Indlæg af gabo

    Hej alle..


    Fór en uge siden købte jeg en acer gd245hq 120hz, og lige siden har jeg haft problemer med at køre spil i 120hz. Jeg få microstutter hver anden sec, og sådan bliver det ved. Sænker jeg den til 100hz så køre det perfekt. Nogen der ved hva problemet kan være?


    Specs


    amd 1090t
    asus crosshair iv
    2xhd5970
    8gb ddr2
    1000w coolermaster

    Hej,,


    Jeg har et xfx hd5850 som jeg gerne vil sælge, den er fra 09-10-2010 købt hos mm vision faktura haves, kasse og alt tilbehøre.


    Prisen er 975kr ink porto


    Kortet har været solgt en gang, men da køberen fik den, var den død. Køberen fik sine penge tilbage, og jeg mit kort. Sende den ind til rma, og fik helt ny kort retur efter bare 3 dage. Kortet har kørt uden problemer siden.

    Hej,,


    Leder efter en Gtx 295, producenten er lige meget, den skal bare følge nvidias referencedesign for serien..


    Også hvis man har den med køleblok monteret til vandkøling, vil være stort plus..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Ciric
    Hvis det montereringsmæssigt er muligt uden "sindsyge" slangeføringer, ville jeg personligt lave res->pumpe->radi->cpu->radi->gfx.
    Når det så er sagt, skal du være opmærksom på at forskellen vil være minimal, da vandet rimelig hurtigt opnår en temmelig stabil temp over hele systemet. Der hvor du vinder noget er på gfx, da vandet vil nå at blive kølet lidt ned inden gfx ;)



    ok, har selv tænkt på at gør det på den måde. takker

    Hej alle.


    Vil lige høre hva det vil være bedst at gøre.
    Har to dual rad, så vil lige høre om det vil fx være bedst at sætte det, så vandet køre igennem dem på en gang, eller vil det være fx godt at det gå fra rad til cpu, og tilbage til den andet rad, og så videre til gpu?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mongolmedpistol
    Hvis du har vista så prøv at kigge under:


    C:\Users\your user name\Local Settings\Application Data\Activision\CoDWaW\players\profiles


    SP og MP burde ligge gemt der.


    Jeg har xp pro

    Hej,,


    Nogen der ved, hvordan laver jeg backup af min profil i codwaw, så jeg ikke taber alt det jeg har opnået i multiplayer delen..


    I cod4, plejer man bare at går under programmer, activision, call of duty 4, players, profiles , og så lave en kopi af ens profil navn, men det er jo ikke noget profil, når jeg går inde under codwaw, så jeg kan lave backup

    Jeg har en ps3 40gb til salg ink spillet call of duty 4, da jeg ikke har rigtig tid til a spille på den. Den er brugt kun lidt, og den fejler intet. Den er købt den 13 august, 2008 ved coolshop.dk
    Faktura haves på købet.


    De ting som var med da jeg købte den, følger med


    Prisen er 2500kr plus evt fragt på 70kr. kan også afhentes i frederikshavn


    Billede af den


    http://img406.imageshack.us/my.php?image=12102008045ec7.jpg

    Hej alle


    Min pc slukkede lige pludseligt i dag, så kunne jeg se at der kom ingen kølevæske til cpu. Så det var nok pga varmen at den slukkede. Kan se at pumpen drejer, men den spytter ikke noget vand ud, det er ligesom at den bare køre rundt, men intet vand kommer ud. Er den færdig, synes bare at det er lidt mærkeligt at den køre men pumper ikke vand rundt? Det er en Laing dcc 10w pro pumpe

    Jeg er virkelig uheldig, for nogle dage siden begyndte pumpen at være utæt, og så fik jeg en ny top OCLabs XPTop Laing DDC sendt, og den vriede fint indtil her om eftermiddag kan jeg se at det der er begyndt at komme lølevæske ud igen. Grunden: Gevinden er flækket, jeg har ikk engang spændt den hårdt. jeg er så træt af det, hva kan i anbefale af pumpe, eller en ny top til den. Skal ikke være for stor, da jeg ikke har ret meget plads.?

    Hej


    Efter at jeg har monteret vandkøling, synes at cpu temperatur stadig høje.


    Det er en amd 6000+ som er oc fra 3000mhz til 3200mhz, og hvis jeg lavet stress test på den, så ryger den op på 61c


    Resten af systemet


    mb asus m2n32 sli delux
    gfx 8800gt sli



    Har brugt 4500kr på det, så har købt rimelig god kvali af vandkøling. Er det ok temperatur, eller noget er galt?

    Hej..


    Da jeg er gået over til vandkøling, så har jeg to grafikkort løler fra zalman som jeg vil af med. Rigtig kvalitets køler som koster 287kr pr styk.


    det er sådan nogen


    http://www.zalman.co.kr/ENG/product/Product_Read.asp?idx=276


    passer på mange nvidia grafikkort, jeg brugte det selv til mine 8800gt sli, man skal være lige opmærksom at pci slot ved siden af kan ikke bruges da den fylder en del..



    jeg har tænkt på 35kr plus porto.. Der er stadig garanti på dem, og de er købt hos shg.dk