Indlæg af blodgifte

    Hej.


    Jeg er igang med at installere en H220-X all in one watercooler.


    Jeg er meget i tvivl om hvor kablerne skal side.


    Lige nu har jeg sat et 4pin kabel fra reservoiret over i CH1 på splitteren
    Jeg har tilsluttet splitterens 4pin kabel til motherboardeds CPU FAN


    Jeg har tilsluttet et sata kabel fra resovioret til PSU
    Jeg har tilsluttet et sata kabel fra splitteren til PSU
    Jeg har tilsluttet de to blæsere til splitteren




    Fra selve køleblokken er der et 4pin kabel tilbage, hvor skal det side?
    I reservoir delen er der plads til at tilslutte et kabel, hvad skal der tilsluttes der?



    Manualen er rimlig skidt syntes jeg. Og har ikke kunne finde nogle videoer eller guides til hvordan kablerne skal side.

    Hej.


    Jeg er lige på grænsen til at købe ny computer.


    Jeg er kommet frem til at det skal være en 4790K. Jeg er lidt bekymret over at læse Intel har gjort et mindre godt arbejde med den kølepasta der er på deres 4000 serie.


    Er der nogen der har erfaring med 4790K og om det virkelig er et mærkbart problem?
    Er delidding lige så nemt og sikkert som det ser ud? (barberblads metoden, skruetvinge metoden og hårtøre metoden)
    Giver delidding en mærkbar forskel?


    Hvilke kølepaste bør jeg bruge til delidding?


    Hvilke kølepaste bør jeg bruge til min køler?


    Jeg har kigget på Coollaboratory Liquid Ultra kølepasta, det lyder som om det er en af de bedste både til delidding og til køleblokken.


    En af grundene til jeg gerne vil have ny computer, er at få en der er køligere (og derfor mere stille) end den jeg har nu. Derfor har jeg også kigget på 5820K som jeg kan læse mig til skulle have en bedre kølepasta løsning end 4000 serien.

    Hej jeg har et underligt netværks problem der opstår på tilfældige tidspunkter
    Jeg vil prøve at forklare det så godt jeg kan.


    Jeg har en stationær PC der er kablet til netværket.
    den køre Windows 7 64bit Ultimate edition


    Jeg har en bærbar der er trådløs på netværket
    den køre Windows 8,1



    switchen/Routeren er en Linksys E4200
    Den er tilsluttet til en fiberboks fra min ISP




    Normalt virker alt ting som det skal




    Nogle gange opstår følgende:



    1. jeg tænder for den bærbar computer og kommer på det trådløse netværk uden problemmer
    derefter kommer den stationære PC på netværket(kablet) og så bliver den bærbar smidt af
    det trådløse og kan ikke komme på igen.


    Måden jeg midlertidigt løser dette problem er ved at gå ind i routerens setup og genstarte den med Factory Defaults (som den allerede er)
    jeg trækker netværks kablet ud af den stationære og genstarter den bærbare imens routeren er i gang med at genstarte.
    Så lader jeg den bærbar komme på det trådløse netværk først og derefter den stationære på det kablet.
    Så virker alt igen indtil denne fejl opstår igen tilfældigt.



    2. Den bærbar computer kan ikke komme på også selvom den stationære ikke er på og jeg bruger den ovenstående metode igen til at løse problemet.




    Er der nogen der har en idé om hvad fejlen kan være?

    Jeg må nu konkludere, at GTX 780 ikke kan gøre noget betydeligt for at øge ydelsen på mit gaming system.


    Det kunne havde været sjovt at få testet kortet i en anden computer for at se hvor problemet ligger.



    Jeg har sendt kortet tilbage til forhandleren og der har været ingen problemer med at få mine pengene tilbage.



    Tak for alt hjælpen.

