Logitech Control @ Winamp 5.1

  • Jeg har brugt Winamp 5.1 i det stykke tid nu, fordi jeg ikke kunne skifte sang med mit LogiTech tastatur uden af WMP poppede op, som var extremt irriterende når man gamer.. Også nu har jeg brugt Winamp 5.1 i godt 3 uger også nu kan ikke jeg styre sangene mere!


    Volume Knappen , Media, mute knappen og alle der andre skøre ting virker.. Men >>| og |<< og play/pause og stop virker ikk!


    Så jeg prøvede at geninstallere mine Logitech Tastatur driver (cd'en jeg fik med).. Men den gider endnu ikk?? :boxed:



    Any that can help? :boxed:

  • hmmm kender ikke til problemet selv, men har du prøvet at hente en nyere driver på logitech's HP. Kan jo ikke skade at prøve. :))

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick


  • Quote

    Originally posted by Defoss
    hmmm kender ikke til problemet selv, men har du prøvet at hente en nyere driver på logitech's HP. Kan jo ikke skade at prøve. :))


    LOL!, Selvom man går ind på http://www.Logitech.DK skal man lige vælge sin nationalitet.. men er igang med at hente dem.. så må jeg lige se om det funker'

  • det er jo det vi alle er her for :)) Hjælpe og blive hjulpet :dance:

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick


  • Har så det problem, at pause ikke virker som den skal. Sådan har den vidst altid været. Uanset winamp eller driver, men når man trykker pause starter sangen forfra ..


    Anyway, ang. når du besøger logitech.dk , så er det noget standard halløj, som altid kommer første gang du er inde på den. Det er en cookie, næste gang du skriver logitech.com går den også ind på .dk ;)