Indlæg af amador

    Først! Sælger du eller vil du købe? Sæt et S: eller K: foran i topiccets navn.
    Opstil det meget pænere. Så det er mere overskueligt! Hvad er dit HBO? Hvor gammelt er det? Har du kvitteringer? Hvorfor sælger du? Hvor befinder tingene sig henne? Sælger du i løse dele er helst samlet?

    Jeg har altid brugt Bitlord siden jeg begyndte, og jeg syntes det kører perfekt. Eneste trælse ved det er man kun kan indsætte 3 to**ents ad gangen ind i programmet.

    Nu har tråden kørt i 1 dag. Og det ser ikke ud somom der er flere interesserede.


    Jeg har sendt en PM til Dancer , Cybergod , og Penta50


    Mus + Mobo + CPU er nu solgt!


    Der er stadig en CPU-køler til salg!

    Quote

    Originally posted by Dylmer
    Hurtig respons.... :D


    Angelus: Hvor meget regner du med at få for den og hvor i landet er det...?? Evt. pic...???


    Amador: Det lød meget lækkert indtil: har en del voldsomme ridser... ;( Ville da gerne have noget som ser ok ud.... Men det skader vel ikk lige at se lidt billeder...


    Jeg tager lige nogle billeder. Ridserne er ikke nogle der kan ses fra 2m afstand og medmindre man kigger efter dem. Men de er lange:P

    Quote

    Originally posted by Weidemann
    Skal der ske mere, eller skal jeg købe min iPod på AppleStore? ;)


    Nej der er åbenbart ikke andre interresserede. Så Jeg lukker tråden! :D
    You've Got pm!

    Jeg har et brugt Antec Plusview II liggende, meget stort kabinet, nice airflow, har en del voldsomme ridser men medmindre man leder efter en skøndhedsdronning er det til at overkomme. Der ryger 2 ekstra kølere med. Og en 60gb maxtor fordi den sidder fast i en af harddisk skufferne :D


    Kan godt smække nogle billeder op senere på aftenen hvis du er interesseret. Du får den billigt da jeg ikke bruger den og den kun fylder :D

    Quote

    Originally posted by Dylmer
    Larmer cpu-køleren eller er den meget støjsvag og hvor stor cpu kan den tage op til...???


    Jeg vil ikke sige den larmer meget, men den er heller ikke støjsvag. Den larmer vel "normalt" :D, altså en lille smule. Jeg kan huske den kunne køle min CPU på 3000 ned til ca. 51 grader så ville tror den max kan køle en 3500+, men har ikke rigtig nogen anelse.

    Quote

    Originally posted by Bugster
    kunne du være intresseret i at bytte med noget eller kun rent salg.?


    Tjoh, det kommer jo an på hvad du vil bytte med! :D , men det skulle være heldigt hvis du havde noget jeg ville have for at sige det pænt.
    Jeg foretrækker rent salg!

    Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Hvordan er standen på den mus?


    Den er helt ny, i uåbnet stand. Jeg har vundet den i en konkurrence, så jeg har ikke kvittering på den men kan hvis den sku gå i stykker kontakte dem der afholdte konkurrence også finder vi ud af noget! :D

    Alt er blevet solgt! hurra.


    Jeg sælger da jeg for nyligt har opdateret mit system et Asus A8V Deluxe bundkort, og en AMD64 +3000 socket939 Winchester processor.


    De er begge i original emballage. Dvs. til bundkortet hører ALT til, div. kabler, driver CD-er osv. Og til processoren hører den en standard cpu-køler til, da den blev købt "In a Box".


    Jeg har også en Razer Diamondback Salamander Red mus, og en NorthQ NQ-3312BLA cpu køler liggende.


    Jeg har ikke kvittering på nogle af tingene.


    Begge ting befinder sig i Aabenraa og jeg er villig til at levere dem til din dør så længe det er indenfor Sønderjyllands grænser :D.


    HBO : Byd da bare! Jeg er villig til at give dem billigt da jeg ikke gider have det liggende mere.



    Jeg gør det lidt klart for alle : Alle kan bare byde det de vil gi for de forskellige ting, og så længe det er et bud som gør at jeg bare har 5kr overskud efter jeg har betalt porto osv. Så får vedkommende der har budt varen!. Jeg SKAL bare væk med det her stas. Så bare byd! :cheers: Tingene ryger til dem der vil betale mest! :D
    Bedste bud indtil videre!: (sidste opdateret d.30.01.07)



    150kr for musen af Cybergod
    300kr for cpu+mobo+cpukøler af Penta50
    450kr for cpu+mobo!! af Dancer


    Den største rids er i toppen ved siden af hold knappen som er ca. 1mm i længde. Også er der nogle få meget meget små nogle på bagsiden i bunden. Det lyder som meget men når du får den i hånden er jeg sikker på du kan overkomme dem! :D

    Hejsa!
    Jeg sælger min lækre Ipod Nano på 8gb, kun fordi jeg ikke rigtig bruger den længere. Jeg forbeholder mig retten til alt.


