Indlæg af blodgifte

    Jeg tror selv jeg har fundet ud af hvad problemet er, men hvordan det er sket eller løses kunne jeg godt bruge noget hjælp til.


    Det ser ud til min computer tror den har forbinelse til sig selv igennem et netværk og tror den er en anden computer.


    hvis jeg fx. højre klikker på min spilmappe "games" og trykker egenskaber hvor man også kan se stien, den er normalt H:\games\. Men nu siger den \\proy\games\ ("proy" mit computer navn)


    Hvad skal jeg gøre?!

    Der er lige pludselig sket noget underligt på min computer. Når jeg fx double klikker på Denne computer, åbner den bare stifinderen. Hvis jeg højreklikker for at trykke åben, finder man bare ud af at åben knappen ikke er der.


    jeg kan nogenlunde navigere rundt på min computer ved hjælp af stifinderen.


    hvad er der gået galt!?


    Windows XP.

    Jeg skal bruge en ny køler til mit 8800 ultra kort, den originale er stået af.
    Vil selvfølgelig gerne have en der larmer så lidt som muligt men også effektiv.


    har kigget lidt på zalmans vf 1000, men har hørt nogle blandet historier om at den ikke passer til.


    hvilke køler skal jeg vælge?

    Jeg har aldrig haft andet end billedrørs skærme. Da jeg i sin tid fik en ps2 var den klar lige ud af kassen til at sætte til mit tv og spille løs.


    Nu er jeg blevet lun på et LCD tv(Samsung 32 LCD-TV LE-32A557) og ps3; jeg har absolut ingen erfaring med nogle af delene.
    Er der noget vigtigt at vide inden man køber sig et LCD tv?
    når jeg har min ps3 og LCD tv og jeg så bare klar med det samme til at gå amok og spille løs?
    er der noget "must have" udstyr til sin ps3/LCD tv som man bare skal have som ikke følger med?


    TV: http://hifipriser.dk/Products/…283&searchArea=&Soegeord=


    Tak.

    Kan ikke installere java fordi java siger der ikke er nok plads. Mit C drev er bare en lille rest på 8mb fra nogle partitioner. Mit windows XP ligger på E drevet. Jeg vil tro problemet er at java VIL installere sig selv på C drevet.


    Hvad kan jeg gøre?

    Kan man få lavet om på sine crosshairs på nogen måde? Sigtet til sniper riflen er ikke for heldigt, ville gerne bare have en "prik"


    tak.

    har intel core2 duo 2,4ghz Abit AW9d max 8800ultra 520w psu x-fi lydkort og så nogle pc-6400 corsair ddr2 ram en 40gb samsung hardisk og 250gb samsung hardisk.





    kan se ifølge det der memtest program der er en fejl på et af mine fire ram moduler. så har fjernet det og køre med 1,5gb ram nu. Prøvede lige hurtigt en omgang Portal men gik pladask ned da jeg klarede en challenge.

    Okay har prøvet at køre et program der heder memtest. Der kom en fejl, den siger min ram er "bad" og jeg bør skifte dem ud. Men tidligere har jeg aldrig haft problemer med min computer så det er lidt underligt

    Alle spil jeg spiller går ned konstant, det er næsten en umuligt at spille mere end en 10minuter halv time. Der kommer aldrig nogle brugbare fejlmeddelelser. Kun windows stardart, hvor man kan vælge at sende fejlen til microsoft eller lade være. Jeg skal ofte genstarte min computer hvis jeg vil have nogle forhåbninger om at spille spillet eller bruge programmet igen.


    Jeg har en core 2 duo 2.4ghz Nvidia 8800ultra. Der er godt med luft gennemstrøm i mit kabinet, så det burde ikke være varme.Har aldrig set min cpu over 39grader.


    Hvad kan jeg gøre!
    Tak.