Indlæg af Lolboy123

    Hey Tweakers!
    Har en Acer TravelMate 7530, som jeg købte i maj 2009. (Computeren har været til repration ved acer 2 gange. sidst var i november 09)
    Holdt fest i fredags, hvor computeren blev brugt til at høre musik på, lagde selv og knækkede mig halvdelen af festen(hyggeligt), så havde den ikk rigtig under opsyn.. Men dagen efter var den SINDSYGT langsom! Kunne ikke engang bruge youtube til at finde oprydnings musik, bruge facebook eller lave denne tråd så langsom er den. Den hakker konstant og fryser midt i det hele og skriver "Programmet svarer ikke" 24/7. Har prøvet at lave system gendannelse, men det virker ikke.
    Nogle der vil prøve at hjælpe mig?


    Mvh dennis ;)

    Okay ;) Er der nogle ben i at pille så'rn en bærbar fra hinanden? Som jeg li kan se er der 4 skruer li bag ved blæseren. Det vel bar dem jeg skal pille ud? Eller skulle jeg bar prøve mund til blæser

    Hey tweakers! ;)
    Købte en bærbar sidste år i maj. Acer travelmate 7530. Den har virket fint indtil nu hvor den lukker ned, når jeg spiller WoW. Ikke noget med blå skærm eller noget. Har hentet Coretemp, hvor jeg kan se at den bliver 90-100 grader på 45 mins tid.
    Skal jeg sende den ind til Acer? eller prøve at blæse den igennem med lille kompresser eller noget i den dur?


    MVH sad wow raider -.-

    nej slet ingen med den grafik jeg kører det i. Har det i den højeste opløsning, men har ikke skygger på og det det gør at man kan se langt væk. den loader os rigtig hurtigt, i forhold til min gamle pc >_>

    hey skal til at købe en ny bærbar efter min konfi heh.
    den skal bar kunne spille WoW og gerne nogle af de nyere spil.
    har kik på 3 lige nu:


    http://midtdata.dk/asp/index.a…productinfo&mainfunc=link
    http://www.wupti.com/Produkter…-og-IT/Computere/1477007_(Wupti2).html
    http://www.wupti.com/Produkter…-og-IT/Computere/1480307_(Wupti2).html


    ^^^ prøv at kopiere det og sætte det ind^^^
    ved ikk rigtig hvad for en der er bedst. vil gerne have en med omkring 3-4gb ram. i må meget gerne komme med nogle bud!
    mit budget er på omkring 6000

    jooe det ser da rimelig fornuftigt ud heh. Skal først købe den til min konfirmation så vil kikke nærmere på det til den tid hehe.

    Hey Tweakers :rules:


    Leder efter en bærbar "gamer" pc der gerne skulle kunne trække Wow og cs uden lag.
    Mit budget er omkring 8.000. Nogle forslag? :D

    Hey Tweakers! :rules:
    mit system gendannelse virker ikke. når jeg har valgt et tidspunkt at gendanne til og trykker næste, sker der ikke noget. fjernede noget virus med AVG og så blev min opstart mærkelig. der var ikk den der hurtig opstart der plejer at være, hvor man bar kan trykke på ens bruger. Nu skal jeg skrive brugernavn hver gang jeg starter min pc :S. så ville gerne have det hele blev som før ):


    Help pls ;D

    Hey Tweakers! :rules:
    Ved ikk om det er det rette sted for den her tråd. Men her kommer den :D.
    Msn sletter min "Personlige Meddelelse" når jeg logger af. Tror det har noget med at jeg er gemt på en anden computer. i ved når man trykker "Gem mig". Men tror jeg sku ikk jeg er s:. Nogen der evt. ved hvorfor ?

    Hey tweakers.
    har li formateret min pc og har brugt en uge på at finde en net driver >_> havde smidt alle de gamle ud. nu mangler jeg sevice pack 2. nogen der kan sende et link? kan ikk downloade det fra microsofts side fordi jeg har virus tror jeg (fordi jeg har prøvet at downloade drivere) s:. tror oss jeg mangler andre drivere XD men er ikk sikker :s. har til netkort og grafikkortet og mit bundkort(tror jeg)

    Hey tweakers.
    idag da jeg startede min pc så skrivebordet mærkeligt ud :O.. Der var kun 8 ikoner på det. Da jeg slukkede den igår så den normal ud. med 100 ting på skrivebordet.. Tror det er en opdatering eller noget men er ikk sikker. men den kan da ikk selv slette en masse ikoner og mine hurtig start ting og alle mine farvorit sider.. kan nogle hjælpe mig ? kan jeg lave den normal igen?


    Ps er ikk såe IT-begavet..