Indlæg af Defoss

    LOL, hoppede også på slik din albue testen. Det lykkedes rent faktisk. Hvis man er lidt smidig, tager man den en arm om bag hovedt og trækker albuen næsten helt ned mod den mosdsatte skuldre. Herefter drejes hovedt mod selvsamme skuldre, og der kan slikkes :T Ok, kræver måske man er hypermobil :crazyeyes:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af X-Man
    JEg så allerede billeder af det inden andre gjorde, da jeg engang sad og skrev sammen med ham over MSN

    Aiiiiiiiiiiiii hvor er du altså bare heldig. Du er min gud nu, falder på knæ, men er i tvivl om hvor i verden Vamdruk :drink: ligger, så ved ikke hvilken retning jeg skal ligge mit bedetæppe :P


    Helt ærligt, alle dine ? er jo fakta oplysninger, hvordan de skulle blive subjektive, fatter jeg ikke. Den der med at du vil tage brugerne med på råd holder jo ikke, når det kun drejer sig om fakta. Så mon ikke det blot er fordi du bagefter, når din test bliver kritiseret, kan påstå at det er brugerne selv der har svaret :T


    Som det tidligere er blevet sagt i denne tråd, så kan du kun få en objektiv vurdering hvis du lader nogle førstegangs bruger bedømme det. Og her skal de selvfølgelig ikke bedømme fakta, men derimod hvordan det opleves at bruge de forskellige funktioner, og hvordan de oplever forummets generelle tilgænglighed (brugervendligheds niveau), og hvor let/svært det er at få den information/hjælp der søges. :boxed:

    Er lige ved at isætte et resever grafikkort. Et radeon 8500 (ja tusse gammelt). Hvilken driver tror i fungere bedst til dette kort :))

    Aiiii ikke skod :)) men nok ikke det nemmeste at gå til. Er nu ret sikker på at dit eksempel er lavet i lige netop 3d studie max. Forstår helle ikke det hakker på din maskine, den skulle da være rigligt til at trække det. Måske en skod kopi du har :T

    Quote

    Originally posted by The_Unforgiven
    Man kan da ikke have ADSL uden fastnet tlf.



    The_Unforgiven


    Jo mener bestemt, man kan få det hos Cybercity. Ellers er der jo også mulighed for weebspeed via TDC kabel tv :P

    Nu er der jo ligesom ikke andre konkurrenter. :T Ej sorry, mener du har ret, men de har jo før været på kant med loven før. :boxed:

    Han har været der i næsten 50 år, er din chef og tjener 20 k mindre om måneden end en grønskolling.


    Ærligt talt, så er der sgu da også noget galt. Ikke at det giver grund til at fyre nogen, men det lyder sgu sygt. :T

    Øh nej siger mig ikke rigtig noget. men hvis jeg støder på det skal jeg nok sige til :)) hvilke versioner snakker vi om. Har selv version 6 nu, men der er den så vidt jeg ved ikke. Er det i en tutorials, eller blot i nogle af de eksmpler som følger med.

    Quote

    Originally posted by PSK
    Hey :)


    tænkte på om der er nogen af jer der har nogle tutorials som i ville anbefale til det program ? kunne nemlig godt selv tænke mig at begynde at rode med det, men har bare ikke haft tiden. men ville være nice hvis i havde nogen at anbefale frem for andre :)


    Ja, de tutorials der følger med dækker det meste, og er nok noget af det bedste der findes. Her kan du komme igang som nybegynder, men der findes også ganske avancerede tutorials. Ellers må du jo ud og led på diverse netsteder.
    f.eks.
    http://www.3dmaxer.dk/default.asp


    http://www.3dcafe.com/asp/default.asp

    Quote

    Originally posted by VDK


    Ja det var mig der udtalte det, og det var på baggrund af energiomsætningen eller strømforbruget om man vil. Jeg er ikke ekspert, men vil tro der er mere fremtid i TFT tv, da de har et lille strømforbrug. Ulempen ved TFT er så bare det er enormt svært og chancen er lille for at kunne lave store skærme uden for mange pixel fejl.


    Ja, som jeg har forstået det, er plasnmaskærme noget der vil forsvinde igen, mendmindre vi snakker om rigtig store skærme. De er for dyre at producere, iforhold til de faldende produktionspriser på tft skærme. Iøvrigt brænder billedet på plasma skærme også fast, lige som på de gamle computerskærme. Derfor er det indrettet således art billede hele tiden rykker sig lidt, så dette ikke sker. Det kan man selvfølgelig sagtens vænne sig til, men det giver en korter levetid. Men så kan man argumenter at der jo hele tiden sker noget på en fjernsynsskærm så billede kan umuligt brænde fast. Det er jo korrekt, men de små logo'er som alle stationer jo efterhånden har, de har hele tiden samme placering så de brænder fast hvis billede ikke hele tiden rykkede sig. Og hvis man lige glemmer at slukke når der ikke sendes, ja så kan det jo hurtigt gå galt med pausebillede.


    Så selv om de har bedre billedekvalitet, så hedder fremtiden nok TFT fjersynsskærme, eller noget helt andet og nyt. :))