Indlæg af Looco

    det ser ud til at have virket :P men kan det godt passe at der ikke rigtigt er nogle der spiller?
    for den siger fx 3 players in game waiting for 5 more, og spillet starter først når der er 8 eller hvordan?

    god dag kære tweak folk, jeg har et problem med mit steam og refreshing af server list.
    jeg kan ikke refreshe min server list ingame i alle mine spil cs, ns og hl. og jeg kan ikke joine nogle games i den nye avp3 demo.
    MEN jeg kan godt finde servers til cs, ns og hl ude i steam hvis jeg vælger servers der, men mit problem er bare at i avp3 demoen kan man kun lave quick match inde i spillet og kan ikke finde servers ude i steam server list, så kan ikke spille avp3 :(


    nogle der har en ide om hvad der kan være galt?


    mvh Looco


    edit: skal siges jeg har windows 7 og stofanet, med trådløs router fra dem

    vil lige lægge ud med at sige jeg er noob til OC (min første rigtige gang)
    jeg har lige fået min E8400 som jeg havde tænkt mig at oc til en 4ghz ved 445fsb 9multi og 1,28 volt (det jeg har set de fleste andre har gjort)
    men nu kom jeg i tvivl om at hvis jeg hæver FSBen om det også vil gå ud over mine ram, og har ingen anelse om de kan klare det. hvis det skulle være tilfældet


    (PS. har købt en http://www.coolerkit.dk/produc…product=832&sub=50&page=1 CPU blæser)


    her er mine ram: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=380964
    4-4-4-12


    Mvh Michael


    Edit: har et Asus P5K http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=381936
    Edit: ram bruger 2.1 volt standard hvis det kunne bruges

    kiggede på nogle grafik kort, og faldt over zotac 9600gt OC det er 725mhz, men XFX 9600gt OC er 700mhz.
    er de 25mhz mærkbare og hvis jeg vælger zotac skal jeg vente til den 4 april


    prisforskellen er ca 175kr


    mvh Michael


    ok super kunne være lækkert, hvis du smider dem ind i en anden tråd, må du gerne skrive det her, så jeg også kan finde dem


    btw den der køler er da mega tung, skal den have noget støtte eller lign. ? :evil:


    -Michael

    hej jeg regner med at jeg får min E8400 idag (eller mandag) og hvad jeg har læst mig til skulle en E8400 være super at OC (derfor jeg købte den).
    men da jeg ikke har så meget forstand på det ville jeg lige høre om der er nogle der har nogle fine pogrammer der kan se om den er stabil og hvad der nu høre til OC.
    og hvis i har en ide til en køler, gerne lydsvag (regner med at OC den til 4-3,8ghz)


    og eventuelt hvis i selv har en E8400 hvor meget den er OC og indstiller så jeg har noget at gå ud fra


    -mvh Michael


    PS. har et asus P5K bundkort hvis det hjælper http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=381936

    jeg har bestilt en ny computer men da jeg stadig venter på min E8400 er jeg blevet lidt i tvivl om hvilket gfx kort der er bedst.


    lige pt har jeg bestilt Zotac 9600gt OC men er kommet i tvivl om at 8800gt måske er bedre.
    så ville lige høre om der er nogle af jer gutter som kan fortælle mig hvad der er bedst.


    PS. er ikke så meget inde i OC på gfx kort men det kan man jo lære :evil:


    mvh Michael

    hmm sad lige og kiggede hurtigt efter et nyt bundkort da 2 PCI-E ikke lige fungede som jeg havde tænkt mig :D men syntes ikke jeg kan finde nogle ok nogle med kun 1 PCI-E slot. er det meget normalt at der er 2 på alle nye bundkort

    huh er lidt noob. men tænkte på at købe ASUS P5K AiLifestyle og Inno3D Geforce 8800 GT (512 MB).
    og hvis jeg nu senere vil købe et nyt grafik kort, om mit gt8800 og det evt nye vil kunne køre sammen eller om de skal hedde noget bestems fx duel eller sådan noget i den dur

    jeg sad og kiggede på nogle bundkort også så jeg at man kunne få nogle kort med 2 Express slots, så hvis nu jeg køber sådan et 8800GT nu og jeg senere vil købe et nyt kort er der så noget jeg skal tage hensyn til?


    Mvh Michael

    hey jeg er lige ved at kigge på noget grej til en ny com, er fundet frem til noget i den her stil.


    ASUS P5K AiLifestyle Series
    Core 2 Duo E6750 2.66 GHz
    Corsair XMS2 2 x 2 GB
    Club 3D 8800GT (512 MB)
    Samsung SpinPoint T166 HD321KJ 320 GB
    NorthQ 4001AL Metallic Blue PSU


    men ville lige høre efter om der var nogle, der havde nogle ide'er til noget der måske var bedre, og selvfølgelig stadig holde sig inden for en rimelig pris.
    computeren bruges primært til gaming.


    mvh Michael