Indlæg af Overgaard

    På ingen måde Acer - har nærmest kun oplevet problemer med dem. De laver PC'er af sådan ca. verdens dårligste kvalitet (efter FS). (Har selv haft Acer, så kan godt udtale mig!)


    Sony er derimod fed kvalitet, det holder, ser godt ud (smagssag ;)) og er på alle måder langt højere kvalitet end Acer.




    Så.. Klart Sony!

    Det kommer an på hvor i landet det skal være. Jeg tror jeg vil kontakte et print- og kopicenter hvis det var mig. Jeg bor i Randers, og her er det "hvid grafisk" der er billigst. De er ret fine at snakke med. Ved ikke om de laver klistermærker, men det er en mail værd.


    Ellers prøv at hør nogle kopicentre næ dig - der må være nogle, hvor du så end bor..

    Dit stik er helt rigtigt. B&O har et eller andet med din stik, og det skal konverteres til alt andet.


    Du skal have en RIIA på hvis det ikke sidder i din pladespiller. Jeg kender ikke modellen, så kan ikke sige det.



    Når ridser lyd på en LP, dæmper man alle de dybe frekvenser (bastoner) meget for at nålen ikke skal have så stor en vandring (dette vil ellers ødelægge lyden). Det er RIIA'ens ene job - at lave en "mod-equalisering" . Det andet er at er at forstærke lyden.
    På en CD har du en DAC (digital-analog converter) der får nogle bit's ind fra CD og kan lave dem om til lyd. Den spytter et line-niveau ud (peak ved omkring 0-6db). En LP har et meget lavt output, og det SKAL derfor forstærkes op før det kommer ind i din forstærker.


    Nu siger du din DVDafspiller. En DVDafspiller alene kan jo ikke sættes til alm. højtalere. Præcis hvilket anlæg har du?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af |KTS|


    Håber ikke du får samme tanke, hvis du lige trænger til at ligge en dej.


    Bare rolig - det slipper du for!

    Scart er noget nær det værste signal du kan få. Det er synd og skam at smide det igennem til en ny fed Samsung skærm.


    Tag at købe en ordentlig Set-top boks, med HDMI udgang, og kør det igennem der.



    Det Scart stik kan gøre jobbet, men det er virkelig synd og skam.!

    Jeg er selv trommeslager, og det har nok en del at sige ang. min musiksmag.


    Jeg hører sådan set alt mellm blød jazz til vildt rock - så længe der står et godt band bag.


    Mit yndlingsband er helt klart amerikanske Switchfoot, men hører også en del:
    Toto, Dire Strait, John Mayer, Rascal Flatts, Silver Speak Stereo, Hillsong United, Guns N' Roses, Dizzy Mizz Lizzy, Lynyrd Skynyrd, Norah Jones Paramore, Kid Rock, Kings of Leon, Hue & Cry, Duffy.


    Sådan set langt det meste der står dygtige musikkere bag.

    Kan ret godt lide det. Det er et meget specielt billede, men du har klaret det ret godt (!)



    Det er fedt du også ligger lysopsætning op.

    Hej Alle


    Nogen der har et kamera der kan afspille Hi8 bånd jeg kan låne i nærheden af Randers?


    Har tre af mor og fars bånd der skal spilles over, og deres camera er næsten slidt op, så det har meget svært ved at sende ordentligt signal ud.