Indlæg af Bubbi

    Hvad med fiber? Har du mulighed for at få det, for så ville jeg helt klart vælge det. Alternativt Stofa, som jeg lige er skiftet over til. Har før haft massive problemer med Stofa, men denne gang er opsætning + brug helt perfekt.


    Hvis han har YouSee i hans ejendom, kan jeg næsten garantere dig for han hverken kan få fiber eller Stofa.


    Så alternativet er nok DSL hos fx. Fullrate eller lignende.

    Cool.. Skal dog ikke have XBMC..


    Havde det på min Apple TV, og var bestemt ikke imponeret.
    Jo, det afspillere da alt, men det gør Boxee'en jo allerede.


    Så ser ingen grund til at have XBMC på min dejlige Boxee Box.

    Er ret sikker på du godt kan smide en extern disk i en Boxee Box og afspille indhold derfra.
    Vil gerne teste det i morgen hvis det er, men umiddelbart tror jeg ikke det er noget problem.


    Ud over den nyeste Boxee firmware har jeg også installeret denne:
    http://boxeeplus.com/

    Boxee Box er på ingen måde avanceret når den først er sat op.
    Og synes nu heller ikke det krævede det vilde at sætte den op, når bare man kender en smule til netværksdeling.


    Jeg har min PC og min NAS delt, så jeg kan tilgå dem fra min Boxee Box, og det spiller bare.


    Boxee Box'en har et kæmpe plus i forhold til mange Mediastreamers jeg har set,
    og det er at fjernbetjeningen er en RF remote. Altså en radio frequency og ikke en infrarød fjernbetjening.
    Dette betyder at man ikke behøver at pege hen mod Boxee'en med fjernbetjeningen.
    Man kan faktisk gemme Boxee'en væk i et skab hvis man ønsker.


    Kan fx sige at en boks som Apple TV er meget krævende med at man peger direkte mod den for at remoten virker.


    Så kan du finde en brugt Boxee Box kan jeg godt anbefale den.
    Jeg er i hvert fald super glad for min. Bruger den dagligt.
    Og den æder ALT.

    Fint nok du fik det til at virke, men det er da i hvert fald både første og sidste gang jeg forsøger at hjælpe dig.
    Skal du fortsat skrive sådan til folk, foreslår jeg du finder et andet forum end tweak.

    Lyder virkelig som om du kun kører 32 bit Windows, selvom du lyder meget sikker på at det er 64 bit.


    Hvis du går ind i egenskaber på Min Computer på skrivebordet, skulle der gerne stå 64-bit, kan jeg ikke lige få dig til at tjekke det for at være helt sikker.


    Ser sådan her ud på min engelske Windows 7:


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/012014/64bit.png]

    Jeg havde fået mine gaver før jul.
    Damen og jeg gav os selv en iPad Air hver.
    Og så havde jeg givet mig selv en Xbox One også med en sjat spil.
    Det der med at vente til en højtid med at få det jeg ønsker mig, duer jeg ikke til.
    Er der noget jeg vil have, køber jeg det bare. :D


    I min familie giver vi også kun børnene gaver juleaften, så det blev kun til en flaske duftevand fra knægten. :)
    Til gengæld blev knægten overdynget med gaver. :D
    Og der venter ham en stor stak gaver mere når vi kommer over til svigerfamilien i aften.

    Det er fra antennekablet du skal trække dit internet, da YouSee jo er kabelinternet.


    Men det kommer lidt an på hvilket antennestik du har.
    http://yousee.dk/Hjaelp_og_Sup…ler_du_YouSee_Boksen.aspx


    Er der to stik på dit antennestik i væggen, skal der et filter på som du skal have af YouSee.
    Er der 3 stik på vægstikket, skal du bare trække kablet der fra.
    Det er stikket med gevind på.
    Ligesom det der er på dit modem.