    Jeg har original emballage, original høretelefoner. Der følger usb-stik med så den kan smækkes til computer. 6 Sokker til Ipod'en i forskellige farver. Og en kvittering fra Fona. :D


    Den har et par ridser da jeg 1 gang har tabt den på havefliserne. Men indmaddet virker perfekt og lyden er perfekt!. På billederne ligner det at den er affarvet, men det er bare håndsved, den er 100% pure black bortset fra ridserne hvor det sorte er slidt af :(


    Billeder :
    http://www.amador.dk/Ipodnano8gbPic1.jpg
    http://www.amador.dk/Ipodnano8gbPic2.jpg
    http://www.amador.dk/Ipodnano8gbPic3.jpg
    http://www.amador.dk/Ipodnano8gbPic4.jpg
    http://www.amador.dk/Ipodnano8gbPic5.jpg
    http://www.amador.dk/Ipodnano8gbPic6.jpg


    Højeste bud At The Moment :
    1500,-


    Den befinder sig i Aabenraa i Sønderjylland og jeg leverer den gerne til din adresse så længe det er inde for Sønderjyllands grænser :D


    Yderligere tekniske specifikationer : Apple's site omkring Ipod Nano 8gb


    edit :


    Jeg bytter ikke til andet end kontanter! :D

    Jeg sælger en masse små ting der har ligget på hylderne.
    HBO er 100kr pr. ting. Tingene befinder sig i Aabenraa i Sønderjylland.
    Der er ingen speciel dato til hvornår tråden lukkes.
    Jeg forbeholder mig retten til alt.


    -
    Kabinet
    Antec Plusview II
    Fejl : Har mange ridser. USB i fronten er skubbet ind men kan stadig bruges. En 60gb Maxtor sidder fast i en af harddiskboksene.
    Kvittering : Haves.
    HBO: 100kr
    Højeste bud indtil videre : x (af x)
    -



    -
    Mus
    Logitech MX310
    Fejl : fejler intet men er brugt.
    Kvittering : Haves ikke.
    HBO : 100kr
    Højeste bud indtil videre : x (af x)
    -



    -
    Strømforsyning/PSU
    SHGComputers PSU 400W
    Fejl : Ingen, virker perfekt.
    Kvittering : Haves.
    HBO : 100kr
    Højeste bud indtil videre : x (af x)
    -



    -
    Mus
    Razer Diamondback Salamander Red (rød lys :D)
    Den er i original emballage er aldrig åbnet/aldrig brugt. Split ny!
    Fejl : Ingen
    Kvittering : Har jeg ikke på mig da den er vundet, men hvis der er problemer med den kontakter jeg gerne på dine vegne konkurrence afholderne så vi kan finde en løsning.
    HBO : 100kr
    Højeste bud indtil videre : x (af x)
    -



    -
    CPU/Processor køler
    NorthQ NQ-3312BLA
    Den er i original emballage er aldrig åbnet/aldrig brugt. Split ny!
    Fejl : Ingen
    Kvittering : Har jeg ikke på mig da den er vundet, men hvis der er problemer med den kontakter jeg gerne på dine vegne konkurrence afholderne så vi kan finde en løsning.
    HBO : 100kr
    Højeste bud indtil videre : x (af x)
    -



    -
    CD-rom drev
    LG 52x speed
    Fejl : Ingen
    Kvittering : Haves ikke.
    HBO : 100kr
    Højeste bud indtil videre : x (af x)
    -



    -
    DVD-rom drev
    HITACHI 16x speed
    Fejl : Ingen
    Kvittering : Haves ikke.
    HBO : 100kr
    Højeste bud indtil videre : x (af x)
    -



    -
    CD-rom drev
    Har ikke sådan en skuffe der kommer ud, men bare sådan et hul som man stikker CD'en også læser den. Ikke et mod eller noget men efter producentens egen vilje.
    Pioneer 36x speed
    Fejl : Ingen
    Kvittering : Haves ikke.
    HBO : 100kr
    Højeste bud indtil videre : x (af x)
    -

    Jeg har købt mig en brugt Shuttle SN95G5, og har succesfuldt installeret Windows Xp Pro på den og den skulle på papiret være kørende. Men da den er brugt har jeg ikke fået nogle CD'er med. Og ved ikke hvordan jeg skal installere netværksdriver?


    Der er nogle på shuttle.com's hjemmeside. Og jeg har prøvet alle, til både v2 og v3, men efter jeg har kørt installationsfilen, og genstartet har den stadig ikke kunne lave et "LAN-forbindelse" ikon til mig under netværksforbindelser.


    Det virker somom at den ikke har fundet mit netværkskort endnu, da jeg kun har 1394-forbindelse under netværksforbindelser. Og jeg kan ikke finde mit netværkskort nogle steder under enhedshåndtering!..


    Er der noget jeg skal ordne inde i BIOS?, kan jeg ikke på en måde finde ud af hvilken netværksdriver der er på den CD man får med i kassen?


    Jeg er på bar bund. Hjælp.