Indlæg af butji

    Jeg sidder i det problem at min skole har blokeret at man kan bruge andre DNS servere end deres... Og herhjemme er jeg glad for at være på googles DNS server. Så vidt jeg kan se kan man kun sætte DNS serveren pr. netværks kort ikke pr netværk. Det kunne vel ikke være der var et program til at definere en DNS server til forskellige netværk? eller skal jeg lave det selv? xD

    Er måske interesseret, men skal lige høre hvor stort et problem det ville være at skifte fra et 8800 gt, til dette? har læst at der er mange problemer med drivere.


    Skal også lige være sikker på at mit mobo ikke er brændt af, for så har det lidt højere prioritet xD og jeg skider ikke rigtig så meget guld.


    Men ja, som sagt, ellers er jeg interesseret, og kan nok afhente.

    Jeg har været så heldig at få fingrene i et Google Adwords gavekort til 650 kr. ved signup på google adwords, og siden jeg ikke selv har brug for det kan det jo være at der er nogen herinde der vil købe det.


    Gavekortet består at et plastkort med en kuponkode.


    Kan godt sende kortet, skal nok selv betale porto, men jeg tror kun det er kuponkoden man har brug for.


    det skal siges at hvis det ikke er brugt inden d. 1 april 2011 falder dets værdi til 400kr og udløber helt den 30. april.


    så fra nu til d. 1 april ligger jeg en hbo på
    HBO: 375 kr


    mellem d. 1 april og 30 april:
    HBO: 200 kr


    Jeg bliver ikke sur over skambud, bare byd :)

    Det er i alle grafikintensive spil. og også mindre grafikintensive spil som warcraft 3, men sjældnere der. kølingen på cpu'en er ikke et problem har cm sphere på og den ryger ikke op over 45C.
    og den lukkede også ned af sig selv på den gamle grafikdriver såvel som på den nye, så der ligger problemet heller ikke.

    Quote

    Kan du finde ud af hvilken psu det er samt hvor mange volt, den har på de forskellige linjer.


    Kan godt finde ud af psu'ens mærke, dog ikke lige nu. men hvordan skal jeg finde ud af hvor mange volt den har på de forskellige linjer?.

    Jeg fyrer op for Fallout: New Vegas, kommer godt ind i stemningen, er opslugt af det hele og så sker det, min computer slukker. meget deprimerende. så starter jeg den op og den siger ikke at der er sket nogle fejl eller spørger mig om jeg ville hoppe i fejlsikret tilstand. meget mystisk. den fatter ikke helt der er noget galt. jeg kiggede lidt omkring og læste at det måske var grafikkortet der overophedede. og prøvede noget rivatuner og observerede at mit core temp var på en 80-90c stykker under load. jeg tænkte det nok var her problemet lå, så jeg købte mig en ny køler til kortet, får det smidt på og rammer en mere tilfredstillende 50-55c dejligt tænker jeg. men klap mig røven og kald mig else om lortet ikke igen slukker ned af sig selv, så jeg googler lidt videre og ser det måske også kan være psu'en, der ikke spytter nok strøm ud. men før jeg går ud og investerer i en ny psu ville jeg lige høre mine kære tweakers om de er enige i at det nok er det der er problemet. det sker som sagt kun når computeren er under load


    specs:
    Gfx: 8800 gt
    cpu: 6700 @ 2.66ghz
    hdd: maxtor 250gb
    psu: 500w - mid end.