Indlæg af Nuller-Joe

    Hej allesammen


    Jeg havde forleden dag brug for et ad hoc netværk, men til min store skuffelse fandt jeg ud af at, det ikke mere er lige til på windows 8.
    Jeg har derfor lavede en lille bat fil til oprettelse af Ad Hoc netværk på windows 8, og tænkte jeg lige ville dele den med andre frustrerede windows 8 brugere :)


    I skal være velkommende til at melde tilbage med fejl eller andre rettelser/forbedringer :)


    Nuller-Joe

    Hmm er ikke sikker, syntes spørgsmålet fremgår for lidt detaljeret, men sådan er en gåde vel..


    Hvis de ialt har 25 år, og vi ved moren har 2 år tilbage, så lad os starte med at trække dem fra:


    25-2 =23


    Ydermere ved vi at mindst 1 af kattene har 3 liv tilbage og mindst 1, 5 liv:


    23-3-5 = 15


    Herfra fremgår det ikke om nogle af killingerne har mistet bare 1,2,3,5,7,8 liv, men så vidt teksten fremgår kan de kun have mistet enten 6 eller 4 liv?
    Så hvis det er tilfældet gælder det jo bare om at finde en kombination af killinger med 3 liv tilbage og killinger med 5 liv tilbage, altså:
    3x killinger med 5 liv tilbage + de andre vi regnede fra til at starte med
    5x killigner med 3 liv tilgage + de andre vi regnede fra til at starte med


    Altså kan det ikke med sikkerhed bestemmes hvor mange killinger der er

    Hej Tweak


    Først og fremmest vil jeg slå helt fast at jeg på ingen måde er interesseret i at lære at "hacke", jeg er mere bare nysgerrig efter hvordan det overhoved kan lade sig gøre?


    Det skyldes at min Origin Account blev hacket igår, der er dog intet sket, ringede til EA idag, og fik ændret mailen og koden tilbage til mit eget.


    Men mit spørgsmål er, HVORDAN??


    Hvordan kan det lade sig gøre?, jeg har på intet tidspunkt nævnt hverken min mail eller kode over for nogle. Jeg kunne se at han på Origin havde ændre mit navn til bacard583, så jeg lavede lige en lille søgning og fandt frem til en dreng på ca. 15 år fra Rusland. Igen, HVORDAN i al verden har han nogle sinde fundet frem til lige MIN mail og MIT password? Forstår slet ikke den del af IT, og hvordan det kan lade sig gøre. Derfor håbede jeg at nogle af jer måske havde mere styr på den verden, og kan forklare HVORDAN?!


    Ydermere vil jeg sige at jeg ikke har rørt Origin siden BF3 udkom, så selv hvis jeg har haft en keylogger eller andet spændene på min computer, har jeg ikke været logget ind. (ved mindre selvføgelig han har haft min kodeord lige siden BF3 udkom, men først nu gjorde noget ved det)


    Nuller-Joe

    Uden nogen tvivl:
    http://www.edbpriser.dk/baerba…u310-4375-id-7033861.aspx


    En af mine venner har selv lige købt den.. Den er skide lækker, samme design som macbook pro, bare tynder. lækkert materiale, og ved normal brug (mellem brightness, et word og internet åben) ligger på 5-6 timer batteri


    EDIT:


    Den findes også i en lyserød model som er lidt hurtigere, men hvis farven ikke er hende så tag den sølv :)
    http://www.edbpriser.dk/baerba…u310-4375-id-7039800.aspx

    yup det er den nye nye youtube :| synes også selv der mangle nogle ting som kun at se hvad dem du er subbe til


    Den funktion har jeg faktisk fundet, hvis du kigger på mit billed fra før, så nede i venstre hjørne under manage er der noget tekst der bare hedder "subscriptions", tryk på teksten og du kan se dem alle :)

    Hey Tweak


    Efter den nye youtube design opdatering kan jeg simpelthen ikke finde frem til hvor jeg kan se alle de video jeg har sat som favoritter.


    Det er nok højst sandsynligt mig der er helt blind, men har ledt og ledt og kan ikke finde knappen, eller stedet.


    Kan i hjælpe mig?


    Nuller

    Har lavet en firmware opdatering uden held.
    Har samtidigt prøvet alle tal fra 0-9 samt bogstaver fra A-G også uden held.
    Men jeg må gøre et eller andet forkert siden at shareport kan finde drevet på samme computer.
    Det er svært at finde andre på nettet med samme problemer, men har støvet nogle få tråde på andre fora op.
    Har prøvet hvad de siger også uden held, men hvis i kan bruge det til at identificere hvas usb porten hedder er linksne her:
    http://forums.dlink.com/index.php?topic=50634.0
    http://forums.dlink.com/index.php?topic=49158.0 -- den finder ingen hdd når man trykker på browse :O
    http://mgrego2.com/blog/2010/08/19/updates/ -- her bruger han noget helt andet end storage?


    Har også set folk snakke om USB(XX) og SD(xx) istedet for Storage(xx)


    Men der må da være en måde at finde ud af hvad porten hedder?. Hvis jeg nu connecter gennem shareport, kan jeg så ikke et sted se hvad porten hedder på det nye tilsluttet usb?. Har kigget hele device manager igennem for det usb som bliver connectet, men har ikke kunne finde spor på hvad porten hedder..

    Har godt kigget på open-wrt og dd-wrt som begge har lavet custom firmware til dir-825, men har ikke rigtigt problemer med routeren ud over lige det her, så tror ikke jeg vil rode mig ud i det indtil videre.


    Men har du nogle ide om hvordan man finder ud af hvad dlink kalder drevene, for som der står skifter det lidt engang imellem. Har også læst om folk som skulle bruge Storage(B1) og (A1) og (B2) osv.

    Hej


    Jeg har en D-link dir-825 som router, hvor der er mulighed for at tilslutte 1 usb. Tænkte det ville være smart bare at sætte min eksterne HDD til, så hele huset kan bruge den til back-up / lagrings mulighed.
    Jeg er dog stødt ind i et problem, da d-links software SharePort ikke fungere super godt. Har prøvet samtlige versioner, 1.5 1.7, 3.0, 3.1, 4.0, 4.1, men intet ser ud til at virker ordenligt.
    Jeg så dog denne guide hvor man kan tilgå harddisken uden d-links software http://forums.dlink.com/index.php?topic=46133.0 men har stadig problemer med denne guide, da jeg ikke er helt sikker på hvad jeg skal indsætter på "Storage(B0)" plads.
    Nogle der kan hjælpe mig lidt på vej mht Storage(B0)?


    EDIT: Det skal lige siges at jeg ved at harddisken er igennem routeren da SharePort 1.7 virker på "kablet" computere, det er kun dem der er på trådløst netværk hvor SharePort ikke virker, derfor jeg søger denne løsning.


    Nuller

    Hej tweak


    Jeg skal bruge et headset til min telefon som IKKE er in-ear. Altså et headset i bedste forstand, men jeg har et krav: Der skal være mikrofon i. Har kigget lidt, men synes ikke at kunne finde noget headset inkl. mikrofon "samlet" i et minijack stick. Altså skal stikket ikke være splittet i et lyd- og mikrofon minijack .


    Kan i anbefale noget?


    Nuller-Joe

    g500 eller noget Steelseries, sensai eller xai :)


    Jeg har dog ladet mig fortælle at xai og g500 har den samme sensor, så tag den mus der ser ud til at ligge bedst i hånden.
    G500 gjorde for mit vedkommende