Indlæg af tightwad

    E.Frandsen
    Jeg tror ikke mit bundkort understøtter DDR3 RAM?


    GA-MA790X-UD4P
    Support for DDR2 1333(O.C.)/1066/800 MHz memory modules


    Dog:
    * DDR2 1333+ is supported with combination of AM3 processors and qualified memory modules, please refer "Memory Support List" for detail memory support information.


    Jeg har selv kigget på dem her-
    http://old.edbpriser.dk/Produc…879&searchArea=&Soegeord=


    Harddisken ser til gengæld rigtig fin ud, har ikke selv nogle WD pt, men har kun hørt gode ting om dem.


    @Helmer
    Tjoo, jeg ved ikke så meget om oc, men X3 720'eren køre pt @3.4, men det er jo meget simpelt da det er en BE.

    Ok, så tror jeg bare jeg snupper den.


    Tilslutning 4 x 3 pins til køler regulering
    2 x 4 pins til køler regulering


    Så det ser rigtigt fint ud. :D

    Bundkort: GA-MA790X-UD4P


    Jeg har lidt problemer med at styre nogle kabinet faner. Det er alle sammen 3-pin’s faner og jeg kan ikke styre dem med hverken BIOS’en eller med software som speedfan eller easytuner. Hvilket vil sige at de bare køre der ud af.


    Så jeg er på udkig efter noget blæsestyring men er på pænt bar bund med hvad jeg skal købe.
    Krav er følgende: Skal minimum kunne kontrollere 3 faner alle 3-pin.


    Hvad skal jeg købe?


    edit: ok glem linket, kan ikke rigtigt få det til at funke med edbpriser...

    Neeej, men det skulle jo helst være det kort når det nu er.


    Men hvad er forskellen endeligt lige på det kort og så det her Gigabyte GA-MA790X-UD3P som er lidt dyre?


    Jeg kan forøvrigt ikke rigtigt finde noget om Gigabyte GA-MA790X-UD3P kortet, anmeldelser og sådan?
    Der skal en Phenom II X3 720 i kortet og der er noget med en 4 kerne og det der kort, men det er mest for sjov, jeg ville bare gerne have et gigabyte og til den pris.

    Det er ikke til mig selv, selvom det ikke har meget med sagen at gøre. ;) Selvom om jeg havde lyst og tid til at samle den hvilket jeg ikke har synes jeg nu 450 kr. er en helt rimelig pris. :D
    Og i modsætning til andre kan man da se hvad de tager for det ved shg.

    Yilar det ser rigtigt rigtigt spændende ud og jeg tror faktisk det bliver den, mange tak for hjælpen.


    martinonline, ja jeg brugte da en del mere på en jeg byggede til mig selv for et års tid siden. :) Men det er da ikke mål i sig selv at bruge så meget som muligt, så derfor er det rigtigt godt at høre hvad andre har at sige når man ikke er hardware ekspert. ;)

    Tak for hjælpen.


    Hvad med denne her? Bliver det bedre til 6000 kr.?

    Hej


    Jeg skal have en ny computer den skal kunne spille de nyeste spil som cod4, crysis og assassins creed men den må helst ikke koste mere end 6000 kr.


    Her er hvad jeg har kigget på fra shg.



    Omkring 6200 kr. med fragt.


    Den skal køre Vista 32 bit kan jeg nøjes med at sætte 1 gig mere RAM i hvis det er nødvendigt?
    Jeg vil meget gerne høre hvad i synes om det, har i nogle bedre bud på enten sammensætning eller sted at købe.