Indlæg af Splintre

    Hejsa,


    Jeg står og skal bruge en bærbar til næste semester (september), og det kræver jo så at jeg får købt en, derfor denne tråd. Eftersom jeg først skal bruge den til næste semester, og jeg skal en tur forbi Japan inden, er det begrænset hvor akut mit behov er, især da maskinerne alligevel må kunne regnes for at være faldet i pris 6 måneder fra nu.


    Du får selvfølgelig et fair bud på maskinen, men du skal ikke regne med at kunne sælge den til nypris :)


    Jeg er interesseret i følgende maskiner, som topic siger:
    Lenovo V200 (nypris vejl. dd ~9000,-)
    Lenovo T61 (nypris vejl. dd ~8000,-)
    HP TX1345 (nypris vejl. dd ~8000,-)
    Dell XPS M1330 (nypris vejl. ~7000,-)


    Såfremt du har en af følgende maskiner, du ønsker at sælge, bedes du venligst oplyse følgende:
    Model,
    specs,
    købsdato,
    stand,
    evt. defekter,
    hvor du bor,
    hvorvidt du har kvitteringen,
    hvorvidt der er garanti,
    hvordan du ønsker betaling skal foregå,
    hvad du tænker kan være relevant,
    og sidst, selvfølgelig hvad du regner med at sælge den for.


    Såfremt du mener, at mine forventninger er helt i skoven, kan du sidde og bande over det, men lad venligst være med at spamme min tråd til.


    Jeg bor på Nørrebro, KBH og har derfor mulighed for afhentning i København. Jeg har ej bil, så afhentning fra perifirære forstader er ikke muligt.


    Med venlig hilsen,
    Christian

    Ja, og jeg har også brugt winamp i mange år.


    Men nu vil jeg gerne have filerne spillet i iTunes.


    Edit: Det skal ind i iTunes fordi jeg vil have det på min iPod. Selvom jeg kan få det ind i winamp, og derfra overføre det til iPod'en, vil iPod'en ikke kunne læse filerne, da den bruger samme software som iTunes.

    Jeg står med en mappe fyldt med .flac filer, der ikke kan loades i iTunes.


    Nogle idéer til, hvordan jeg kan få dem til at virke?


    På forhånd tak :D

    Hejsa,



    Min iPod kan ligepludselig ikke længere synkroniseres med mit iTunes bibliotek. Den kommer med beskeden "Ipod "Christians iPod" kan ikke synkroniseres. Den nødvendige disk findes ikke."


    Indstillingerne i iTunes er følgende:
    [ ] Synkroniser kun markerede sange
    [ ] Administrer videoer manuelt
    [ ] Brug enhed som disk
    [X] Synkroniser musik
    Alle sange og spillelister


    Eftersom jeg var irriteret over, at det ikke virkede bad jeg iTunes om at gendanne de originale indstillinger. Det kunne den gerne, så nu har jeg absolut 0 sange tilbage.


    Jeg har prøvet at slette alle sange fra itunes og loade hele mit bibliotek igen, og får stadig samme besked.


    Jeg kan godt smide den i min roommates computer og "slette og synkronisere med dette bibliotek".


    Jeg kan imidlertid ikke smide den tilbage i min computer, så spørger den godt nok om jeg vil "slette og synkronisere med dette bibliotek", men jeg får samme besked som tidligere bagefter.


    Det er som om, at iPod'en hopper ud når der synkroniseres. Har prøvet at bytte stikket ud med min roommates', men det virker stadig ikke.


    Nogen idéer? På forhånd tak :D