Indlæg af krotsharn

    Når jeg tænder for computeren loader den windows op men jeg kan ikke komme til at skrive adganskode og logge ind. I stedet er der en sort skærm med en fejlmeddelse, hvorpå man kan genstarte computeren. Fejlen skyldes en fil som jeg har flyttet fra system32 og sendt mappen i skraldespanden, da filen irriterede min log ind.
    Men nu kan jeg altså ikke logge ind på computeren og vil høre om der er en måde jeg kan komme ind i computeren og gendanne filen uden at jeg skal bruge mit logind?

    Har spurgt tidligere om det, men det har ik hjulpet.


    Mit problem er at efter jeg har installeret mit trådløse Level One WNC-3010 netkort, laver den fejl i windows mht. at jeg ik ka ændre udseendet for velkomstsiden samt lukning af computeren.


    Under brugerkonti, hvor man kan skifte måden på at log af og på kommer fejlmeddelelsen at: [filen] C:\WINDOWS\SYSTEM32\Wireless\WirelessGina.dll har deaktiveret velkomstsiden og hurtig brugerskift.
    Hver gang jeg starter computeren op kommer windows også med en fejlmeddelse om Kill Utility.


    Jeg har prøvet at finde nogen driver/opdateringer hos producentens hjemmeside uden held. Har også prøvet at lade windows prøve at installere netkortet selv, men det har heller ikke virket.
    Under installationen af den medfølgende cdrom kan jeg heller ændre på hvordan computeren skal komme på nettet ved f.eks. at lade windows selv finde ud af det.


    Har windows XP professional som styresystem.

    jeg har et problem med min pc bios.
    Hver gang jeg starter min maskine op, har den nulstillet tid og dato, samt at jeg hver gang skal gå ind og ændre onboard promise controller til disabled så jeg ik får problemer med raid controller.
    Selvom jeg gemmer disse indstillinger når jeg går ud af bios, får computeren alligevel ikke gemt disse indstillinger.
    Mit mobo er et Asus pc800-e deluxe


    Nogen idéer til at løse det problem?

    Jeg vil høre om der er nogen der kan svare på hvad jeg mangler for et program for at kunne se noget på min tv skærm når jeg connecter min pc til tv skærmen. Lyden kommer igennem men skærmen er sort.

    Hej, jeg har fået installeret et trådløst kort fra Level1 i min computer. Det har så resulteret i at min velkomst side er skiftet til en klassisk version, samt slukning af pc.
    Hver gang jeg tænder for computeren kommer windows med en fejlmeddelelse om fejl i "kill utility".
    Under brugerkonti, hvis jeg skal ændre velkomstsiden, kommer den frem og siger at jeg ikke kan ændre mellem klassisk og normal velkomst side pga. mit netkort der er installeret er skyld i fejlen.


    Skal jeg prøve at geninstallere mit netkort igen eller hvad er der ellers af muligheder?
    Ik fordi det gør det store, men bare lidt irriterende..

    Hej, jeg skal have trådløst net til min stationær pc, og det skal nok være en usb, da der kun er to pci slot i computeren og de er begge optaget.
    Spørgsmålet er så bare hvad man skal kigge efter, da jeg heller ikke vil give mere end et par hundrede kroner for det, da signalet heller ikke skal gå igennem nogen beton vægge.

    Tak for linket!
    Nu er mit system ret gammelt, så skal lige huske hvad jeg har. Men jeg mener at jeg har:
    PSU 500W
    1GB Kingston DDR2 ram
    2.4 intel penitum CPU
    Asus P4C800-E mobo
    og en maxtor 80GB HD med 7200rpm
    men jeg skal bare have et billigt gfx der måske ogs kan klare fx far cry spil bare nogenlunde uden at gå helt kold.

    Hej mit gamle ATI 9800pro ser ud til at være gået i stykker
    Så jeg har været lidt på edbpriser for at se efter et nyt gfx som max må koste de 500kr.
    Jeg bruger det gamle AGP 8x
    Nu skal jeg som hovedregel ik spille det store, men gfx må stadig gerne kunne lidt.
    Jeg ville gerne høre hvilke af disse kort er bedst og hvor stor forskellen er mellem dem og ogs gerne i forhold til mit gamle 9800pro.


    GeForce 6200A
    GeForce 6200
    Radeon HD 2400 pro
    Radeon X1550
    Radeon X1650
    Radeon X1650 pro