Indlæg af Sidney

    Hej jeg ville gerne lige høre om jeg kan få noget hjælpe til nye ram.


    mit system er:


    Intel Core™ i5 Dual Processor i5-650 Dual Core, 3.2Ghz, Socket 1156, 4MB, 73W, Boxed w/fan
    MSI H55M-ED55, Socket-1156 mATX, H55, DDR3, 2xPCIe(2.0)x16, VGA, DVI, HDMI, GbLan, OC Genie, DrMOS
    ZOTAC GeForce GTX 550Ti 1GB PhysX CUDA PCI-Express 2.0, GDDR5, 2xDVI, HDMI, DisplayPort
    Samsung SpinPoint F3 1TB 7200RPM, SATA 3.0 Gbps, 3,5", 32MB Cache, 8.9ms


    De ram jeg har nu er:
    Crucial DDR3 1333MHz 4GB KIT, CL9, Kit w/two matched DDR3 2GB, 240pin


    Vil gerne op på 8 eller mere, men ved ikke hvilke jeg skal købe som passer til min computer :))?


    på forhånd tak

    Hej drenge og piger.


    Jeg er desværre kommet i den situation at jeg har glemt adgangskoden til min lille notebook.
    Jeg har prøve alle mulige kombinationer af kodeord, men det er så lang tid siden at jeg har brugt den at jeg ikke længere husker det.
    Jeg har så været inde og lede efter geninstallationsfiler til Win7 Starter, hvor det så er at jeg kan bruge min egen produkt nøgle og fandt en side hvor det var at man skulle hente en iso-fil og så gå ind og ændre på en fil der hed ei.cfg vha. programmet 7-zip for at ændre på filen sådan at den kan bruges til at installere windows 7 starter.


    Det link jeg referer til er: arstechnica
    hvor kan kommer ind på siden: mydigitallife
    hvor det er at man kan hente installationen.


    Problemet er så at jeg ikke kunne få ændret den ie.cfg fil til at blive til win7 starter, den sagde at det ikke var muligt. Derfor tror jeg så måske at det er fordi jeg har valgt den forkerte. der er nemlig en del installations-iso-filer at vælge imellem.
    Vil lige gøre opmærksom på at jeg ikke ved om det her er lovligt, men jeg har jo egentlig betalt for min windows 7 har bare ikke fået en cd med da jeg købte den.


    Hvis der er andre idéer eller links til lettere at kunne geninstallere med min produktnøgle er de også velkomne :)

    Mange tak:) Tror vidst min gamle bruger blev slettet da det nye forum kom.


    Jeg kan se på min døde adapter at den var på 65 W.


    Så vil jeg da ikke kunne bruge den på proshop.dk siden der står den er 90 W?


    Kan godt være det er fordi min blev købt i USA, har ikke så meget forstand på det.

    Min HP Pavilion dv8000 bærbar model's adapter er død.


    Ved ikke hvad der er sket, jeg var iikke ved computeren og da jeg kom tilbage var opladede den ikke længere :boxed:


    Den bipper inde i adapteren når jeg har den tændt.


    Okay, så den er fucked up. Hvor køber jeg så en ny??

    Quote

    Oprindeligt indlæg af noxon
    Flere har vaeret glade for et program der hedder Get data back, mener jeg.


    Hvad skulle det program hjælpe hvis den ikke engang registrerer at harddisken bliver sat til computeren når jeg tænder for den?


    og ja, det er en normal harddisk som bare er sat i et case.

    Jeg har et problem med min eksterne harddisk. Da jeg var igang med at overføre noget fra min eksterne til bærbaren, faldt den på gulvet, og da jeg ville starte den op igen. duede den ikke. den var tændt, men duer ikke. :oops:


    Jeg hørte så at det er muligt at få indholdet fra harddisken over på en anden harddisk, på en eller anden finurlig facon, men ved ikke hvor jeg skal henvende mig. :ph34r:


    Har i nogen idéer? eller er heldet ude med mig :crazyeyes:?