Indlæg af BjørnE

    riktig, hmm. ossen volt kjører du på da ? noen som har en guide om hva dem har gjort i biosen ? så vet hva som skal skrus av og på ? hadde vært knall,

    Bjorni85
    hei alle sammen =D


    noen her som har testa og klokke med den nye intel serien ?


    Jeg har kjøpt meg nytt specs:


    Intel I7 920
    Asus Rampage 2 Extreme
    Corsair Dominator 1600mhz


    drivi og klokka litt, så står jeg fast, jeg får den ikke stabil over 3.9ghz på alle kjernene.
    over virker som min bclk er max grense på 200. synes det virker lavt, men er det tillfelde ?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Skjold
    Hvis ud har et budget på 4000, er der rigtigt meget at hente med hensyn til køling, da du har råd til god pumpe, radi og kølehoveder.


    Jeg gik fra oc på 3400mhz med load på 65, til 3720mhz med load på 48 og mit budget løb kun op på 2500 incl alt.



    hmm, du handla hen ? merker jeg noe spes ytelse forskjell hvis jeg går ifra quad sli 9800gx2 til 1 stk gtx 280 vannkjølt ?
    lyst på det :P hehe skal ha 3 veis sli av det med tiden da.
    noen som har en link til en side som er rimelig og sender til norge ? noen som vil sette sammen et sett som kan passe i kabinettet mitt ? kjøling til gx2 kort og gtx 280 kort ? så kan se hva jeg kan velge ?


    tanx :D :rules:

    er det masse og hente på og få seg vannkjøling ? tenkte på ang temperaturen jeg, er det mye og hente der lissom ?
    noen som har en aning om når GTX 350 kommer ?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Dk_
    hvad cpu køler har du lige nu og hva havde du tænkt dig at bruge på et vand system ?



    jeg tenkte rundt en 4000,- har en dårlig cpu kjøler som er i bruk, bråker fælt:P hehe,

    nå skal jeg ha meg vannkjøling,. lyst til og bygge det inn i kabinettet mitt, så trenger litt hjelp, ikke gjort det, er det masse og hente på og gå over til vannkjøling ? liker og klokke veldig :D hehe, men lei av og klokke på luft:P noen som har en ide på hva jeg kan bruke og ide på ossen jeg skal ha det i kabinettet ? har cooler master 831.
    vil ha muligheten til og utvide det, skal ha 3 veis sli ved en seinere anledning.
    skal iallefall ha til chipsettet og cou nå , =)


    takk for alle svar :D go helj forresten til alle sammen :D

    hei alle sammen, jeg tenkte og laste ned quad driver til mine 9800gx2 kort ifra her; http://www.slizone.com/page/slizone_downloads.html.


    men jeg får ikke lagt det inn :S , aner ikke hvorfor. men er di driverne jeg finner under download på nvidia.com riktige lissom ? støtter quad sli ? .
    grunnen til jeg lurer på detta, er at jeg sliter med fps i Crysis Warhead. ligger på mellom 20-40fps, men lagger me en gang jeg har noen bråe bevegelser.
    nå kjører jeg spillet på 1440x900 og alt på mainstream, som er hakk nr 2 av 4. orginale crysis kjørte meg på max og 50fps.
    så kan noen hjelpe meg til og finne problemet ? aner ikke hva det kan være.
    når jeg laster ned beta driveren ifra sli zone og skal legge iinn den, så får jeg denna beskjeden.


    håper på og få noen tilbakemeldinger . sitter og irriterer meg over detta:P heheh

    ahh. nice, detta ser bra ut , bare se og bestille litt deler da , noen som har testet crysis warhead eller ? slliter litt med fps der, ligger rundt 25fps på alt på high, og 1440x900. synes det er veldig lite, noen forslag ?

    nice, da blir det noe vannkjøling snart, =) , noen forslag til oppsett av vannkjøling som kan kjøle ned 2stk 9800gx2 og en E8400 og kansje chipset ? toalt sett lissm ?


    takk for alle svar :) :dance:

    hei alle sammen, noen som vet hvor kan få tak i vannkjølingsblokk til 9800gx2 kort ? skal ha det inn i norge, så en fordel at dem eventuelt sender hit =) :P , kan også ta imot tips på komplette sett, der jeg kan koble til 9800gx2 vann blokk seinere,


    tanx =) :rules:

    hei alle sammen, jeg driver og klokker et Asus EN9800gx2 kort, men synes ytelsen blir extremt minnimal. 500-800 poeng i 3dmark06. noen som vet grunnen, ? kjører vista =)

    jeg har solgt mine to 8800ultra kort, og venter på mitt nye Asus EN9800gx2 kort, er det noen som vet ossen ytelsen er på et 9800gx2 kort i forhold til 8800ultra i SLI ? . om den er bedre eller dårligere ? :P hehe


    :rules:

    hei, jeg kjører 8800 ultra i sli, men lurer på om det er litt mere og hente om jeg bytter til 9800gx2 ? , fått tak i helt nytt Asus 9800gx2 billig, så lurer på om og bytte, hva trro dere ?