæg af nikoStar

    har et problem kan ikke spille cs på min com , eller når jeg spiller det svinger min fps fra 60 - 99 den skulle gerne kører 99 hele tiden .


    Intel Pentium 4 CPU 3.00GHz
    Memory: 1024MB RAM
    Grafikkort: ATI Radeon HD 3650


    hvad kan være galt ?
    er det mere i vil vide om set up'et så bare spørg :) ?

    Jeg kan ikke få tilladelse til at åbne filen osv , på grund af jeg ikke er administrator men problemet er så at det er jeg ? hvordan kan jeg så få lov ?

    Har skam prøvet (: men der er bare sådan at jeg skal erstatte usbport.sys med en anden usbport.sys men det kan jeg ikke få lov til der står adgang nægtede ?

    Jeg er ved at prøve mig lidt frem med at få min Usbport, og mus til at kører 500Hz men for at kunne gører det skal jeg flytte rundt med en fil der hedder usbport.sys men den skriver at jeg ikke har adgang til det ? hvordan for jeg adgang så jeg kan flytte rundt på den fil ?


    guiden til at få 500hz/1000Hz ser sådan her ud


    1. Restart Vista and repeatedly press F8 to bring up the boot menu. Select 'Safe Mode'.


    2. Run the following command from the Run box: bcdedit -set loadoptions DDISABLE_INTEGRITY_CHECKS


    3. Run the following command from the Run box: takeown /f "C:\Windows\System32\Drivers\usbport.sys"


    4. Run the following command from the Run box: cacls "C:\Windows\System32\Drivers\usbport.sys" /G username:F


    (replace username with your username)


    5. Open C:\Windows\System32\Drivers and locate the existing usbport.sys


    6. Rename usbport.sys to usbport.old


    7. Copy the usbport.sys in the file (which corresponds with your vista version and desired usb frequency).


    8. Restart Windows


    9. Run mouserate.exe to verify that you now have a 500/1000hz polling rate.

    Hej Tweak Folk ,
    Jeg har et lille problem med min bærbar, mit grafik kort mere præcis vil jeg tro.


    Da jeg spiller en del cs vil jeg gerne have det kører så flydene som muligt, men når der bliver kastet en HE så lagger det ret så meget. ellers så kører den flydene hele tiden 99 fps eller 100 fps , Hvad kan problemet være ? any ?



    Mit grafikkort er Radeon X2300

    Hej Tweak Folk ,
    Jeg har et lille problem med min bærbar, mit grafik kort mere præcis vil jeg tro.


    Da jeg spiller en del cs vil jeg gerne have det kører så flydene som muligt, men når der bliver kastet en HE så lagger det ret så meget. ellers så kører den flydene hele tiden 99 fps eller 100 fps , Hvad kan problemet være ? any ?