Indlæg af soNarY

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Lorte spil.. mest pga. alle de tards der bare skrider hvis de dør 2 gange.


    Jeg er ikke enig med dig når du siger DotA er et lortespil...
    Men jeg HADER de tards som leaver med det samme de dør! X(

    Hvis jeg var dig, ville jeg ikke købe QuadCore, man kan ikke udnytte 4 kerner ordenligt, DualCore, kan man bruge til det fuldeste, og samtidig spare penge! :clap:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Raptorrockwool


    Og med en quadcore kan du gøre det samtidigt. det er hele quadcorens styrke.
    en kerne til antivirus, en kerne til din encodnings process, en kerne til spil og så en kerne til opstående behov.


    Lær at læs, DualCore kan sagtens trække de ting samtidigt! Det er det der er hele konceptet!
    QuadCore kan ikke udnyttes til det fuldeste af nutidens PC eller Laptops, medmindre man kommer op i de helt dyre klasser, så der ingen grund til at købe QuadCore når DualCore er lige så effektiv til hans behov! :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC


    M1 kan jeg huske i hovedet efterhånden det er hjemmesider ihvertfald den øverste del af knapper falder mig let til, M2 er wow og det falder let til nogle af dem er lidt ubrugelige men bliver brugt en sjælden gang imellem ellers så skifter jeg dem ud.
    Skal ha' lavet sådan en side som jeg kan printe ud så jeg ser hvad jeg skal bruge dem til.

    ´
    For faen du er efektiv med sådan et tastatur! :clap:
    Nice!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    Bryder mig ikke om G5 længere brugte den dog på et tidspunkt, kan ikke lide at holde på den længere.


    Angående G15 har jeg ikke brudt mig specielt om det nogensinde, det er kæmpe stort og knapperne er alt for høje :crazyeyes:


    Ja, knapperne på tastaturet er høje... og hvad så, den ligger hvor den skal, perfekt tastatur! :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Von-Schlausen


    den påstand var korrekt i "gamle" dage, i dag er trådløs mus så hurtige at det er yderst få, der kan mærke en forskel specielt g7 er lynhurtig jeg bruger den selv til gaming og er meget tilfreds. Dog savner jeg en ekstra sideknap og alene af den grund vil jeg anbefale den ny g5 istedet.


    man kunne også basre købe den helt nye G9?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dB1
    Jeg har tidligere haft en G5 mus, den originale orange/sort udgave..
    Bedste mus jeg nogensinde har haft!!
    Den lå total godt i hånden og vægten helt perfekt når man kombinerede lodderne for my liking...


    Eneste 2 minus jeg kan komme på er så at den ikke var trådløs (G7 ligner rent farve mæssigt noget der er løgn syntes jeg) og så har den kun 1 knap på siden (den nye ligner også noget der er øgn in my oppinion og er heller ikke trådløs).


    Det er kun godt, trådløse muse er ikke go'e til gaming da de har en lille forsinkelse, fordi det sendes trådløst, Logitech lavede en fejl ved at lave G7 uden ledning! :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Synes G15 keys er smarte, har i windows binded dem til hjemmesider og i spil f.eks. wow og lign. til powers og andre ting man hurtigt skal skrive. har fyldt M1 og M2 knapperne. :D


    Lol, det er første gang jeg har set en der kan fylde både M1 og M2! Nice! :dance:

    Enig med jer alle sammen, G musene er super go'e med den justerbare følsomhed, har selv G9.
    Har også selv et G11 tastatur, rigtig fedt med lys og alt, men som sagt for man ikke brug for alle de G-taster. :clap:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    Ugh, hader DOTA. Konceptet er fedt nok, så det er bare fjong, men DOTA er bare blevet for meget. Spiller lidt Hands of sorrow knight istedet (en imellem).


    ok, fedt nok, det er jo din mening :D