Indlæg af Pwnocchio

    Quote

    Kom du bare med et quote, der er jo gået nogle dage siden sidst :D


    Haps! Den snupper jeg!


    "Why Ed does this mean we're not friends anymore?
    You know Ed, if I thought you weren't my friend... I just don't think I could bear it!"


    No google... cheaters! :T

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Cromatox
    Ville så gerne have min CPU op på 3 GHz ;(


    Køre selv med 5000+ og synes sku den yder okay ved 2.6Ghz! Hvorfor vil du have den op på 3Ghz?


    Hvad har du ellers i dit system? Tor ikke du vil få alt for meget ud af at OC den til 3Ghz, så måske er der noget i dit system der skal skiftes ud i stedet! :)

    Hvad siger logfilen?


    Som #2 siger kan være flere årsager! Havde samme problem efter jeg havde flashed BIOS in windows... Yeah yeah I know, men var for doven til at lave en boot disk! 8o
    Anyway lang historie kort... Smadret IDE controller!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af cinnoberMht bytte så tror jeg ikke nogen vil bytte et ATI5xxx for et 4870 kort..selvom der er monteret lydløs køler.


    Tror han mener: Kort + lidt håndøre til køber! Herinde kan alt sku ske :ohmy:


    Sorry for OT btw! :O

    Hey.


    Leder efter et nyt mobo og en CPU!


    Socket 775:
    775 Mobo: Max 500kr. Helst med SLI!
    775 CPU: ALT! Show me what you got :)

    1500kr. for hele systemet inkl. GFX - Lyder meget fornuftig, det kan jeg nok godt leve med! :roller:


    #hongant - Jeg siger tak for tilbudt, men nej tak!


    Er der nogen der kunne besvare mit første spørgsmål? Har aldrig kørt med Intel før, så ved virklig ikke hvad jeg kan forventet at få for 1500kr af brugt hardware! Hvis i skulle sælge et system og i ville havde 1500kr. for det, hvad ville det så bestå af? -Kun mobo og CPU!


    Oi og tak for det hurtige feedback :D

    Hey tweakers!


    Har ikke super meget forstand på brugt priserne, så hvis det er okay med jer vil jeg gerne stille et par spørgsmål!


    Første spørgsmål: Hvis jeg nu vil købe et brugt socket 775 Mobo med tilhørende CPU hvad skal jeg så forventet at kunne få for 1500kr?


    Andet spørgsmål: Hvor meget kan jeg få for et Club3D 9800GTX 512MB GFX m. kvittering?


    Tredje Spørgsmål: Hvor meget kan jeg få for AMD Athlon 64 X2 5000+ 2.6Ghz Socket AM2 CPU + Abit AN-M2HD Socket AM2 Mobo + 2 x 1GB Bufallo PC6400 CL5 m. revoltec platinum ram freezer?


    På forhånd - Mange tak for jeres tid :crazyeyes:

    Lyder som om skaberen af banen ikke har fået placeret spawn-points ordenlig! Kan blive rette i VHE bare et mega rod at åbne andres baner og hvis du har absolut ingen erfaring med level-design vil jeg ikke anbefale det! Lidt hardcore at starte ud med!
    + Det kan sagtens være, som KarGa siger, at banen er ukendt for CZ-bots! (Kan også blive ændret i VHE)! Men igen lidt hardcore at starte ud med - Faktisk værre da det involver scripting!


    Når du downloader en banen skal du lige tjekke om den er blvet lavet til CS, CZ eller CS:S!


    Kan du spille Valve's egne baner uden problemmer?

    De 10 bedste gyser jeg nogensinde har set!.


    Dog Soldiers: "Varulve - En af mine ynglings!"
    White Noise: "Spøgelser - Virkelig en fed film!"
    Wrong turn 1+2: "Creppy shit! Indavlet mutant freak's!"
    The hills have eyes: "Igen - Indavlet mutant freak's!"
    Fear Dot Com: "Ikke den bedste film, men underholdende nok!"
    Jeepers Creepers 1+2: "Genial film, der er ikke mere at sige!"
    Outpost: "Nazi horro show - Okay film!"
    Thirteen Ghosts: "Spøgelser - Vildt fed historie!"
    Darkness Falls: "Anderledes gyser - Handler om tandfe'en!"
    Dead Birds: "Historien sucks, men har sine øjeblikke!"


    Ellers er der jo de gode gamle Hellraiser film!