Indlæg af lga1993

    Hej. Jeg vil nu til at have fat i en trådløs mus med en nano modtager til min pc, og den billigste jeg har fundet er Logitech M305 til 157 kr. Er der nogen der kender noget som helst til levetiden på den (altså m. batteri)? Er der billigere og mindst lige så gode alternativer eller hvordan?


    Har også kigget på m505, men kan man gemme modtageren i musen der?

    Hej. Vi har lige fået opgraderet vores internet her hjemme til 50/50 så det er bare feeeed, men..


    Jeg kan måle min hastighed til 16/34 på speedtest.net
    Jeg kan måle min hastighed til 47/27 på TDC's hjemmeside


    - Hvad er årsagen til udsvingene og hvilken test skal jeg stole på?

    Dumpen med dine krav til en pc skal du vist bare søge rundt på internettet efter den billigste. Link den herinde og vi kigger på den, og højst sandsynligt kan den spille flash spil og gå på internettet :) - Det kan de fleste pc'er.


    Gode råd:
    - Gå efter 2,2GHz CPU minimum så længe det er en stationær


    Nåå ja skal da lige svare på dine spørgsmål xD De to pc'er er begge "overpowered" til kun at bruge msn og spille flash spil.

    Hej jeg har nu købt et nyt grafikkort og den dør som jeg nu er, har jeg glemt at checke om jeg kan installere den mht. kablerne fra min psu. Før havde jeg Nvidia 8600 GTS installeret og nu vil jeg installere ATI Radeon HD 4770.


    Jeg kan sige så meget at strømstikket til 8600'eren er identisk med 4770'erens strømstik.


    Desuden følger der et kabel med 4770'eren, som starter med to hvide 4-pin (faktisk er der kun 3, fordi der er et hul i stedet for den fjerde) og slutter med én sort 2x3-pin. Ja dette kabel er også identisk med det der sad til 8600'eren.


    Kan jeg gå ud fra at 4770'eren og 8600'eren skal have den samme spænding og strømstyrke? - Har prøvet at google, men har ikke rigtig fundet noget.


    PS. 4770'eren er lavet af XFX og 8600'eren er lavet af Club 3D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    med en 420w PSU skal du i hvert fald have et MEGET energivenligt GFX. Så HD5770 er tæt på at være det eneste rigtige. Ved ikke om det kan køre på en 420w, men det bruger i hvert fald ikke meget strøm.

    Jeg fandt et link til denne her hjemmeside (http://www.antec.outervision.com/PSUEngine) på et forummet her. Jeg prøvede lige den seje udregner der og den siger jeg skal have en PSU på 229W og nu har jeg jo en på 420 så er der ikke plads til et bedre grafikkort (evt. som mit eget)?

    Hej. Nu er min pc's grafikkort gået ned, så jeg vil til at have et nyt. Jeg vil gerne vide hvilket grafikkort jeg skal have nu. Mit prisleje ligger op 1000kr og ned efter. Det skal være til gaming og kunne trække nogle ting med lidt bedre grafik end WoW og CSS. Det skal også kunne køre 2 skærme.

    Prøvede at resette min bios ved at tage batteriet ud og håbe på den glemte.. Kan bare ikke huske hvordan det skal vende. Nogen ide?


    EDIT: glem det fandt ud af det selv. Venter på et grafikkort jeg kan låne nu.

    Nu gav min pc altså op. Hvilket vil sige at den altså ikke viste noget på skærmen da jeg startede den. Alle blæsere kører og harddiskene roterer. Men.. Den laver en høj: lang bip - kort bip - kort bip. Jeg har læst et sted at det betyder at der er fejl i grafikkortet. Men hvad gør man så? Kan jeg resette det eller lignende?

    glhf i et ord xD.. Når jeg har tænkt på den authenticator, men det er vel bare fordi jeg merged account og så slog en hacker til.. Har løs det og desuden havde jeg 42 vira (eller virusser).

    Hej, Jeg er dog ikke helt sikker på om den hører til her, men jeg har altså fået det problem med http://www.wow-europe.com at jeg ikke kan logge ind mere, fordi den vil have en autheticator kode. Jeg ejer ikke en sådan dims, så hvordan kommer jeg til at logge ind igen?


    jeg kan ikke logge på deres forum og skrive en tråd, og deres telefonservice er også dårlig.

    Hej. Jeg har det problem at hver gang jeg sætter min bærbare pc til en projekter stopper keyboardet med at virke ordentligt. Det vil sige at når jeg har billede osv oppe på væggen og jeg trykker på piletasterne eller bogstaverne gør computeren mærkelige ting som at åbne "søg i windows", "cascader vinduerne", og mest af alt kan jeg ikke skrive nogle bogstaver :(


    Jeg kan ikke selv finde ud af at løse problemet. Håber i kan hjælpe mig.


    Jeg kører Win7 RC på en udgået Toshiba model (Toshiba Satellite Pro P300-1EG)