Indlæg af Straku

    Hej Tweakerne


    Jeg har et problem efter jeg har lavet ny pc. Til at starte med fik jeg installeret windows 8.1 pro uden problemer, men da jeg opgraderede til windows 10 og efterfølgende fjerende gamle windows installations filer (windows.old) så kommer denne meddelelse hvergang jeg genstarter/booter. (se vedhæftet fil)
    Jeg synes jeg har prøvet alt, gendanne, nulstil og ny installation, men hvergang kommer den samme meddelelse.


    Nogen gode forslag? Spørg gerne hvis i ønsker mere info.


    Straku

    Ja koden er tastet rigtigt ind, og køre med wpa2.


    Det er sat op som det første efter mit modem. Men der har jo altid været sat en access point op præcis på samme måde, så kan ikke helt forstå hvis der er tale om at jeg kun kan få 1 IP-adresse fra min udbyder, da det virkede fint med den gamle access point.


    Og det er ikke en router.



    Straku

    Hej Tweak.


    Jeg har lige fået en ny access point, det så ud til at virke fint, testede det via min Smartphone (Samsung galaxy s 3) efter opsætning, kunne fint komme på internettet.


    Men da jeg prøvede på min bærbar og kæresten skulle prøve på hendes iphone, kunne de 2 ikke komme på internettet, de kunne godt tilsluttes access pointen men der er bare ingen internet adgang.


    Min samsung smartphone virker stadig, så jeg har lidt svært ved at se hvor problemet er.? håber i har mulighed for at hjælpe mig.


    Min nye access point er en zyxel wap3205


    Mvh Straku

    Hej.


    Jeg har et mindre problem med mit nye OC min NB bliver simpelthen alt for varm, så kunne godt tænke mig at få sat noget ny køling på af en art.


    Jeg ville høre om en af jer af erfaring med hvordan og ikke mindst hvor man kan købe sådan.? Plus jeg går ud fra jeg er nød til at sætte nye køleblokke på alle mine 3 chips?


    Mit bundkort er et Asus striker ii formula.


    Jeg har haft en mindre tråd omkring mit OC her så har i mulighed for at læse lidt dybere.. :)


    På for hånd tak


    Straku

    Så skete det.! Jeg fik tid i weekenden til at installere lidt forskellige spil, efter ca 5-10 mins i et spil gik mit system ned, det viste sig at være min NB der blev for varm ( den er sat til i bios at lukke ned ved 90 grader ) det arger mig lidt, da jeg troede den ville kunne klare det, har haft kørt diverse stress test i over et døgn.


    Nogen der kender til en god løsning på hvordan jeg kan køle min NB ned.?


    Straku

    Jeg har fået installeret en ny cpu køler samt en ssd. Det var muligt at få oc'et cpu'en til 3,5 GHz, hvis jeg begyndt at køre den højere op blev min NB alt for varm (78-82 grader) så jeg holder den på de 3,5.
    Mine ram kom op på ca 1080 mhz, har dog ikke gjort så meget ved dem.


    Systemet køre dejligt stabilt, så tak for jeres tweak hjælp :)

    4* Kunne være jeg skulle overveje at købe en ssd til mit styresystem så :) Jeg bruger den køler som fulgte med cpu'en så det er måske ikke den helt optimale løsning, men det virker. :)
    Vil det gi noget brugbart at overclocke den yderlige.?


    5* Ja, du har måske lidt flere ram. kunne være jeg skulle begynde mere seriøst at tænke på en ny pc :)


    Tak for jeres svar, glad for at høre jeg har en mulig chance for at køre D3, ellers var jeg begyndt at få lidt travlt med hensyn til at skulle ud og købe nyt. :)

    Havde godt tænkt på at købe en ssd men var lidt i tvivl om det kunne køre optimalt på mit bundkort.?


    Jeg har overclocket lidt, har hævet min CPU fra 2,8 til 3,2. men lidt har vel os ret :)


    Den køre os på sit 5 år, men hvis bundkort, CPU og ram kunne klare sig lidt endnu vil det da være lækkert, det jeg måske er mest nervøs for er at jeg ikke vil kunne køre D3 optimalt. :)


    Jep køre windows 7 64-bit. :)

    Kære alle.


    Jeg står og har brug for et råd eller to. :) Jeg har en pc som jeg muligvis gerne vil opdatere lidt. men jeg er lidt i tvivl om hvor præcis min "flaskehals" er på mit system.


    Asus STRIKERII/FORMULA
    Intel core 2 quad q9550
    Corsair TWIN2X4096-8500C5DF, 2x2048mb
    Geforce gtx 570
    2 stk WD raptor 740adfd 74gb 10000rpm i raid-0
    Corsair HX 620W


    Jeg bruger den mest til gameing og skolearbejde.


    Jeg står os og er lidt i tvivl om det kan betale sig at smide flere penge i den, eller bare bruge den til jeg engang skal ha en ny.
    Men hvor længe endnu tror i den kan bruges på spille market.? ( spiller BF3, skyrim, ME3 og snart D3 :) )


    Håber i gider gi jeres mening.


    Straku.

    jeg har et bundkort hvor den skriver små koder i et display.. da jeg skulle starte op her i morges gad den ikk.. den siger der er ved at finde størelse på Dram. har prøvet at bytte rundt på mine ram og kun sat en i af gangen men stadig uden held.. kan det virkelig være alle mine 4 blokke der er stået af.? eller er det mit bundkort.?


    kan man på nogen måde selv finde ud af hvad der er galt.?

    kan man på nogen måde teste hvor det er problemet er.? hvis det er det er hardware problem. fx så man kan se om det er ram eller cupen som er for langsom

    Skulle da mene jeg har installert alle driverne.. men i siger det måske kan være fordi jeg bruger alle 4 slots til mine ram. hvorfor så ha 4 slots tsk :ohmy:


    tror måske personligt selv det er min cpu, da den næsten altid bliver 100% synes jeg bare er underligt da fx wow ikk er et så krævene spil.

    Jeg har et lille problem med at min computer ikk køre optimalt i spil. lige så vel nye som gamle (WOW / Crysis)
    er en pc jeg har sat sammen over længere tid når der lige har været råd osv.
    så ville høre om det er en sammensætning der ikk er så god.?


    Computer info.


    Bundkort: Asus crossfire
    Ram: 2x (2x1gb cellshok pc2 6400. 800 MHz) altså 4gb
    CPU: AMD 64bit x2 5400+
    HDD:2 x WD raptor 74gb sata 10k rpm. som raid 0
    Grafikkort: 2 x Geforce 8800gt. som SLI.
    Os: Vista home premium 64 bit.


    Er os selvom den er ny formateret, så kan vel ikk være softwaren.?


    håber på nogle svar til min tråd :P