Indlæg af MrFlash

    Jeg forstår ikke at du ikke bare køber det kabel du skal bruge, de er ikke dyre, men det er den splitter til gengæld, men den kan også løse problemet, måske jeg ikke er normal, men jeg har da kabler liggende i flere længer op til 20 meter.

    det er tilsyneladende helt nye teknologier de bruger i vista kontra xp, da de ikke kan finde en brugervenlig løsning til at kunne bruge "det gamle ragelse"


    jeg håber bare ikke at det er det samme problemer man får ude i erhverslivet, hvor der er meget ældre hardware, som kopimaskiner printerer o.s.v.


    tænk hvis de skal skifte alt det bare på grund af et styresystem på deres nye maskiner


    jeg ved godt at det ikke er microsofts skyld, men jeg ved også at vistas afløser er på vej, og så er det hele mølen om igen. For driverne kan vi kun drømme om, de kommer ikke.

    Der er noget med at vista laver en bootsector som ikke er sådan at lave om på, jeg læste om det en gang, men kan desværre ikke huske linket.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hm ja nu kan jeg da godt se "logikken" i det ... :crazyeyes:


    Nå, men fint fint. Så er det jo på plads :razz:


    De kunne dog godt have lavet nogle flere muligheder syntes jeg.... men måske er det bare mig som har vender mig lidt til det asus spækbræt jeg har nu hvor man kan hvad man vil - sådan da :crazyeyes:


    Ja det kan man, hvis man ved hvordan man åbner for mulighederne, men i bund og grund har de nok alle et svagt punkt.

    Jeg tror ikke du går helt galt i byen med Asus, da du skriver du kun vil overclocke mildt, det klarer de.
    Men hvis du vil mere end det skal der stå Gigabyte på det, bare min erfaring.

    Ja jeg har vista, men har ikke haft det længe.
    Det med prgrammerne kan oftets løses ved at downloade nye versioner, men mange gange kan man ikke det med de gamle licenser man har, og skal derfor købe det samme program en gang til, det er sur røv.


    Et større problem er alt det harware man har der er mere end 2 år gammelt som der ikke længere bliver lavet drivere til, og supporterne siger bare, køb noget nyt der passer.


    jeg har ikke testet spil, da jeg har vista på en bærbar der ikke er egnet til det, men har hørt at det skulle være samme problem med ældre spil.


    Man kan godt leve med vista, når man lige får lært all de tricks der skal til for at få den til at reagere som man er vandt til med xp, men jeg kan ikke se nogle fordele i den ud over designet, som så til gengæld er ret flot.


    jeg glæder mig selv til at se hvad SP1 kan ændre ved alle disse problemer, men vil vente til den selv finder den endelige version via windows update, jeg har ingen gode erfaringer med betaversioner.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    "Dog advarer Microsoft også om, at bl.a. ZoneAlarm, BitDefender og en række andre sikkerhedsprogrammer ikke fungerer, hvis man installerer SP1."


    Det kører bare for dem :crazyeyes:


    Har kørt med en RC på mit mediecenter i lang tid efterhånden. Syntes ikke den har bragt noget positivt af stor betydning med sig. Har problemer med grafikkort-driveren crasher så der kommer BSOD, men om det er ATI´s eller Microsoft´s skyld er jo så spørgsmålet. Et eller andet sted har jeg på fornemmelsen at det er MS´s skyld da driveren er blevet opdateret et utal af gange uden at det har ændret noget.


    det er sgu da snart nemmer at lave en liste med de få programmer der virker med Vista, de er da ved at køre sig selv i sænk.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups


    :)
    måske skulle du give Adobe skylden, dette problem har været kendt i rigtig rigtig lang tid, men Adobe vil ikke lave en update til flash, en mulighed er at gå over til firefox, det er jeg selv efter der var rigtig mange problemer med flash her for omkring et halvt år siden.


    Der var ikke noget jeg hellere ville, hvis jeg konstaterede fejlen på andre sider. (ikke tilfæledet) :(


    Jeg kan godt forstå at i er nødt til til at leve op til de kontrakter i har lavet med sponsorerne, så man ikke bare kan fjerne en for en for at finde synderen, men bare vente til kontrakten udløber. så vi vi venter. Vi kan vel vende os til at sådan er det bare.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Fan eller ej, så er det nu bedre ;)


    Bortset fra det, så få dig lige nogle 800 MHz RAM ... som minimum :razz:


    jeg var i samme vogn for et par år siden, da sparkede de røv, men har ikke fortrudt at skifte, jeg prøver ikke at starte en krig med dene reply, men mener virkelig at det er værd at overveje, specielt i den situation du er i. jeg vill ikke begrunde mere her, da det bare vil bluse krigen op igen.

    Du er godt nok ude i god tid:)


    Skal der være skærm, case og psu med?


    Hvad har du i forvejen som skal genbruges?


    Bare lige så vi ikke skal bruge tid på at sætte prisen ned på det du har brug for.