Indlæg af Nuller-Joe

    Hey


    Jeg har en iphone 4, som er jailbreaket, og derved har jeg fået fyldt den godt op med tweaks, apps og andre gode sager.
    Problemet er bare at jeg syntes den er begyndt at sluge ret meget strøm og for den sags skyld blive langsom (Hvilket cydia må være skyld i)


    Hvis jeg gendanner min telefon gendanner den også diverse filer fra cydia og apps fra cydia. Dem vil jeg helt af med.


    Så for at få det helt klart:


    Jeg vil gendanne min iPhone fuldstændigt, helt fra ny.. Men men men, samtidigt vil jeg gerne beholde mine sms'er og noter som det eneste.
    Hvordan kan jeg gøre dette?


    Nuller

    Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Nuller-Joe: Ja - det er der faktisk. Det har med at gøre hvordan stikkene er koblet op på hardwaren der kører dem. Realtek har så valgt at bygge deres lydsystemer sådan at output/input kan ændres, men dette betyder ikke at du "bare" kan gøre det på ethvert system - det kræver at det er bygget til formålet.


    Og nej ikke just - Det USB-Lydkort Ebo linker til, er et alternativ til de splitter stik de andre i tråden har foreslået. Du får réelt set en udgang og en indgang mere - men på et andet lydkort.
    :cheers:


    Men hvis jeg får et lydkort mere har jeg jo også mulighed for fx. i musik programmer at sætte det ene lydkort til at spille noget og det andet lydkort til at spille noget andet

    Men jeg synes bare at jeg har set på samtlige stationære også med realtek, hvor man kan bestemme hvad udgangen skal bruges som når man indsætter et stik..
    Rent teknisk er der så forskel på de 2 huller eller er det hele software?


    Som sagt ville jeg gerne have 2 individuelle lydudgange.. Fx. så jeg kan spille 2 forskellige sange, en i den ene udgang og en i den anden..


    Er der ellers noget småt usb med indbygget lydkort der gør denne ønsket funktion?

    Hey


    Jeg har en bærbar med realtek lydkort.


    Jeg har 1 lyd ud og 1 lyd ind... Er der nogen mulighed for på nogen måde at få min lyd-ind (mic) indgangen til at virke som lyd-ud?.. Så jeg altså har 2 individuelle lyd udgange?


    Tak

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Julepalme
    du kan bare bruge minijack til phonokabler.


    Du skal vel alligevel investere i kabler.. så om det er minijack til minijack eller minijack til phono er jo ligegyldigt :)


    Ja kom jeg også lige i tanke om, så køber bare en lille bunke minijack-phono :)

    Hey Tweak


    Jeg står i den situation at jeg har et par højtalere som jeg bruger i flere forbindelser. Jeg bruger dem blandt andet til mit tv (LED=Tybd skærm=dårligt bass), min computer og min laptop.
    Men jeg er træt af at jeg altid skal ned på gulvet og rode rundt for at rode rundt bag ved min skærm osv. så tænkte på om det ikke var en slagt kontroller hvor jeg har stik fra alle 3 ting siddene i, og så er der bare 3 knapper til at styre hvilken enhed der skal spilles fra


    Findes dette?


    Nuller

    Quote

    Oprindeligt indlæg af FonZi
    Nogen som kan anbefale et godt program der fjerner alle reklamer i IE8 ? :) Jeg bruger selv firefox så aner derfor intet om plugins osv til IE..


    Har kigget på det der InPrivate filtering der std. er i IE8 og hentet nogle filer man kan importere i deri for at blokere reklamer, men det virker vist ikke rigtigt, så skal have noget 3. part eller plugin eller sådan noget..


    Nu du alligevel er hos dem, så giv dem lige IE 9 ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af zweb.dk
    jeg ved hvordan man kan chate over den 8o


    hehe men man skal ikke have firewall ellers virker det ikke :baby:


    I windows 7?,
    For de har jo fjernet "net send" commanden, og erstattet med msg, som jeg ikke rigtigt kan få til at virke ordenligt...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikethk
    Jeg bruger IE fordi der stadig er mange applikationer som ikke kører i andre browsere. IE er stadig den browser der understøtter mest og jeg støder på det så ofte at jeg valgte at skifte fra chrome til IE.


    Har stadig begge installeret, men bruger IE af denne grund.


    Jeg har ikke været ude for at FF eller chrome ikke understøtter, hvad nogle hjemmeside kræver.


    Hvad for nogle applikationer tænker du mere specifikt på?