Indlæg af Blackbrizz

    hvis jeg skal være ærlig så ville jeg overveje at købe ny computer istedet for da en 8.1 License koster 800kr dog ved jeg også godt at man ikke får meget computer på din penge, men bruge 800kr på windows til en gammel computer. Så hellere spar de 800kr også få en ny pc til omkring 3-4k som er LANGT LANGT hurtigere og som man har en sikker levetid de næste par år ;) Hardware har det jo med at sige stop når det bliver lidt ældre ;)


    Derudover så er det jo heller ikke sikkert du kan finde 8.1 driveres til alle delene ;)

    Hej Tweak
    Jeg sælger en xbox 360 pro med 60gb harddisk. Den er fra 2008. Der en 1 controller med den og følgende spil
    Assassin's Creed
    Assassin's Creed 2
    Assassin's Creed 3
    Forza 2
    GTA 5
    2 x 1 måned xbox live gold (koderne står bare på et stykke papir)
    Har ikke den originale kasse til den længere men den vil blive pakket forsvarligt
    Køber betaler porto


    HBO: BYD :)


    billeder
    [Blocked Image: http://i.imgur.com/JH5v0Qm.jpg]


    [Blocked Image: http://i.imgur.com/nMMA9IC.jpg
    [Blocked Image: http://i.imgur.com/9yZ8KTv.jpg]

    Hej Tweak,
    jeg sælger mit lian li pc-v351 kabinet da jeg føler for at få noget nyt ^^
    Det er i fin stand dog med en enkel skramme på den ene side (se billed) også er skruerne ikke helt sorte længere. Her udover monteret to Noctua NF-F12 PWM 120mm og 1 Noctua NF-R8 PWM 80mm som evt. kan købes med ellers bliver standard blæserne vedlagt :)



    Har alt der fulgte med til det+kasse.



    HBO: BYD


    billeder:
    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/032014/kabinet_side_big_thumb.jpg
    Skrammen ser langt voldsommer ud på billedet end i virkeligheden, man ser den kun hvis der er direkte lys på den :)


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/032014/skruer_big_thumb.jpg
    Som man kan se er skruerne ikke helt sorte længere, og den hvide mærke på siden er ikke en ridse men støv;)


    kig også her
    http://www.lian-li.com/en/dt_portfolio/pc-v351/

    Har haft 2 stks G35 og 1 g930 i løbet af 3 år (hvor jeg fik byttet mit g35 til et g930 ved logitech efter nummer 2 g35 gik til). Vil give ret i at det er et rigtig lækkert headset dog syns jeg ikke selv at det var et problem med det fake læder på ørekopperne og syns hellere ikke at ledningen var et problem, syns faktisk det var rart med en dejlig solid ledning som ikke knækker (alle mine tidligere headset har knækket i den ledningen op til headsettet).
    Nå men efter 10-12 måneders brug af g35 så har de begge præsteret at knække den indvendige ledning i headsettet som går ud til mikrofonen og så er plastikken ved de 4 skruer som holder sammen i siderne begyndt og flække og det samme begyndt mit G930 også at gøre. I vil nok med det samme sige at jeg så smider med mit headset, men dette er desværre ikke tilfældet. Mit G35 er røget på gulvet en gang uden at plasikken begyndet at revne.



    Så mine erfaringer med G35/G930 har været at det er et rigtig godt headset at bruge lige indtil man har brugt det i et års tid.

    Hej tweak


    Jeg skal opsætte et site to site vpn mellem en cisco asa5505 router og en linksys by cisco rv042. Asa5505'en har statisk ip og linksys'en kører på dynamisk. Er der nogen der har erfaring med at sætte sådan en VPN forbindelse op som har mulighed for at hjælpe mig lidt, da jeg ikke kan finde ud af at sætte denne del her op :/


    Kan de grundlæggende ting med ASDM som nat rules og access rules.

    Hej tweak


    Jeg har været så heldig at få et SennHeiser PC 350 SE og har i den andledning overvejet om jeg skal købe et lydkort. Bruger idag det onboarde på mit Asus GENE V. Men hvor meget hjælper det at få et dedikeret lydkort?? har nemlig aldrig haft et og kender hellere ikke nogen der har, men hører tit det med at folk siger at et dedikeret lydkort er så meget bedre, men kræver det bedre lydudstyr end mit PC 350 SE? hvis ikke hvad lydkort kunne der anbefales at købes?? Havde håbet på at kunne finde noget til omkring 5-600kr hvis det kan lade sig gøre :)

    Har lige et sidste spørgsmål. Statisk støj?? Jeg går ikke udfra at det lider under sådan noget, men skal være sikker, for efter at have brugt g35 og g930 har jeg vænnet mig til at der ikke er noget statisk støj når der er helt stille (ingen lyd afspillet), og dette vil jeg gerne have at det også skal være fremover. Vil der på den front være nogen fordel ved at tage 363 frem for 360?? eller ville det være bedre og købe 360 også smide de 400kr jeg spare i en pulje til og købe et godt lydkort?? :)


    EDIT: Har lige haft mine apple ear pods på det onboarde lyd kort og der var ingen statisk støj så går hellere ikke udfra der vil være det på et 360 :)

    Tror helt klart det bliver et Sennheiser :) men ved ikke om det skal være pc 360 eller om det skal være pc 363D.
    Har kun mit onboard Gene V lydkort og et Creative Sound Blaster X-Fi Surround 5.1 Pro USB lydkort. Er dog tvivle om jeg vil komme til at lide under dårlig lyd ved pc 360 da jeg ikke har et ordenlig lydkort :/

    Hej tweak
    Jeg har desværre været så uheldig at mit G930 er gået i stykker og skal derfor have nyt headset :( Er dog i tvivl om hvad jeg skal vælge. Har haft både G35 og G930 og været glade for dem. Har egentlig ikke rigtig så mange krav udover der skal være solidt og have god lydkvalitet ;)
    Har i nogen forslag til hvad jeg skulle vælge?? :)


    EDIT:
    Har tænkt lidt på et Sennheiser PC 360 eller måske gå efter Sennheiser PC 363D da jeg kun har onboard lydkort :)

    Havde også en del problemer med at få mit til at virke :/ kan ikke huske hvad jeg gjorde, men det var en af driverne jeg lagde ind som fuckede det op :/


    jeg kørte dual boot, med både mac og win på sammen hdd og hver sin :)

    Jeg kan 100% sige god for windows 8. Har haft det lige siden det kom på både min stationær og bærbar og kan ikke sige andet end det er blevet bedre og bedre :)



    SenZer
    Kan slet ikke genkende dine problemer :/ Fik ingen lag eller fps fald fra windows 7 -> 8, fik faktisk et lille boost på 2-5fps :)

    Hej tweak
    Jeg har på en eller anden måde fået bøjet en CPU pin da jeg skulle sende mit bundkort til RMA da der var fejl på PCIE portene. Nu Har jeg så fået det tilbage og kan ikke rette pinen ud. Jeg er derfor nødtil og skifte mit Gene-Z ud.
    Jeg har derfor tænkt på at skifte til et Asus maximus V gene. Men ved ikke om det kan betale sig og jeg så måske istedet for skal gå efter og skifte min I2500k ud til en haswell processor og bundkort :/


    Men hvad vil i foreslå? :)


    Har 16gb DDR3 ram fra Corsair og et zotac GTX 770 4gb ellers i maskinen.