Indlæg af Driverhjælp

    Hey.


    Jeg har det problem, at Windows Media Player fryser rimelig tit når jeg prøver at høre sange.
    Jeg vil tro det er Windows Media Player 12, da jeg lige har købt denne her computer med Windows 7.
    Det er når jeg prøver at starte en sang, så åbner Windows Media Player ikke. Og efter 2 min, kommer den med en fejl hvor den siger:


    Server-udførelse mislykkedes.


    De fleste gange hjælper det at genstarte computeren, men det er ikke lige fordi jeg gider at gøre det hver gang jeg skal høre en sang.


    Nogen der kan hjælpe?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af martinta


    prøv at se på det billede Bubbi lagde ind..


    hvis du højreklikker på computer og vælger egenskaber får du samme billede, der står der om du kører med 32 bit eller 64 bit


    Jeg ved såment godt at jeg kører 32-bit. Jeg tror du misforstod mit spørgsmål.
    Men jeg har fået svar fra "dkwolf". Tak, det gav lidt mere mening :hb:

    Men hvis han har installeret 32bit, hvordan kan det så være at jeg kun kan bruge 3 ud af 4 GB ram på min Windows 7 Home Premium (32bit), og han kan bruge 4 GB?


    Der står:
    RAM: 4,00 GB (2,99 GB kan bruges) ved mig.

    Hey.


    Jeg skulle lige prøve at spille Crysis igen, og ville så lige opdatere til patch 1.2
    Efter jeg havde downloadet patchen fra EA, prøvede jeg så at installere den.
    Men når jeg så går ind i Crysis efter den har installeret, så står der stadig det er version 1.1, og hvis jeg kigger på Crysis.exe filen. står der også det stadig er version 1.1. Jeg har prøvet at installere patchen 2 gange nu, uden held.


    Hvad kan problemet være?


    (Jeg installerede patchen efter jeg havde installeret Crysis, så jeg tvivler på det hjælper at geninstallere)

    Hmm ja okay. Er bare lige forvirret over hvordan det lige fungerer. Men som jeg kan forstå burde det da virke fint, selvom jeg havde fået det modsatte af vide.


    Tak for svarene! :rules:

    Det er heller ikke sådan at jeg vil have det hele udviddet til begge skærme, men bare sådan at skrivebordet er på den primære skærm, og så kan jeg trække mapper osv over til den anden.


    Kan det lade sig gøre?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    hvis du kloner skærmen vil den vise det samme, men behøver du skam ik, hvem siger os du skal ^^


    Hvad mener du? Altså det jeg mente var, at min far sagde, at den bare ville vise samme billede på hver skærm. Altså han havde snakket med en kollega, som sagde at computeren/grafikkortet ikke kunne køre med 2 skærme uden at vise samme billede.


    Er det rigtigt..?


    Hvis i kan skrive hvad jeg skal bruge til at køre med 2 skærme ville det være godt:)
    Skal derud i morgen, så håber i kan svare inden.

    Hey.


    Jeg har i en tidligere tråd spurgt om hvorvidt følgende computer kan køre med 2 skærme, men det var i en tråd der handlede om noget andet, så laver lige ny tråd.


    Anyways, det er denne PC jeg snakker om:
    http://www.aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_06/OFF01.SHTML


    Kan den køre med 2 skærme? Jeg er meget i tvivl, fordi min far sagde at jeg bare ville få samme skærm billede på hver skærm, og kan det passe?


    Hvis den kan køre med 2 skærme, uden samme billede, vil i så lige skrive lidt detaljeret om hvordan? Har ikke prøvet det før :O

    Quote

    Oprindeligt indlæg af jurge


    Munkebo 5330, det er mellem Odense og Kerteminde. Men de holder lukket i vinterferien.


    Ja, men min vinterferie er i næste uge. Deres er først i uge 8. Men tak for oplysningen, kan da lige kigge lidt på det.

    Det er bare det, at hvis jeg skal købe fra Topdata, så kan der jo mindst gå 7-10 dage. (Står der hvertfald på deres hjemmeside). Og så har jeg jo ikke en ny computer her i vinterferien:P
    Eller kan man også afhente? Hvis ja, hvor henne?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Hvis du er glad i forvejen for den gamle aldi pc og du mener den nye passer til dig så køb den dog, det er jo ikke andre der skal bestemme over dit køb. :)


    Det har du helt ret i, og jeg er da også ret sikker på at købe den.
    Men nu handlede tråden jo om, om nogen kendte det grafikkort, og den CPU som computeren har.


    Jeg har læst lidt om CPU'en, og den skulle være fin nok.
    Nu har jeg bare 2 spørgsmål jeg kunne tænke mig at få besvaret:


    1. Kender I et grafikkort der kan sammenlignes med det Nvidia GT330? Jeg kan ikke finde nogen benchmarks om det overhovedet.


    2. Kan PC'en køre med 2 skærme?


    Det er som sagt denne PC der er tale om:
    http://www.aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_06/OFF01.SHTML

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Morpheuz1986
    Med risiko for OT-....


    Nej jeg ved ikke hvorvidt den kan køre med 2 skærme.... men jeg har aldrig nogensinde hørt en eneste positiv ting om en aldi pc...


    99/100 gange så er der en grund til at de er så billige, som de er...
    = DE ER ELENDIGE !!!!


    Altså.. Min nuværende PC er købt fra Aldi, og den har virket fint i 3 år nu. Jeg skiftede så dets grafikkort (Et 8400 GS) ud til et 8800 GT. Det brændte så af efter omkring 1½-2 år desværre, og jeg fik skiftet til et 8600 GT istedet. Så har ikke haft problemer, udover det.


    Jo jeg kan godt selv samle en PC, men jeg har mere lyst til at købe en færdig samlet, da den jo ser billig ud, og jeg bare lige kan køre hen og afhente med det samme. (Og skal alligevel have skiftet alt ud)
    Og så får jeg jo også Windows 7 32/64 bit med. (Mener man får begge med)


    Det er bare grafikkortet jeg ikke ved noget om, og så ville jeg også vide om jeg kan køre med 2 skærme.

    Har søgt lidt, og har fundet ud af, at den I3 skulle være fin til hvad jeg skal bruge det til.


    Men grafikkortet kan jeg slet ikke finde nogle benchmarks om.
    Nogle der kan sige noget om det? Eller finde et kort der kan samlignes med det?


    Der blev nævt at GT 230 skulle være nogenlunde det samme. Er der nogle andre der kan sige noget om det?