Indlæg af Ist.

    Kunne være jeg skulle skrive at min computer har kørt strålende lige indtil idag hvor jeg har fundet ud af det, alt er installeret og gjort ved.


    Fik derimod en fejlmeddelse igår hvor jeg skulle lukke computeren da min computer havde fundet en Trojan Horse på min Harddisk, kan ikke huske hvilken Harddisk det var på, men det var hvertfald ikke min WesternDigital, jeg skrev så "sti'en" hvori Trojan lå i *I Know, stupid :oops:" og boom, men fik den da fjernet og AVG kan ikke finde den mere... Any way, jeg får så en fejlmeddelse som blev fjernet meget hurtigt fra skærmen igen *Nåede ikke at se hvad der stod* hvor efterfølgende der ikke var nogen problemer, før nu hvor jeg startede den op klokken 15.30 indtil nu.


    Bottomline - problemet kan muligvis være forårsaget af dette, men tvivler - har endnu ikke kigget om et af kablerne muligvis kunne været faldet ud, men dette virker dog usansynligt da jeg ikke har rørt eller puffet til den... :rolleyes:

    Hej alle sammen, oprettede mig lige da jeg står med et temmelig stort problem set ud fra egne øjne angående min Harddisk...


    Problemet er at mine Gamer-Harddiske - 2 x WesternDigital 80GB sat i Raid 0 - ikke er oplyst i "Denne Computer", hopper jeg ind i "Computeradministration" under "Diskhåndtering" kan jeg heller ikke se dem, hvilket undre mig lidt - jeg har installeret SP1 & 2 - hopper jeg dernæst ind i "Enhedshåndtering" kan jeg endnu ikke se dem under Diskdrev hvilket nu gør mig en anelse shokeret. 8o


    I mit tilfælde er det "bare" en Gamer-Harddisk, så der ligger intet jeg gerne vil gemme, men ville nu helst gerne kunne undgå at møde svaret "Formater disken om"...


    Al feed-back er mødt med åbne arme, venter spændt da jeg slet ikke kan spille nogen spil eller lign. Atm.
    Men skriv hvis i skal bruge mere information.


    // Ist.