Indlæg af mesterbob

    Ønsker vurdering/Bud på min computer hvis der er nogen der er interesserede:


    I7-3770 (Med cooler master Hyper 212 køler)
    16GB Ram
    250 GB SSD Samsung Evo 840
    WD 750 gb harddisk
    GTX770
    Sider på et Gigabyte Z77-DS3H Motherboard i et Fractal Design Define R4 kabinet


    kan sælges uden kabinet hvis i har jeres eget i hellere vil bruge.


    Skriv hvis der er noget i vil vide, eller hvis i er interesserede.


    på forhånd tak

    tak for input..


    jeg er helt enig i at det er super vigtigt med høj Hz.. Jeg har lige nu en Benq XL2411 som kører 120Hz og det gav sindsygt meget i forhold til 60 Hz på min gamle skærm.
    Den laver dog stadig screentearing, og det kunne jeg godt tænke mig at minimere.
    Så som minimum vil jeg have en skærm der kører 120 Hz (de nyeste kører vidst 144 nu), men det er mere det der med om man skulle kigge på g-sync skærm eller på nyt grafikkort.


    Mit problem er mere at de nye skærme har højere opløsning, og det kunne godt få indflydelse på mit lidt ældre kort og om det kan følge med.


    Altså når jeg skriver det kan jeg næsten godt selv se at det nok mest er g-sync skærmen jeg hælder til, men det var også mest om der var nogle der havde nogle erfaringer som sagde "andet".

    Jeg er lidt i et dilemma..


    jeg spiller Cs source og Cs go, de er ikke så krævende for mit nuværende gtx770 kort, jeg har dog ikke alt på maks.
    jeg kunne dog godt tænke mig lidt bedre ydelse og måske en større skærm, men er lidt i tvivl om hvad der vil give mig mest.


    Skal jeg beholde mit gtx og købe en 27" g-sync skærm, eller skal jeg købe en 27" skærm uden g-sync og så bruge resten på et gtx1070?


    Jeg spiller vitterligt ikke andet end de to spil, og det er ikke fordi der ikke kan komme et nyt graffikkort i fremtiden hvis jeg skulle finde på at spille noget andet og der skulle blive behov, men lige nu er der ikke råd til det hele, så skal vælge nyt graffikkort eller g-sync skærm.


    er der nogen derude med g-sync som har noget erfaring omkring det og kan sige om de syntes det er den vej man bør gå eller er et bedre grafikkort bedre?


    på forhånd tak

    Den står i Hedehusene, ved roskilde...


    Jeg kan gå ned i 1750, hvis den kan blive hentet ASAP, dvs i aften f.eks., men jeg sælger den ikke for 1500..

    den er købt indenfor sidste halvår, og der er selvfølgelig kvittering med til den. jeg kan lige finde kvitteringen så jeg kan se præcist hvornår den er købt.


    angående hvor meget den er brugt, altså jeg har brugt den jævnligt, men ikke hver dag. et timetal tror jeg ikke jeg lige kan give.

    må desværre se mig nødsadiget til at sælge min, ellers ret nye, BenQ XL2420t gamer skærm.


    super lækker skærm med 120hz og alskens lækkerier sælges for 2000,-


    står i 2640 hedehusene

    hehe, nej jeg kørte med 6x2gb, men mit nye bundkort har "kun" 4 slots.
    alternativt kan jeg sælge med de 6x2gb, hvis prisen er rigtig for det hele.


    jeg ved faktisk ikke hvad et bundkort shield er, men hvis jeg skal gætte så må det være det bagstykke som sidder bag på den ved stikkene, altså som sidder i kabinettet? hvis det er det, så ja, det har jeg.
    jeg har ingen kasse, kvittering kan findes, men flyttede for nogle måneder siden og jeg er ikke verdens største ordensmenneske hvad angår papirer, men der er ikke mere garanti på, det blev købt da tingene var sprit nye på markedet.


    jeg har som sådan ikke nogen mindstepris, men kom evt med et bud, så kigger vi på det.


    og jeg er hjemme det meste af dagen i morgen, så der skulle være mulighed for at komme forbi og hente det.

    Hej Med jer


    Jeg har et splinter nyt 32" fjernsyn som jeg desværre ikke kan bruge. Det drejer sig om et Samsung UE32es6305.
    Fjernsynet er kun lige pakket op og er ikke brugt mere end en times tid.


    Det er dette fjernsyn:


    http://www.elgiganten.dk/produ…d-led-smart-tv-ue32es6305


    Fjernsynet er en "ombytter" af en forsikring vi købte på et fjernsyn i elgiganten fordi vores fjernsyn gik i stykker og ikke kunne laves. Så fik vi dette nye og lækre fjernsyn i stedet. Dette tv har dog desværre ikke Dual tuner PIP som vores gamle havde, da det ikke bliver lavet mere i denne prisklasse og det bruger vi meget. så vi vil sælge dette og købe et der har Dual tuner PIP i stedet.


    Byd byd byd
    HBO 4000,-


    "forbeholder mig retten til ikke at sælge bla bla bla".

    Hej igen, ja så faldt jeg sørme over lidt af samme problemer som jeg selv har... har ikke læst det igennem, men det virker som en generel fejl i den nyeste driver og Nvidia er på sagen....


    En anden ting jeg var ude for var nemlig at da jeg sad og så en youtube film, så blev skræmen pink og computeren genstartede, men det var lige da jeg havde geninstalleret windows, så tænkte bare at der manglede en opdateringe eller noget...


    Men andre har samme problem med min driverversion, og med et GTX560


    http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=225321


    http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=225593


    jeg kigger lige trådene igennem og ser hvad de kommer frem til... :-)
    det gør alligevel en lidt glad at der er andre med samme problem


    Doittt> jeg tjekker lige ovenstående poster, hvis ingen nyheder så vender jeg tilbage til dig.

    hmm, det kan være at det nu alligevel er driveren...
    har lige fået en fejl "skærmdriveren Nvidia Kernel mode driver, version 296.10 stoppede med at svare og er genoprettet."


    Så det kunne være man skulle gå en driverversion ned i stedet for den nyeste...
    vender tilbage :-)


    Men hvis i har andre ideer, så hører jeg meget gerne fra jer.