Indlæg af Insomniacno1

    Hejsa, Jeg leder efter et bundkort til min Lenovo Thinkpad T61 7665-12G.


    Disse FRU skulle kunne bruges:
    41W1487
    42W7866


    FRU 41W1489 kan bruges såfremt nVidia chippen har en fabrikations dato efter 30 august 2008(lige nedenunder nVidia skal der stå 0830 eller nyere f.eks. 1030A2 – de 08 og 10 er årstal og 30 er ugenummer A2 er revisionsnummer). Det er ikke et nyt bundkort, men derimod et som er refurbished og har fået en ny nVidia chip med meget bedre loddetin.


    Det er forklaret her: http://forum.thinkpads.com/viewtopic.php?f=29&t=95895


    Så skriv hvad du har og hvad det skal koste, samt modelnummer eller FRU nummer.


    På forhånd tak


    Mvh
    Jan

    Hej xdream, læste lige dit indlæg her i tråden:) Jeg har lige købt en WRT54G og har lidt problemer med at den somme tider smider forbindelsen mellem router og Modem, sådan at der ikke er forbindelse til internettet. Forbindelsen mellem bærbar og router forbliver dog.


    Jeg kører med TDC internet, DSL modem og skillefilter samt splinterny WRT54G og splinternyt Intel 3945ABG Wlan kort i min Toshiba Satellite L40 som har Vista Home Premium. Havde Atheros AR5007EG Wlan kort i den før og det virkede mildest talt ad pommeren til.


    Jeg tænkte på at hvis du stadig bruger din Linksys, om du så ikke ville være sød og lægge et par screenshots op med hvordan den er sat op.


    For mig at se er det lige som om routeren går i dvale og så vågner igen når jeg kører en diagnose på forbindelsen mellem router og modem, inde fra Netværks og delings center i Vista. Derefter er der forbindelse i flere timer lige indtil den mister forbindelsen igen. Og der er et meget kraftigt signal der er imellem router og den bærbare.


    Er sandsynligvis noget jeg ikke har konfigureret ordentligt, der var ikke meget vejledning i de manualer der fulgte med.



    Håber du kan hjælpe:)


    På forhånd tak:)


    Mvh


    JBJ

    Hejsa, jeg leder efter en som har TDC som udbyder og har en Linksys WRT54G router, hvor opsætningen virker som den skal.


    Jeg mangler en step by step guide til hvordan opsætningen skal se ud, bare screenshots af de forskelige sider i routeren. Der er et eller andet galt med min opsætning da den af og til smider forbindelsen mellem router og modem. Forbindelsen mellem mit Wlan kort(bærbar) er stadig tilsluttet, når det sker - det er Vista Home premium på den bærbare - går jeg så ind i Netværks og delings center og klikker på det røde kryds mellem router og Internet, laver Vista en diagnose og imens tilslutter routeren til modemet igen, så kommer Vista og siger at der ikke er nogen problemer.


    Min WRT54G er HW ver 7.2 men tidligere udgaver kan sikkert også gøre det:)


    Nu er det flere timer siden at den smed forbindelsen, og så lige pludselig sker det igen.


    Det er en splinterny router samt et splinternyt Wlan kort - Intel 3945ABG.


    Håber der er en der kan hjælpe:)


    På forhånd tak:)


    JBJ