Indlæg af Driverhjælp

    Hey. Har søgt lidt rundt i tråde på forummet, men kunne ikke rigtigt finde nogen der passede, så spørger her.


    Jeg søger en bærbar, som skal bruges til nettet, spil (WoW f.eks) og lidt forskellige programmer.


    Har set lidt på de 3 her:
    1. http://www.mm-vision.dk/produk…nr=698951&gruppe=notebook


    2. http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=638003


    3. http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=629418


    Hvilken er bedst? Og har i nogle andre forslag?


    Mht til specs, kunne jeg godt tænke mig:
    Mindst 4GB RAM.
    Harddisk på mindst 320GB, men gerne 500gb+
    Processor og Grafikkort der kan klare spil og mindre krævende programmer.
    Windows 7 (Skal følge med, da jeg ikke vil gi' de 6-800 kr ved siden af)


    Pris: 3000-3500 kr Max.


    Jeg ved godt det ikke er nogen super computer man kan få for 3000 kr, men jeg har i forvejen en stationær som jeg stadig primært vil bruge, og har ikke pengene til at smide for meget efter en bærbar.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Prøv at fjerne den fra msconfig, slukke den i task manager og omdøb den i appdata mappen og se hvad der sker - ellers kør en omgang spybot og se om den siger noget om filen.


    Problemet er jo, at jeg netop IKKE kan se filen i mappen, og der er ikke nogen rundll32 der kører i task manager.


    Så er faktisk slet ikke sikker på om filen egentlig er der. Kan den være skjult på en eller anden måde? Har sat den til at vise skjulte mapper og filer, men den er der stadig ikke.

    Skal lige siges jeg har googlet en del.


    Jeg ved godt hvad filen er og gør, men der skal da kun være en i system32 mappen, og ikke en under appdata\roaming, ikk? Og det at der står producenten er Ukendt i msconfig, gør mig lidt i tvivl.


    Er det en virus?

    Hej.


    Fandt idag ud af, at inde i msconfig, er der en fil der hedder rundll32, som startes op i Appdata\Roaming\rundll32.exe


    Producenten er Ukendt, og kan ikke engang finde filen i den mappe. Kan kun finde filen i C:\Windows\System32, hvor den jo også skal være. Så er det en virus jeg har fået?


    Har ind til videre bare slået flueben fra ved startop, men kan som sagt ikke finde filen, så kan ikke slette den.


    Hvad gør jeg?

    Hey.


    Jeg skulle prøve at sætte min PS3 til et andet TV med HDMI, og det virkede helt fint.
    Men nu hvor jeg tilslutter det mit eget TV med scart stik (Ja, gammelt tv) så sker der ingenting?


    Mener jeg så en anden tråd med samme problem, men jeg kan ikke huske hvad man skulle gøre. Det var vidst noget med at resette PS3's video instillinger på en bestemt måde.

    Har bare læst noget om at der ikke er nogen stor forskel når det kun er 32".
    Full HD er også dyrere, og vil helst ikke bruge for mange penge, hvis der alligevel ikke er så stor forskel.


    Men har I også nogle forslag til andre 32" TV?

    Hey.


    Jeg skal have købt mig et 32" fladskærms TV, da mit eget TV er ret gammelt nu.
    Men jeg ved ikke så meget omkring de forskellige specs på et TV.


    Skal det være HD Ready eller Full HD? Og er der nogle ting TV'et helst skal have?
    Jeg har en Playstation 3 der skal tilsluttes, men ved ikke hvad der ville være bedst at købe, og hvor stor forskellen egentlig er.


    Jeg har ikke lyst til at bruge særlig mange penge.
    Men har kigget på Elgigantens side, og der kiggede jeg på det her


    http://www.elgiganten.dk/produ…l-39/32LD320/lg-32-lcd-tv


    Er det godt nok?
    Hvis I har nogle andre forslag må I godt skrive dem.

    Bringer lige min tråd frem igen.
    Jeg har stadig problemet.


    Jeg har lagt mærke til, at når jeg starter min computer op, så siger den nogle gange "biip", og så går den videre. Og det er de gange hvor den har "biip'et", at tiden er indstillet forkert.


    Nogen forslag?

    Var det fordi du skulle opdatere til beta?


    Den gjorde det samme med mig, og jeg har en løsning.


    Lav en ny genvej af steam.exe. Højreklik derefter på den, og tryk egenskaber. Så skal du i "Destination/Target" skrive -clearbeta til sidst. (Med mellemrum før -clearbeta)
    Så kan du åbne steam, og du kommer tilbage til det gamle.


    Så kan du så slette den nye genvej, og evt. vente med at opdatere til beta.

    Jeg har lige købt computeren for et par uger siden, så det kan jeg næsten ikke tro.


    Og det er heller ikke heletiden. Det er kun nogle gange når jeg har genstartet computeren, så gør den det.


    Lidt offtopic: Hvorfor har jeg problemer med at se ÆØÅ på denne her side? Det står som mærkelige tegn.

    Hej.


    Jeg har det problem at min computer nogen gange vælger at indstille min tid til kl 23 den 31/12 2007, af en eller anden mærkelig grund.


    Det er et problem da jeg f.eks ikke kan logge på MSN når den gør det.
    Det hjælper så at synkronisere med time windows, men det virker ikke altid.


    Hvad er problemet?