Indlæg af Aer0x

    Heey, jeg har fået et problem med mine Cs spil, det hele startede igår..


    Problemmet er at når jeg har loaded mig ind i fx. cs 1.6 eller cz, bliver jeg injecteted som sædvandelig, men når jeg er kommet ind på "startsiden" i cs, er der bare en helt sort skærm hvor der imidten af den sorte skærm er et lille billede af en pc skærm, hvor der nedenunder det billede er en text hvor der står "www.OnPanel.com". Jeg har prøvet at geninstallere både steam og cs, uden at problemmet er blevet løst!! Plz, nogen der kan hjælpe mig, med at få dette problem løst..
    Hvis det har nogen betydning, så den computer jeg sidder på er en Hp Pavilion a329, Intel Celeron 2.8 Gz processer, 512 mb DDR Ram, ATI Radeon 9200(128 mb) grafikkort, System = XP Home Edition. Håber i kan hjælpe mig med det :)


    På Forhånd Tak - Thomas Aka [A]er0x



    ps: I går da jeg ikke længere kunne spille cs, spurgte steam mig om defragtmentering ca. 2 timer inden den gik i lort...

    Heej :)


    Jeg har tænkt mig at købe en ny computer, pga. min gamle sux :D Og tænkte på om i måske kunne hjælpe mig lidt på vej.. Computeren skal primært være en Gamer pc. de spil den skal kunne køre perfekt er cs 1.6 & cz. Men jeg har selv været inde og kigge på nogle osv. men de ligger ikke lige frem inde for det beløb som jeg vil gi ... Jeg har sat ca. 5 KG af til computeren(uden skærm)..
    Og hvis man kan få en bærbar som sparker lidt røv, (stadig til gaming) vil det være super fedt og jeg vil gi omkring 6.5 KG for bærbaren.. Nogle links ville være super ;)


    På Forhånd Tak Thomas Aka [A]er0x :9xo