Indlæg af nyhilbert

    Hej jeg har downloadet objectdock+plus på min computer.


    Og så var jeg inde på wincustomize for at downloade skins til både computeren og til objectdock. Men ved ikke hvordan det fungere. Hvad skal jeg gøre for det virker?

    Explore.exe køre skam...


    Okay forklare det lige igen... :)


    Når jeg tænder for min computer. så skal skrivebordet komme frem med ikonerne? Ik.
    Så når jeg tænder kommer ikonerne frem i ca 2-3 sek, og så forsvinder de igen.




    Derefter kan jeg ik makere noget, eller oprette en ny mappe.
    Jeg opdater mit skrivebord og der sker stadig ik noget.,


    Håber det var en fin nok forklaring

    Okay jeg har et lille problem jeg har siddet med et stykke tid nu.


    Mit skrivebord er forsvundet. og har prøvet og genstarte min computer masser af gange da problemet er 6 dage gammelt.


    Når jeg tænder min computer er skrivebordet der 2 sek. ca og så forsvinder det.....


    Jeg har kigget forskellige steder på nettet for at finde ud af det men det ser ik lige ud til for mig at jeg kan finde det....


    Så jeg prøvede at køre sikkerheds- og kopi gendannelse


    Jeg har windows vista premium...


    Hvis nogen nu skal bruge det til noget og min pc er en ASUS notebook F5GL series ....



    På forhånd tak ;)

    Det er fordi jeg går på skole og man må ik ha sin bærbar med eller havde jeg sku det ;)


    Jeg har selv kigget lidt på nogen alienware bærbar.


    Men det er lige prisen. Når man ik tjener særlig mange penge men elsker at spille på man jo prøve at finde noget godt til billige penge.

    Jeg skal ha mig en ny gamer bærbar.


    lige nu har jeg en acer aspir 5050 og det er jo PÆNT dårlig.


    Jeg spiller WoW, og Cz, så det er jo klart den skal ha geforz grafik kort.


    Den skal os ha:
    En hurtig processer
    200GB ram
    godt køller system
    GeForz grafik kort
    helst omkring 17 tommer skærm
    trådløs Netværks kort
    Min 3 usb stiks
    helst xp eller vista ( ik home basic)


    Jeg ved godt mine krav er store til den pris jeg vil gi, men ved man sagtens kan få det
    Vil smide omkring 4500 - 5500 DDK ,-



    //Stefan