    Det lyder godt nok sært, hvis du kører en syntetisk benchmark(3dmark f.eks.) så burde du se en ret stor forskel i overclock vs ikke overclock - har du prøvet det? :-)


    Dawn of war 2 benchmarken er så rådden, jeg har ihvertfald oplevet kæmpe variation i den både med samme kort og på tværs af forskellige kort, så jeg ved ikke helt hvor anvendelig den er :-)


    Hvorfor er Dawn of War 2 benchmarken rådden? Vi er en del her der spiller Dawn of War. Har kørt en benchmark på rigtig mange forskellige maskiner og der er en god korrelation mellem hardwarens styrke og benchmark resultatet, lige på nær dette tilfælde.




    Jeg er ligeglad med hvad jeg for i 3dmark, jeg vil havde performance i spil.

    Nu er det ikke sådan at du har vsync slået til så den er capped til 60FPS eller sådan noget vel?


    Du skriver at din CPU nemt overclockes til 4GHz? Jeg går ud fra at den kører stock 2.66GHz nu?
    Du kan prøve at overclocke CPU'en, det burde, koblet med grafikkortet, give et betragteligt boost i bla.a. Battlefield 3.


    Dawn of war 2 er jo f.eks. ikke så krævende og burde nærmest kunne køre Ultra detail med dit 5870 :P

    Yeps der er ingen V-sync der driller.


    Ja Dawn of war 2 køre glimrende på mit HD5870, men jeg havde regnet med det ville køre dobbelt så glimrende med mit GTX 780.



    F.eks. I dawn of war 2 med mit HD5870 og 4GHz CPU overclock fik jeg en 80fps Avg i deres performance test. Med mit GTX 780 for jeg 83fps avg. Det er meget skuffende syntes jeg.


    Mine RAM er 1600MHz 7-7-7-20 hvad skal jeg havde I stedet for?


    Hvorfor skal jeg havde windows 8?


    Jeg kører en 1920x1080 opløsning til alt.


    Hvad er det der flaskehalser i en I7 920 frem for den nye haswell? Og jeg har svært ved at tro at den flaske halser så meget at jeg måske kun ser en framerate stigning på 1-5 frames for 5000kr. grafikkort.

    Hej.




    Jeg har lige skiftet mit HD5870 ud med et GTX 780. Jeg havde regnet med et enormt performance boost, men fik et boost på ca. 0-10% i spil. Min idé til hvorfor jeg ikke for noget performance ud af kortet er at jeg har en voldsom flaskehals, men det lyder underligt.




    Et andet gæt er at GTX 780 bruger en UEFI Bios og mit bundkort bruger en Award Phoenix Bios




    Alt ser ud til at køre udmærket, kortet køre med en flot lav temperatur. Ingen underlige stutters eller nogle artifacts i skærm billedet.






    Inden jeg returnerer kortet ville jeg lige høre om der var nogen der havde en løsning eller et svar på problemet.








    Mit system er således




    EVGA GTX 780 Super Clocked ACX (320.11 og 320.18 drivere har jeg prøvet)


    DFI Lanparty ut x58- t3eh8 Motherboard


    I7 920 (OverClockes nemt til 4GHz)


    6GB Corsair RAM (1600MHz / PC 12800)


    1000 Watt Cougar Strømforsyning (Bronze mærket)




    Windows 7 64Bit






    De spil jeg har testet er




    Dawn of War 2


    Napoleon Total War


    Hawken


    Armed Assault 3


    Chivalry: Medival Warfare


    Battlefield 3




    MSI Afterburner siger at der bliver brugt 90-99% GPU under load.

    Hej.




    Jeg har lige skiftet mit HD5870 ud med et GTX 780. Jeg havde regnet med et enormt performance boost, men fik et boost på ca. 0-10% i spil. Min idé til hvorfor jeg ikke for noget performance ud af kortet er at jeg har en voldsom flaskehals, men det lyder underligt.




