Indlæg af Bubbi

    Quote

    Originally posted by DEVIL_DK
    har du husket at spørge Lego om lov LOL


    Hehe... Så længe han ikke sælger sin ide til andre, er det vel ikke andet end en leg med lego..
    De kan vel ikke bestemme hvordan vi leger med det.. :D

    Tjaa... Maaske kan du rendere det til en animeret gif fil... Ellers maa du se om du kan gemme et billede af gangen, (ved ikke hvor mange billeder du bruger paa animationen i alt) og saa smide det ind i et flash program.. Hvis du ved hvordan man gör det.. :)

    Heysa...
    Du kan evt rendere det til et videoklip.. Der kan du ogsaa vaelge codec, saa det ikke fylder saa meget.. Det kan jo afspilles i mange programmer..

    Quote

    Originally posted by cla
    Du kan også bare bruget et headset og så finde et program der heder gphone (ved ikk om det er gphone, g phone eller g-phone, men søg på google)


    Problemet med et program, et at det ikke er let for en blind at starte op, ringe op osv... :(

    Saa vidt jeg ved koster det ikke andet end det du bruger paa selve internettet...
    Jeg har ikke kunne faa fat i min ven som har saadan en telefon, da jeg sidder i Argentina i öjeblikket..

    Hejsa...
    Man kan jo köbe en ip-telefon, som ligner en almindelig telefon, men som bare skal have et netstik i stedet.. Ved dog ikke hvor meget de koster.. Kender bare èn der har en.. Han ringer tit til Japan..
    Mener det er Cisco der har lavet hans..

    Tjaa.. Jeg er lige paa for at checke min mail... Sidder i Argentina paa ferie.. Og selvom det er vinter hernede har vi da lige haft 30 grader i gaar :D

    Jeps.. Tager ind og ser den igen senere.. Herover koster det ikke mere end 10 kr og se den.. Saa jeg skal tilbage til biffen kl 18:00 lokal tid.. :D

    Saa har jeg sku set den.. Og wow.. Jeg maa give anmelderne ret.. Der er action fra start til slut.. Jeg synes bestemt den er vaerd at se..

    Quote

    Originally posted by mercie112
    hehe jeg har set den.. PC :D:D


    Undskyld jeg siger det.. Men saadan en film skal ses i biffen eller paa DVD paa et ordentligt TV..

    Hey allesammen igen igen.. Saa er der kun 1 time til jeg skal se den.. Damn jeg tror den er feeeeed...
    Skal nok komme med min mening naar jeg har set den.. :D

    Heysa...
    Ville bare lige höre hvad jeres forventninger er til denne film?¿?¿


    Jeg skal selv ind og se den i biffen til forpremiere i morgen... 2 gange endda... Tror selv den er rimelig fed..


    (Hvis nogen spör hvordan jeg kan se den i biffen er det fordi jeg er paa ferie i Argentina) :D


    Btw: Det koster 10 kr. og se de nye film i biffen hernede.. :D Ogsa forpremierene.. :)