Indlæg af XiDaNt

    Saw 1 2 3 4? :hb:


    De er alle gode, de er ikke sådan vild gyser men der er massere af blod og sådan, jeg vill enok vælge 2'eren



    Der er sgu også en til, har bare glemt hvad fuck den nu hedder :boxed:

    Hej :)


    Der er en sang jeg meget gerne vil have den er med i fifa street 2, den er sådan her


    you are the sun, you are the only one...



    håber nogen kan hjælpe.

    Hey Tweak.


    Jeg har lige fået Audacity, og jeg kan bare ikke på effekterne til at virke ''Kan ikke trykke der''



    Nogle der kan hjælpe :) ?

    Hey Tweak..


    Hey, jeg har fået GH2, og jeg har set på youtube at man kan spille ACDC ThunderStruck.. den har jeg ikke i mit spil+ nogle andre jeg ikk har som jeg har set..
    nogen der ved hvordan jeg kan få dem, skriv ;)


    'IM OUT!

    Hey Tweaks


    Jeg vil igen undersøge hvor god en gamer computer jeg kan få for 3000 - 5000, bare hvor det er en saml selv. Måske får jeg noget bedre ud af det end en normal dell eller noget..


    på forhånd tak..

    Hey Tweaks!


    Jeg vil gerne have en god gamer computer til 4000 - 6000 cirka. Så jeg ville gerne vide hvad jeg skulle vælge ?


    Nogle bud ? Evt et link ?



    Jeg er ikke så meget inde i det med computere, så derfor vil jeg gerne have nogle bud på hvad jeg skulle købe.


    På Forhånd tak.

    Hey Tweaks.


    Jeg har det her grafikkort ; sapphire RADEON 9600PRO. Jeg mangler nogle drivers til det, tror jeg, eller en opdatering, for det er ret langsomt. Nogle der vil hjælpe med et link ? Kan ikke rigtigt finde det.


    På forhånd tak.