Indlæg af 9k_BrokeArts

    Hej.
    Jeg har det problem at jeg har slettet mit messenger og vil gerne have det igen, men når jeg køre install setup kommer den til et vindue hvor der står at jeg har det installed. Men har slettet inde i "tilføj og fjern programmer" og alle andre steder hvor jeg kan finde noget med messenger eller live.
    Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, gider næsten ikke til at formatere min pc igen (det er 14 dage siden, sidst).
    Har XP.


    Håber der er nogen der kan hjælpe.


    MHV BrokeArts

    Hej


    Står med det problem at jeg skal have 2 pc'er på internettet på samme tid, men har kun en internetforbindelse.
    Det skal bruges til at spille spil, men vil det kunne lade sig gøre? 1 ip, 2 cdkey's.
    Tror at en router kan hjælpe, men ved ikke sgu ik noget om internet/netværk. Så vil gerne vente med at købe en for jeg ved om det virker og hvordan man sætter det op.


    Håber at du kan hjælpe.

    Help!
    Sidder med en "Acer Aspire 9814 WKMi" som jeg ikke kan install Xp på.


    Når jeg boot'er med Xp cd'en, når jeg kun til siden hvor der man kan vægle mellem at install eller repair. når jeg så vælger install kan den ikke finde nogen hardisk og at jeg skal køre et diagnosticerings program eller et install program fra producenten, men jeg har ikke noget af det!


    Der søgt lidt på nettet, hvor der er nogen som siger at det har noget med "sata" at gøre og at man skal install "SCSI" drivers. Men jeg kan ikke finde ud af hvad det er for en hardisk jeg har. Og når jeg trykker F6 for at install "SCSI" under opstart til Xp install, siger den at den ikke kunne kendkende en eller flere lagerenheder!


    !Please Help!