    Et andet gæt er at GTX 780 bruger en UEFI Bios og mit bundkort bruger en Award Phoenix Bios




    Alt ser ud til at køre udmærket, kortet køre med en flot lav temperatur. Ingen underlige stutters eller nogle artifacts i skærmbilledet.






    Inden jeg returnerer kortet ville jeg lige høre om der var nogen der havde en løsning eller et svar på problemet.








    Mit system er således




    EVGA GTX 780 Super Clocked ACX (320.11 og 320.18 drivere har jeg prøvet)


    DFI Lanparty ut x58- t3eh8 Motherboard


    I7 920 (OverClockes nemt til 4GHz)


    6GB Corsair RAM


    1000 Watt Cougar Strømforsyning (Bronze mærket)




    Windows 7 64Bit






    De spil jeg har testet er




    Dawn of War 2


    Napoleon Total War


    Hawken


    Armed Assault 3


    Chivalry: Medival Warfare


    Battlefield 3






    MSI Afterburner siger at der bliver brugt 90-99% GPU under load.

    Hej.
    Jeg har fået en Asus USB-BT211 Bluetooth dongle.
    Når jeg sætter den i min computer kan jeg se windows finder noget og installere nogle dirvere. Men bluetooth enheden kan ikke findet
    Så har jeg prøvet at installere Asus egne drivere men de siger bare at de ikke kan finde nogen Bluetooth enhed.
    Hvad gør jeg galt?
    (USB-BT211 v2.1+EDR Bluetooth Dongle) (FAST EASY STABLE)
    (Ingen andre Bluetooth enheder i huset)
    USB 2.0 porte
    Windows 7 64bit Ultimate.
    EDIT: Der manglede en Utility CD med et BlueTooth program. Har nu fået fat på sådan en CD og det virker nu.




    Jeg har Windows 7 Ultimate.
    Det er underligt, der er nogle ting der er stoppet i MSCONFIG og kan ikke aktivere dem.




    EDIT:


    Jeg tror jeg har fundet fejlen nu. Jeg er inficeret med CONSRV.DLL


    Prøver at få den fjernet og ser hvad der sker.


    EDIT2:


    Har ikke rigtig kunne komme af med CONSRV.DLL


    Men fandt langt om længe et program der ser ud til at havde pacificeret den.


    "ComboFix"


    CONSRV.DLL er der endnu, men den er vidst blevet fjernet fra registreringsdatabasen og det ser nu ud til at jeg kan dele ting.

    Heller ikke via avanceret? Kører servicen netværks og fil deling?


    Sendt fra min HTC Desire med Tapatalk2


    Når jeg gør det for jeg bare en mere advanceret fejlmeddelse : )
    "Der opstod en fejl under deling af "mappe navn" . Der er ikke flere slutpunkter til rådighed fra slutpunkts-mappernen.
    Den delte ressource blev ikke oprettet."

    Der var ATI HD4870 i maskinen før.


    Jeg har formateret harddisken så den er ren.
    Jeg har prøvet de nyeste Nvidia drivere, der fik jeg pink screen of death på youtube.
    Jeg prøvede nogle ældre drivere så fungerede youtube.
    Men jeg får utrolig dårlig performance I spil og windows køre også sluggish.

    Hej.



    Har en computer hvor jeg har set et GTX 560 TI grafikkort i.


    Efter det nye kort kom i køre alt virkelig dårligt.


    Windows XP 64 bit


    2 Harddiske


    DVD drev


    Intel core 2 duo


    Strømforsyning: ZM600-HP


    http://www.zalman.com/eng/product/Product_Read.asp?idx=196


    Er det strømforsyningen der ikke er fin nok?



    Jeg har haft pink screens of death.


    Windows og div. spil køre rigtig skidt med det nye kort i.


    Jeg har hentet de nyeste drivers fra NVIDIA


    Nyeste motherboard drivers


    Nyinstalleret windows.



    Hvad kan problemet være?