Indlæg af Komplett

    Hej folkens!


    Det var da ellers lidt af en fadæse… Jeg giver lige lidt input da vi mener at der er vise detaljer der ikke er kommet frem I lyset.


    Først og fremmest vil jeg beklage at hele denne historie er gået så vidt og indrømmer blankt at der er ting i denne sag der kunne gøres bedre, dog er vi alle mennesker og kan begå fejl.


    Mrx3D ringer ind til os og fortæller at hans computer fejlede. Vi gik systematisk frem for at se hvad der var galt og kommer frem til at hans RAM var synderen, det resulterer i at vi ombytter RAM’ene. Dette skulle dog vise sig ikke at være det eneste da hans 9800GX2 også viste sig at fejle. Kortet bliver i første omgang byttet til et GTX260, da GX2’eren er EOL(End of Life) som han senere var utilfreds omkring (hvilket er fuldt forståeligt da 9800GX2 er dobbeltkernet og det er 260’eren jo ikke), vi beklager og ombytter kortet kvit og frit til et GTX295.


    Dette løser dog stadig ikke problemet så han ringer ind igen og vil have at vi tager imod hele hans computer. Dette siger vi pænt nej til men tilbyder at han kan sende de dele ind han har købt hos os, grunden til det kommer senere. Mrx3D ignorerer vores ord og sender hele hans system ind til os. Vi ryster lidt på hovedet men kigger PC’en igennem og sender den retur fuldt funktionel. Nu sker det der ikke skulle ske, kabinettet som ikke var købt hos os fik en bule i posten. Dette er lige præcis grunden til at webbutikker ikke ønsker varer der ikke er købt hos dem ind. Vi står nu overfor at skulle bytte en vare som vi ikke forhandler til trods for postmand per’s fejl. Vi vender og drejer et par gange præcis som julemandens rotter, og beslutter at tilbyde Mrx3D et nyt kabinet. Han beslutter sig for et kabinet der ikke er på lager og er ligeglad med at det først kommer en gang i juni. Han ringer efter et stykke tid ind hver dag for at høre om hans kabinet er klar i stedet for at afvente besked fra os. Dette resulterer i at vi vælger at gå over til en anden forhandler og købe det oprindelige kabinet for at få sagen lukket.


    Da vi helst vil undgå det vandkølingssystem han har monteret foreslår at vi at alle dele sendes som løsdele så han selv kan samle systemet eller at han som et alternativ betaler 500,- for montering(præcis som alle andre webbutikker, vi har dog intet gebyr på RMA-sager som ikke har fejl når de gennemgås).


    Dette viste han sig uforstående overfor, så vi tænker at sagen skal afsluttes og samler det kvit og frit og får den ud af vagten. Det skal dog siges at vi aldrig afmonterede vandkølingen men flyttede systemet samlet over i det nye kabinet. Vi kan desværre ikke garantere for tidligere montering fra anden side, da det ikke er os der har samlet det.


    Vi tester og finder ingen fejl


    Vi sender computeren retur og to uger efter siger han at computeren ikke starter og han vil få den undersøgt af sin lokale edb-biks, da vi ikke ønsker at få det hele ind igen.
    De finder fejl på boardet og vi vælger derefter at give ham pengene retur i samråd med ham selv.


    Jeg er ked af den lange smøre, men der er nu engang to sider af en sag, og synes at vi lige ville fremføre vores side.
    Vi er en butik der går meget op i service og er der noget der ikke er i orden skal vi være de første til at rette dem hvis det er muligt. Dårlig service er simpelthen ikke acceptabelt i nogle brancher, dette er vi klar over og bestræber os derfor på hele tiden at forbedre os på det punkt. Har i nogle forslag til forbedring så svar endelig tilbage på denne tråd.

    I anledningen af 1337 w33k, testede vi en ny markedsføringskanal for at lave lidt rav i den og udbyde noget helt specielt og uventet. Derfor udbød vi et vanvittigt tilbud på Intel’s nye topmodel Q9450 til de første 50 kunder.


    Den nye kanal virkede godt, og de første 50 CPU’er blev solgt i løbet af få timer og det var interessant at se aktiviteten på de mange forums rundt om i landet.


    I Maj åbner vores længe ventede afhentningsbutik i København, dette betyder kortere leveringstid, bedre service og sikkert også en masse gode åbningstilbud… ;)


    Venlig Hilsen


    Vakis Rigas - Markedskoordinator - Komplett.dk