Indlæg af SenZer

    Kan for svarene :)


    Jeg har nu lige kikket på maximus formula og kunne ikke finde noget om hvad det køre med.. mente bare det kørte SLI :) så det må jeg jo bare droppe..


    ville der ikke være meget forskel på det grafikkort i forhold til de andre? Jeg havde enlig også kikket på http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=418986 Da jeg havde hørt nogen gode ting om dem. regner self med at sætte en ny køler på kortet lige meget hvad. :)


    Ang det med ram så tænkter jeg i masse vis og hurtige.. Vil ha 4gb og self hurtige.. de koster jo ikke lige frem så meget :)


    Vi er 4 venner som skal til at købe ny computer.. (pga age of conan) og der vil altid være lidt krig over hvem der får den bedste computer :P

    Det er så lige det jeg ikke gider :P ikke min still at lave så mange.. også få dem lidt op af gangen :P kan bare ikke finde ud af om jeg skal være en mand med en rustning og et stort sværd, eller om jeg skal være lidt ala healing tøs :P

    Tror det bliver LANGT bedre end wow.. også meget svære... og det er = med ikke så mange børn.. ikke alt det barnlig sprog bliver super :)


    forresten,, hvis nogen af jer beta spiller har nogen guldkorn.. så kom da lige med dem..


    pt det sværeste er nok at finde ud af hvem man skal være :)

    Jeg kunne ikke rigtig finde nogen from for hjælp til OC :) så jeg vil da lige spøger om det her så :) Ja der er sikkert nogen dumme spøgerslmål. Men kan bliver kun klog på en måde :P


    1 Når man OC er det så bare volten man sætter op? eller hvordan forgår det :)


    2 Kan man godt bare vælge at kun OC grafikkortet? eller skal man OC det hele for at det virker bedst,


    3 Hvis man ikke overdriver. Hvor langtid kan ens computer så holde?

    Hej folkens. Er ny her inde så håber det er det rigtig sted at ligge det. Da mine spøgersmål går alle veje :crazyeyes:


    Jeg står her og tænker på at bytte min gamle computer ud. Jeg har fundet delene som kunne tænkes at jeg skal ha i. Jeg står et sted hvor jeg ikke ved om jeg tør OC da jeg ikke ved noget om det. Men har self lyst til at ha delene der er gode til det. så jeg kan gøre det senere når computeren er bleven lidt ældre. eller når jeg får lidt styr på det..




    Kan self lige nævne de ting jeg har set på også må i self rette på mig.. :)


    Intel Core 2 Quad - Q9450 (problemet er bare at den ikke er kommet ud. Og kun gud ved hvornår. ved ikke om jeg skal kikke lidt på en anden men om de har samme styrke ved jeg ikke lige..


    Bundkort. ASUS Striker Extreme Republic of Gamers Series eller ASUS Maximus Formula Republic of Gamers eller er der andre som køre lige så godt? :)


    Ram. Her har jeg så det store problem. Jeg vil gerne ha nogen hurtige ram. Men hvorfor nogen skal jeg købe som self også ville kunne holde til lidt OC hvis det var


    Gfx Jeg har pt et asus 7800Gtx. Kan det betale sig at OC det. Eller skal jeg gå efter 1 eller 2 8800gt så jeg kan køre SLI? Har ikke rigtig kunne finde nogen test imellem 8800gt. så kan det betale sig at købe de dyre i forhold de de billge?


    HD jeg tænkte på at købe en wd Raptor harddisk til at køre mit windows. Men er de så meget hurtiger end de nye 500gb? Hvis jeg nu delete den op så jeg havde ca 50gb til windows.. Vil jeg kunne mærke meget forskel?


    Det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om. Håber jeg får udfyldt mine huller :)