Indlæg af pvtkelly

    hej



    kan være det er mine ram som ikke kan corsair pc 6400 svarer det ikke til 400 fsb ? hvis du kan huske dine settings inde i jumperfree connections vil det hjælpe mig lidt, måske skal spændning en smule op på vcore hot_fifty.



    men ellers har jeg læst anmeldelser om Asus Rampage FOrmula X48 inde på hardware testportal 93 % product of the year cool bundkort må man jo sige og en del billigere end ASUS Striker II Extreme Republic of Gamers Series med 790i ultra chip.



    glæder mig til at se test på ASUS Striker II Extreme Republic of Gamers Series med 790i ultra chip.



    kelly

    ok ender nok med jeg køber nyt bundkort også, for har svært ved at komme over 333 fsb med P5W DH deluxe, så bliver nok med nforce nye chipset 790i ultra eller intels nye x48 chip, hvad synes i er bedst nforce eller intel chipset ? vil gerne køre sli men det kan man vist ikke med intels chipset



    kelly

    Hej



    har tænkt på skifte min gamle cpu E6850 ud med intels nye E8500, nogen der ved hvor meget der er at hente i hastighed i forehold til min gamle cpu og om det kan svare sig, har lige nu asus P5W DH deluxe


    kelly

    Hej



    min pc har nu kørt stabilt et par timer ca og jeg har spillet BF2 og 2142 og det køre bare, så regner med problemet er løst nu :clap: tak for hjælpen


    Kelly :dance:

    har sat spændningen til 1.95 volt kan kører helt op 2.4 volt, men kører stabil ind til videre, kan være at det bare var det der var galt. ret simple hvis det bare var det :roller:

    Hej :)



    Alt står på auto under fanen chipset i bios hvor man stille på ram, og kører stabil, men lige så snart jeg aktivere memory remap feature 64 bit os enable for at udnytte alle ram lukker min pc ned med blå skærm. burde xp pro 64bit ikke kunne tage over 8 gb ? eller er det kun op til 4 gb,



    Kelly

    Hej :rolleyes:


    nogle der ved noget om hvorfor min pc lukker ned med blå skærm lige så snart jeg vil udnytte alle mine ram.



    mvh kelly



    system


    bundkort asus P5w DH Deluxe socket LGA 775
    cpu intel E6850
    ram Corsair pc 6400 cl5 240 pin 4x2 gb
    asus 8800gtx